Neteller

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Forintos a számlám, a fogadó irodánál is. Még mindig nincs hír a pénzemről pedig ezzel kapcsolatban 2-szer is irtam nekik! Mostmár vigyázok rá hogy többet ne kelljen befizetnem, csak kiutalnom :)
Várok keddig ha akkor sem lesz változás akkor telefonálok nekik! Megőriztem a befizetési nyugtát legfeljebb azt is elküldöm nekik ha lehet.

Megkaptam végre. Nem egy e-mail küldésbe került de kiharcoltam :D

Az lenne a kérdésem hogyha a Netellernél plastic kártyát akarok csináltatni akkor milyen pénznemben érdemes kérni? Nincs forint az a gáz :( a Netelleres accountom meg forint alapú :(
Mit tegyek?

#303 október 09, 2015, 14:37:20, lulu65bj
Hali!
Szeretném kérdezni, hogy másik email címet lehet itt hozzárendelni? Vagy csak lecserélni lehet? Több email cím nem használható együtt? ( a Skrill-nél lehet több is hozzárendelve)

Vagy esetleg lehet akár 2 Neteller számlám is, ha újra beregisztrálok egy másik email címmel? Ez szabályos lenne?    Nem lehet 2 számlám, ezt már megtaláltam.

Köszönöm.

Nem lehet sajnos csak egy e-mailt hozzárendelni, ha kell bármikor kicserélhető.

Sziasztok! Már nem emlékszem Netelleren kell valami egyedi azonositot megadni az Erstés szmla szám mellett ha befizetni akarok?

Idézetet írta: Alibi Dátum október 10, 2015, 17:57:55
Sziasztok! Már nem emlékszem Netelleren kell valami egyedi azonositot megadni az Erstés szmla szám mellett ha befizetni akarok?

A Neteller account ID-t biztosan meg kell adnod közleményként, mindenki ugyanarra az erstés számlaszámra fizet be.
Bármikor ellenőrizheted a neteller oldalán a befizetés (money in) résznél, hogy mit kérnek pontosan és éppen hová kell utalni. Utolsó ikon a "local bank transfer"...

(Ha nem egyezik a bankszámlád és a neteller számlád devizaneme, akkor azt is itt tudhatod meg, hogy mennyit kell utalnod, ha mondjuk 200 eurót akarsz a számládon látni.)


Köszi a választ. Közben elutaltam a pénzt viszont valszeg elrontottam. Inkább elbénáztam. Véletlenül a Quick bank transfert indítottam. Az utalás hétfőn el is mert reggel viszont még ma sincs a számlámon. A státuszomra pending kiírás van. Vissza nem jött a pénz azzal hogy nem fogadta a kedvezményezett. Ötlet?

#308 október 16, 2015, 20:16:43, Knapp
Idézetet írta: Alibi Dátum október 15, 2015, 23:35:31
Köszi a választ. Közben elutaltam a pénzt viszont valszeg elrontottam. Inkább elbénáztam. Véletlenül a Quick bank transfert indítottam. Az utalás hétfőn el is mert reggel viszont még ma sincs a számlámon. A státuszomra pending kiírás van. Vissza nem jött a pénz azzal hogy nem fogadta a kedvezményezett. Ötlet?

Nekem nincs tapasztalatom ezzel a befizetési móddal...
Ha a Quick Bank Transfer ikon fölé húzod az egeret, akkor azt írja, hogy azonnal kapcsolatba lépnek a bankoddal és a neteller számládra is kerül egyből a pénz, de egyes bankok 6 munkanapot is várhatnak az utalással.
Szóval banktól függ, hogy mikor teljesítik a kérést.
Egyébként még 1,5%-os díja is van a neteller részéről, azt nem tudom, hogy a bankod számít-e fel plusz költséget érte, de nem lepődnék meg rajta.


Hja ha a "pending" státuszt a neteller oldalán látod, az nem jelent semmit, ugyanezt írja, mikor a te utalásodra várnak.
A bankszámládról biztosan elindult az összeg?


#309 október 16, 2015, 23:25:15, Alibi
Igen a szàmlàmrol lement a pènz teljesített utalásként.

szerk.: most néztem meg és Declined a státusza a netelleren. Most a pénz se itt se ott. Remélem vissza küldik a bankszámlára ha meghiúsult a befizetés.

Tudtok akkor ebben segíteni? A tényállás: Múlt hétfőn elutaltam a pénzt a kártyámról véletlenül rossz befizetési módot adtam meg. a pénzt jóvá nem írták és a számlámra sem küldték vissza.

Idézetet írta: Alibi Dátum október 20, 2015, 11:52:29
Tudtok akkor ebben segíteni? A tényállás: Múlt hétfőn elutaltam a pénzt a kártyámról véletlenül rossz befizetési módot adtam meg. a pénzt jóvá nem írták és a számlámra sem küldték vissza.

Először a bankodnál érdeklődj, hogy ilyenkor mi a szokásos eljárás és hogy miért nem sikerült a tranzakció!
Azért a netellernek is írj emailt, mert ők valószínűleg csak azért tették "declined" státuszba az utalásodat, mert nem érkezett meg az elvárt időn belül a pénz!
(elvileg még megjöhetne, de ez már nagyon nem valószínű)
A VIP ügyfeleknek van visszahívatási lehetőség is a neteller oldalán  (bal menü alul Request A Call), ahol kérhetsz magyar tolmácsot is a beszélgetéshez, ha így érzed biztosabbnak.

Az azonnali átutalásokat bonyolító rendszerben nem működnek automatikusan a visszaírások, akár hetek is eltelhetnek, mire visszatalál hozzád a pénz és ez lehet a netellertől és a bankodtól is független.


Ha az irodánál és a Netellernél megadott lakcímem nem egyezik, azt észreveszi valamelyik fél ki- vagy beutalásnál?

Idézetet írta: dynand Dátum október 30, 2015, 15:46:00
Ha az irodánál és a Netellernél megadott lakcímem nem egyezik, azt észreveszi valamelyik fél ki- vagy beutalásnál?

Nem.

Idézetet írta: dynand Dátum október 30, 2015, 15:46:00
Ha az irodánál és a Netellernél megadott lakcímem nem egyezik, azt észreveszi valamelyik fél ki- vagy beutalásnál?
Idézetet írta: gabor88888 Dátum október 30, 2015, 16:28:32
Nem.

Nálam a TheGreek iroda észrevette két évvel ezelőtt és zavarta őket az eltérés.
Ezek szerint a többi is láthatja, csak legfeljebb nem foglalkoznak vele.
(talán a skrillnél is ez a helyzet?!)

"Thank you for complying.

After reviewing your documents and Greek account, it has come to our attention that the mailing address currently assigned to your Greek account does not match the address used with NETeller.

Your Greek account physical address reads: xxxxxxxxxxxxxxxxx, Hungary and your address details via NETeller account reads otherwise.

It is mandatory that the information matches as our policy requires this.

Kindly correct and update where necessary.

We await your reply.

Kind Regards,"