Skrill Infó

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában


Egyébként nekem az nem tetszik ,hogy nagyon lazán lehet itt küldözgetni lóvét, egy sms kód azért szerintem jó lenne, nem?

Hát nekem transfer-nál régen se kért születési dátumot. ráadásul azt tök egyszerű kideríteni. (lehet hogy a personal infoba is benne van?!). De mondom nálam sose kért születési dátumot, mindig csak jelszót.

Gondolom nem idősebb a számlád kb félévesnél.. Előtte mindig kértek születési dátumot, megszokott volt, egyszer pórul is jártam, mert a regisztrációkor elírtam a dátumot egy évvel és levelezni kellett velük.

Idézetet írta: ncis88 Dátum február 05, 2016, 19:21:07
Gondolom nem idősebb a számlád kb félévesnél.. Előtte mindig kértek születési dátumot, megszokott volt, egyszer pórul is jártam, mert a regisztrációkor elírtam a dátumot egy évvel és levelezni kellett velük.

2015. februári. tehát pár nap híján egy éves.

Péntek kora délután nekem is küldtek emailben az új jelszót, 46 óra telt el azóta, hogy az oldalukon található contact űrlapon kértem az újranyitást.

Idézetet írta: rabona Dátum február 05, 2016, 15:28:55
Én annak nagyon nem örülök, hogy pénzküldésnél már nem kéri a születési dátumot. (ugye másnál se kéri?)

Tőlem mai napig is kér születési dátumot, minden egyes utalásnál.

A számlám úgy vagy 8 éve szerintem megvan.  :D

Na végre! Twitteren nálam nem ment. A skrillesek ott azt mondták, hogy írjak az @askskrill-nek vagy minek... Természetesen ők b@sztak válaszolni.... Írtam nekik fb-n is, ott szintén ugyan ez. contact-ba pedig küldtem 6 üzenetet febr.1. óta egyikre se voltak képesek válaszolni!!!! Aztán meguntam, nagyon béna vagyok angolból, ezért féltem telefonon beszélni, bár volt egy hosszú mondat amit nem értettem szerencsére a csaj türelmes volt és nem hadart, elmondta még egyszer úgy már értettem. Szóval végül a telefonos megoldás jött nekem is be! Fölösleges volt ennyire félnem tőle!:D

Ma reggel be szerettem volna lépni a számlámra, a jelszót nem fogadta el és az utóbbi napok akadozásait figyelembe véve nem jó jel. Kértem új jelszót, arra meg küldtek egy belépési verifikációs szart, tesztelték a mobil számomat, persze az sem fogadott el semmit, a végén már zárolták a számlát is. Na jól kezdődik a nap...
Leutalás helyett leugatás lesz ez...
9:21-kor írtam egy szívhez szóló emailt nekik. ;D Gondoltam lesz még levélváltás ebből....
Megrökönyödésemre 10:11-kor jött is válasz, sűrű elnézések közepette prezentálták az új jelszót.
Minden működik, a pénzügyeimet lerendeztem.  Gyors, hatékony ügykezelés, pozitív továbbra is a viszonyunk. :ok:

Csak legyen ilyen is dokumentálva, ne  a negatív miatt kopogtassunk csak.... 

Szerdán írtam nekik elöször, pénteken másodjára itt már feltöltöttem a személyi másolatát is és még mindig semmi. Ezek után meglepő, hogy másnak aznap válaszolnak.

#2424 február 08, 2016, 20:33:14, Tomikaa
Sziasztok!

Valaki meg tudná mondani, hogy belépésnél milyen Incorrect date of birth -ről pofázik a skrill?, amikor email-t kér és jelszót csak?  :bash: :bash: :bash:
Valakinél volt már ilyen? (csatoltam a képet)

Köszönöm,
Tomi

szerintem takard ki gyorsan az emailcímed

ez a hiba talán kapcsolódik a hibákhoz, amikről előtted is szó volt...

Igen ez volt. Ma már nekem is normálisan kiírta, hogy felfüggesztve a fiókom, kérjek új jelszót. De tegnap még csak azt írta hogy rossz szül. dátumot adtam meg :D
Azonnal megjött az email tőlük, linkre katt, új jelszót beírtam kétszer és azonnal beengedett lépni. Első belépésnél írta, hogy van egy másodszintű biztonsági "protokoll" amiről ti is írtatok itt, hogy küld sms-ban valamit, de belehetett zárni az ablakot, így én bezártam. Remélem nem teszi kötelezővé...

Az utolsó még zárolt számlámhoz is megküldték az új jelszót az első kérelemtől számított 13 nap várakozás után.   :bash:

Ránéztem most a Skrill Facebook oldalára, posztolgatják ki szép sorban a promóikat, közben a kommentelők fele elégedetlen, ideges ügyfél, akik napok-hetek óta nem kapnak választ a supporttól, de ott se reagál rá senki. Átnéztem a Netellerhez: kevesebb reklamáló komment, és azokra is kivétel nélkül válaszol az admin. Fel nem fogom, hogy ha a két brand egy céghez tartozik és már a weboldalak dizájnját is összehangolták, akkor miért nem képesek alkalmazni 10 indiait vagy pakisztánit, hogy válaszoljanak a levelekre? Mert ez most kb. olyan, mintha a Skrill márkát direkt ki akarnák nyírni (ami nyilván nem így van). Nevetséges.

Idézetet írta: dynand Dátum február 22, 2016, 22:06:00
Ránéztem most a Skrill Facebook oldalára, posztolgatják ki szép sorban a promóikat, közben a kommentelők fele elégedetlen, ideges ügyfél, akik napok-hetek óta nem kapnak választ a supporttól, de ott se reagál rá senki. Átnéztem a Netellerhez: kevesebb reklamáló komment, és azokra is kivétel nélkül válaszol az admin. Fel nem fogom, hogy ha a két brand egy céghez tartozik és már a weboldalak dizájnját is összehangolták, akkor miért nem képesek alkalmazni 10 indiait vagy pakisztánit, hogy válaszoljanak a levelekre? Mert ez most kb. olyan, mintha a Skrill márkát direkt ki akarnák nyírni (ami nyilván nem így van). Nevetséges.

Szerintem jól meg kéne fingatni őket a brit felügyelettel!
Olyan nincs, hogy zárolnak egy számlát "biztonsági okokból", majd heteken keresztül nem reagálnak a jelszót kérő emailekre. (miközben az automatikus jelszómegújítás ugye nem működik)

Ez egy cégnél sem férhetne bele, nem hogy egy olyannál, amelyre sok pénzt bízunk.