Kedves Csaba,
Köszönjük, hogy felvette velünk a kapcsolatot!
Az emlitett probléma teknikai hiba esetén fordul elö. Mi részünkröl nem volt általános teknikai hiba.
Kérem vegye figyelembe, hogy a "cash in" funkció nincs garantálva.
Mivel a teknikai probléma z Ön részéröl lehet, kérem gyözödjön meg arról, hogy a
https://hu1.unibet.com/ oldalon keresztül próbál belépni.
Kérjük próbálja meg a következőt: törölje a beállitásokbana "Cookie"-kat és a "Temporary Internet Files"-okat.
Ezek a file-ok gyakran sérülnek, illetve egy rendszerfrissítés után már nem a helyes hivatkozásokat tartalmazzák, így ez a módszer gyakran segít.
Ha így sem működik, akkor legyen szíves próbáljon meg más Internet böngészőt mint amit használ. (Pl. Internet Explorer, Mozzila Firefox)
Ezeknek a rendszer konfigurációs követelményeknek kell megfelelnie:
Számítógépen vagy Laptopon:
Microsoft Windows 2000+ vagy MAC OS Leopard+ ·
A Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Internet Explorer 8+ legújabb verziója
Az Adobe Flash Player (
http://adobe.com) legújabb verziója
Ha ezek útán sem működik, írja le részletesen, milyen hibaüzenetet kap, kérem mellékeljen printscreen-t a problémáról!
köszönjük megértését!
Üdvözlettel,
Tibor