Unibet Infó

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Idézetet írta: Coraggio Dátum július 16, 2014, 15:21:01
Gondolom mindenki kapott ilyen mail-t, de azért bemásolom

A továbbiakban kérjük használd a hu1.unibet.com címet szolgáltatásunk elérésére, mely 100%-ban egyezik meglévő oldalunkkal. Mentsd el a címet a könyvjelzőkbe, hogy könnyedén hozzáférhess!

Amennyiben így sem éred el az oldalt, töröld a cookie-kat a böngésző beállításaiban, ez megoldja a problémát.

Ha bármi kérdésd van a fentiekkel kapcsolatban, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot!

Elérhetőségünk:
[email protected]


Biztosítunk róla, hogy pénzed a biztonságban van nálunk és az bármikor hozzáférhető lesz és ha bármikor hasonló probléma adódik, akkor mobil alkalmazásainkon keresztül biztosan elérhetsz minket.

A Unibet Group Plc a NASDAQ OMX Stockholm Értéktőzsdén jegyzett vállalat. Jelenleg az Unibetnek több mint 8,6 millió játékosa van, több mint 100 országból és több mint 900 alkalmazottja.

Az Unibet az EGBA (Európai Játék és Fogadási Szervezet), valamint RGA (Online Játék Szervezet) tagja és az általa bonyolított játékok tiszt! ességes, felelősségteljes feltételeit az eCOGRA tanúsítja.

Üdvözlettel,
Az Unibet csapata


Na! Akkor most minden keszulekemre letoltom az osszes alkalmazasukat, hogy kesobb ne legyen gondom.... :) :) Ezt ajanlom amugy masnak is.

VAlaki tudja esetleg, hogy a Unibetnél milyen követelmények vonatkoznak a bingó bónuszra? Nekem nem nyitotta meg az oldalt...
Köszi :cya:

Idézetet írta: drogos Dátum július 19, 2014, 23:51:24
VAlaki tudja esetleg, hogy a Unibetnél milyen követelmények vonatkoznak a bingó bónuszra? Nekem nem nyitotta meg az oldalt...
Köszi :cya:

25€ BINGÓ BÓNUSZ!

Részvételi feltételek:
A 25€-s bingó bónusz ajánlat csak az új Bingó játékosok számára érvényes
Ahhoz, hogy jogosult legyél a bónuszra, minimum 25€-t kell megforgatnod a Bingó termékeken. A mini játékokon elhelyezett tétek nem számítanak bele a bingó bónusz megszerzésébe.
Csak egy darab 25€-s bónusz  játékosonként.
Csak a valódi pénzes foadások számítanak bele a megforgatás feltételeibe.
Ha eléred a teljesítési feltételeket, akkor a 25€ bingó bónusz hozzá lesz adva az egyenlegedhez 24 órán belül.
A bónusz 30 napig elérhető a bingó számla aktiválásától kezdve.
A 25€ bingó bónuszt csak az Unibet bingó termeiben lehet felhasználni.
A bónusz nem felvehető, de a bónuszból származó nyeremények igen.
Az Unibet fentartja a jogot a promóció bármikori megváltoztatására vagy visszavonására.

Idézetet írta: Salvio Dátum július 20, 2014, 00:01:57
25€ BINGÓ BÓNUSZ!

Részvételi feltételek:
A 25€-s bingó bónusz ajánlat csak az új Bingó játékosok számára érvényes
Ahhoz, hogy jogosult legyél a bónuszra, minimum 25€-t kell megforgatnod a Bingó termékeken. A mini játékokon elhelyezett tétek nem számítanak bele a bingó bónusz megszerzésébe.
Csak egy darab 25€-s bónusz  játékosonként.
Csak a valódi pénzes foadások számítanak bele a megforgatás feltételeibe.
Ha eléred a teljesítési feltételeket, akkor a 25€ bingó bónusz hozzá lesz adva az egyenlegedhez 24 órán belül.
A bónusz 30 napig elérhető a bingó számla aktiválásától kezdve.
A 25€ bingó bónuszt csak az Unibet bingó termeiben lehet felhasználni.
A bónusz nem felvehető, de a bónuszból származó nyeremények igen.
Az Unibet fentartja a jogot a promóció bármikori megváltoztatására vagy visszavonására.

Így felejtős, elég béna ajánlat :D

Tiszta vicc ami itt van!!!3 hete ülnek egy problémán,az ügyfélszolgálat minden nap azt mondja,hogy majd holnap lesz válasz,másnap ugyanezt mondja,utána meg ugyanezt..Ez húzódik már 3 hete nálam..Ilyet még nem láttam sehol sem.Kerülje az irodát,aki csak teheti...

Írtam az LGA-nek,mert ez már komolyan bohózat,ami itt megy,és ezzel az ügyfélszolgálattal még díjat is nyertek.....pfejj..Nem kevés pénzről van szó,szóval nem értem miért pont velem szórakoznak..

#1431 július 24, 2014, 12:37:10, csacsa44
Idézetet írta: szalist Dátum július 24, 2014, 11:58:50
Tiszta vicc ami itt van!!!3 hete ülnek egy problémán,az ügyfélszolgálat minden nap azt mondja,hogy majd holnap lesz válasz,másnap ugyanezt mondja,utána meg ugyanezt..Ez húzódik már 3 hete nálam..Ilyet még nem láttam sehol sem.Kerülje az irodát,aki csak teheti...

Megértem az aggodalmad, de azért megkérnélek, hogy ne buzdíts senkit arra, hogy a te példád okán kerüljék az irodát, mert egyáltalán nem ez jellemző rájuk. Ha így lenne, tele lenne ez a topik a problémás esetekkel.  :)

Idézetet írta: csacsa44 Dátum július 24, 2014, 12:32:43
Megértem az aggodalmad, de azért megkérnélek, hogy ne buzdíts senkit arra, hogy a te példád okán kerüljék az irodát, mert egyáltalán nem ez jellemző rájuk. Ha így lenne, tele lenne ez a topik a problémás esetekkel.  :)


Ne aggódj,hamarosan tele is lesz,ha így romlik az ügyfélszolgálatuk színvonala.Az biztos,hogy én többet oda nem fizetek be

Szalist, nem lehet, hogy inkább csak a megnyerő stílusoddal sikerült lenyűgöznöd őket? :D  :cya:

Nem fizetnek nekem, hogy védjem őket, de ez az egyetlen iroda amivel soha semmi bajom nem volt. Se kifizetéssel, se fogadással, se ügyfélazonosítással kapcsolatban nem tapasztaltam semmi idegesítőt.
Leírnád mi a problémád? Hátha vannak tapasztaltabb emberek az irodával kapcsolatban. Így, hogy tárgy nélkül ostorozod itt a fórumon őket, számomra nem meggyőző.

Persze.Nem írták jóvá a fogadásbiztosításomat.Elismerték,hogy a rendszerükben hiba volt,és tévesen nem rakta vissza a tétet az egyenlegemre.Megígérték (ez volt 3 hete) hogy az összeget még aznap jóváírják az egyenlegemen.Ez mindezidáig nem sikerült nekik.Az ügyfélszolgálatos elküldte ezt a problémát ahhoz a csoporthoz,aki ezzel foglalkozik,és biztosított róla,hogy még a nap vége előtt jóváírják az összeget.Ez megy már 3 hete.Mindig 1 napot kér tőlem,és mindig azt mondja,hogy az illetékes csoportjuktól nem érkezett válasz.Eddig nekem se volt itt gondom,de ez már több a kelleténél.Nem nagyon hiszem el,hogy 3 hét alatt nem tudnak egy ilyen egyszerű,és ő általuk is elismert hibát megoldani.

Idézetet írta: Gerpa Dátum július 24, 2014, 13:41:24
Nem fizetnek nekem, hogy védjem őket, de ez az egyetlen iroda amivel soha semmi bajom nem volt. Se kifizetéssel, se fogadással, se ügyfélazonosítással kapcsolatban nem tapasztaltam semmi idegesítőt.
Leírnád mi a problémád? Hátha vannak tapasztaltabb emberek az irodával kapcsolatban. Így, hogy tárgy nélkül ostorozod itt a fórumon őket, számomra nem meggyőző.

Egyetértek. Én csak azért nem játszok itt, mivel a kaszinójukban is annyira bőséges a kínálat, hogy mindig elveszítem a pénzem. Amúgy nálam a magyar nyelven is elérhető irodák közül TOP 3-as.

A gagyi felülete és az élő részleg miatt nálam top5 -re is esélytelen. De long term fogadásokra jó, de hamar felkúr a felülete, élőzni pedig rémálom náluk.

Jah.Főleg mióta 11 mp lett az elfogadási idő..Esélytelen azóta hogy live kombit tegyek

Idézetet írta: szalist Dátum július 24, 2014, 13:57:27
Persze.Nem írták jóvá a fogadásbiztosításomat.Elismerték,hogy a rendszerükben hiba volt,és tévesen nem rakta vissza a tétet az egyenlegemre.Megígérték (ez volt 3 hete) hogy az összeget még aznap jóváírják az egyenlegemen.Ez mindezidáig nem sikerült nekik.Az ügyfélszolgálatos elküldte ezt a problémát ahhoz a csoporthoz,aki ezzel foglalkozik,és biztosított róla,hogy még a nap vége előtt jóváírják az összeget.Ez megy már 3 hete.Mindig 1 napot kér tőlem,és mindig azt mondja,hogy az illetékes csoportjuktól nem érkezett válasz.Eddig nekem se volt itt gondom,de ez már több a kelleténél.Nem nagyon hiszem el,hogy 3 hét alatt nem tudnak egy ilyen egyszerű,és ő általuk is elismert hibát megoldani.

Ez a magyar ügyfélszolgálat, vagy az angol?