Skrill Infó

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában


Idézetet írta: CaeSar Dátum december 06, 2016, 16:50:00
A skrillről elvileg 2-5 munkanap alatt leér a pénz a bankszámlára. Mostanában viszont, ha reggel lekértem még aznap ott volt a bankszámlámon.

Hétvégén utaltam le egy jelentősebb összeget, a korábbi tapasztalatokkal ellentétben még nem utalták. A nagyobb összeg miatt rágódhatnak rajta?

Pénteken jár le az 5 nap, szóval nincs para, csak a korábbi tapasztalatokból kiindulva 'késik'. Ti mit tapasztaltok, ha nagyobb összeget kérsz le, tovább tart a kifizetés?

Üdv!

Én tegnap reggel kértem le egy több tízezres összeget, de még mindig nem kaptam meg. Minden e-mail megjött róla, csak az nem, hogy elutalták.

Idézetet írta: BvB_09 Dátum december 06, 2016, 16:59:50
Én tegnap reggel kértem le egy több tízezres összeget, de még mindig nem kaptam meg. Minden e-mail megjött róla, csak az nem, hogy elutalták.

Én ettől többet kértem le, és a processed mail még nem jött meg.  ::)

Idézetet írta: Irtis Dátum december 03, 2016, 22:07:38
Nem tudok a Skrillel befizetni az irodákhoz. Ezt a hibaüzenetet kapom:
Your transaction was declined. Please retry your transaction. If the problem persists please contact Skrill Customer Service for assistance.
Időnként Internet Explorerrel működik, és Chorme-al nem, de a Voxbetre már sehogy se megy. Töröltem már előzményeket, cookie-kat, de nem segített.
Más is járt már így? Valami ötlet? Írok nekik, az alap, de nem várok tőlük sokat.

Na, végre válaszoltak. Elismerték, hogy az új biztonsági rendszerüket sikerült úgy el***ni, hogy időnként elutasít tranzakciókat. Azt mondják, ez ideiglenes. Egyszerűen nem értem, hogy egy piacvezető cég miért barmolja szét a jól működő rendszerét!

Please be advised that we are aware of the experienced difficulties. Please note that your transactions weren't processed due to temporary restrictions applied by our automated security system in order to protect your funds and personal details. To rectify this, we can offer you to try the following steps:

1. Clear your browser history/cash/cookies
2. Make sure that you do not use VPN or Proxy
3. Check for any updates for your browser
3. Try with a different browser after 24 hours

We hope you will find this information helpful.

Idézetet írta: Irtis Dátum december 07, 2016, 19:42:22
Na, végre válaszoltak. Elismerték, hogy az új biztonsági rendszerüket sikerült úgy el***ni, hogy időnként elutasít tranzakciókat. Azt mondják, ez ideiglenes. Egyszerűen nem értem, hogy egy piacvezető cég miért barmolja szét a jól működő rendszerét!

Please be advised that we are aware of the experienced difficulties. Please note that your transactions weren't processed due to temporary restrictions applied by our automated security system in order to protect your funds and personal details. To rectify this, we can offer you to try the following steps:

1. Clear your browser history/cash/cookies
2. Make sure that you do not use VPN or Proxy
3. Check for any updates for your browser
3. Try with a different browser after 24 hours

We hope you will find this information helpful.

Sajnos monopol helyzetben vannak, ha lenne konkurencia, akkor iparkodnának.

Az új skrilles kártyám legalább működik (a régit elnyelte az automata, a díjat meg benyelte a Skrill). Ez is valami.

Idézetet írta: SPF Admin Dátum december 09, 2016, 23:10:45
Sajnos monopol helyzetben vannak, ha lenne konkurencia, akkor iparkodnának.

...ha lenne konkurencia, akkor iparkodnának felvásárolni, hogy ne legyen!   ;D

Idézetet írta: Knapp Dátum december 10, 2016, 20:01:09
...ha lenne konkurencia, akkor iparkodnának felvásárolni, hogy ne legyen!   ;D

Úgy ahogy tették eddig is.  ;D

Sziasztok.Forintos skrill-em van.Jelenleg banki utalásos kifizetés 1699 Ft náluk,míg a kártyás az 1220 Ft.Van egyéb alternítva,hogy olcsóbban tudjak kiutalni pénzt,mert mostanában elég sűrűn kell?Pl a skrill kártya segítene valamit,vagy ez csak hiú ábránd?Köszi a segítséget

Idézetet írta: Maestro90 Dátum január 10, 2017, 14:55:18
Sziasztok.Forintos skrill-em van.Jelenleg banki utalásos kifizetés 1699 Ft náluk,míg a kártyás az 1220 Ft.Van egyéb alternítva,hogy olcsóbban tudjak kiutalni pénzt,mert mostanában elég sűrűn kell?Pl a skrill kártya segítene valamit,vagy ez csak hiú ábránd?Köszi a segítséget

Ha jól emlékszem a skrilles kártyával történő kp felvétel atm-ből 2 euró. Ha sokszor utalsz számlára szerintem érdemes lenne használnod.

Sziasztok!
Friss skrill felhasználó vagyok és egy olyan kérdésem lenne, hogy kifizetésnél hány e-mailt fogok kapni, a folyamatról?
Eddig egy withdrawal confirmation-t kaptam. Számíthatok még más értesítésre vagy már csak a bankomtól fogok kapni értesítést amikor megjött a cash?

A segítséget előre is köszönöm :)

Idézetet írta: MagicVic Dátum január 19, 2017, 09:35:49
Sziasztok!
Friss skrill felhasználó vagyok és egy olyan kérdésem lenne, hogy kifizetésnél hány e-mailt fogok kapni, a folyamatról?
Eddig egy withdrawal confirmation-t kaptam. Számíthatok még más értesítésre vagy már csak a bankomtól fogok kapni értesítést amikor megjött a cash?

A segítséget előre is köszönöm :)

Elméletileg a "withdrawal confirmation" után már csak a bankot kellene értesítsen, hogy ott a pénz.

Sziasztok Lenne egy problémám.
Régebben regisztráltam Skrill-re. Be akarok lépni de nem tudok.
Ezt írja ki: "Your account is deactivated. Please get in touch with us to reactivate your account."
Tovább szeretnék menni de csak az ügyfélszolgálatok telefonszámát írja ki.
Felhívtam az Angol és a Német ügyfélszolgálatot is de csak egy automata beszél hozzám és azt kéri hogy az azonosító számomat adjam meg, de mivel nem tudok belépni a profilomba így az azonosítómat sem látom.
Ha valaki tudna segíteni hogy milyen email címen keressem őket a problémámmal azt nagyon megköszönném.
Valakinek sikerűlt a telefonos ügyfélszolgálatot elérni?

Köszi Balázs

Idézetet írta: kissb1212 Dátum január 20, 2017, 11:43:10
Sziasztok Lenne egy problémám.
Régebben regisztráltam Skrill-re. Be akarok lépni de nem tudok.
Ezt írja ki: "Your account is deactivated. Please get in touch with us to reactivate your account."
Tovább szeretnék menni de csak az ügyfélszolgálatok telefonszámát írja ki.
Felhívtam az Angol és a Német ügyfélszolgálatot is de csak egy automata beszél hozzám és azt kéri hogy az azonosító számomat adjam meg, de mivel nem tudok belépni a profilomba így az azonosítómat sem látom.
Ha valaki tudna segíteni hogy milyen email címen keressem őket a problémámmal azt nagyon megköszönném.
Valakinek sikerűlt a telefonos ügyfélszolgálatot elérni?







Ügyfélszolgálati telefonszám (hétfőtől vasárnapig 09:00 - 18:00 GMT szerint):
+44 870 383 0232





Hívtam az ügyfélszolgálatot
de "Customer ID-t kér. Ezt csak akkor tudom megadni ha belépek a fiókomba, de a fiókomba nem tudok belépni .
A telefonos automata addig nem enged tovább amíg a Customer ID-t meg nem adom.
A fiókom belépéskor "deactivated" ír ki ezért nem enged belépni.

Idézetet írta: kissb1212 Dátum január 20, 2017, 13:36:52
Hívtam az ügyfélszolgálatot
de "Customer ID-t kér. Ezt csak akkor tudom megadni ha belépek a fiókomba, de a fiókomba nem tudok belépni .
A telefonos automata addig nem enged tovább amíg a Customer ID-t meg nem adom.
A fiókom belépéskor "deactivated" ír ki ezért nem enged belépni.
Esetleg emailt is lehet írni : [email protected]
vagy itt közvetlenül, webfelületről : https://www.skrill.com/us/support#/path/Contact-us/909265572/Contact-us.htm