Befizetés/Kifizetés Infó

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Az szép én csak egy kisebb összeget várok de legalább egy levelet dobhatak volna hogy sorry a hiba nálunk van kicsit késik az utalás de remélem hogy a napokban talán megjön mindenkinek.

Ja, bosszantó! Egyszer tudok végre egy nagyobb összeget hazautalni, erre vacakolnak...  >:(

Vissza lehet fordítani a kifizetést, visszatenni Skrillre (és befizetni valamelyik oldalra, majd kikérni), mert ki tudja mennyi idő, mire megoldódik a probléma.

Ma azt írták, hogy pár napot várjak még.

Visszavonni egyébként hogyan lehet az átutalást?

Idézetet írta: p22 Dátum május 25, 2016, 19:23:10
Ma azt írták, hogy pár napot várjak még.

Visszavonni egyébként hogyan lehet az átutalást?

A Help menüpont, Contact us, Category: Payments, Problem with: Withdrawals részen kell írásban kérvényezni.

Köszönöm a felvilágosítást!

Ma visszavonattam a kifizetésemet, már vissza is rakták az összeget a Skrilles számlámra. Azért jó lenne tudni, hogy mikor lehet ismét normálisan bankszámlára kikérni a pénzünket!  :(

Idézetet írta: p22 Dátum május 27, 2016, 19:36:24
Ma visszavonattam a kifizetésemet, már vissza is rakták az összeget a Skrilles számlámra. Azért jó lenne tudni, hogy mikor lehet ismét normálisan bankszámlára kikérni a pénzünket!  :(
Én nem tudtam visszavonatni, de azt mondták, hogy legkésőbb jövő hét közepére megoldódnak a problémák.

Kíváncsian várom akkor a fejleményeket. ;)

most komolyan ha nem kapunk valami kárpótlást a csúszásért én tuti nem fogom használni pár évig ezt a szart, 1200 -al lehúznak, akkor legalább írnának tényleg 1 mailt, hogy bocsi technikai probléma miatt kb 2 hónap a kifizetés, mert ha ezt tudom el sem indítom az utalást

Abszolút igazad van elmenek a náthás picsába mi a fasz probléma lehet hetekig ilyen a mesében sincs! Nagyon remélem hogy a héten megkapja mindenki a pénzét :beerchug:

Sziasztok!

Május 18-án próbáltam leutalni bankszámlára a skrill accountomon lévő pénzemet. Tudni kell, hogy ezt az összeget hosszú évek során gyűjtöttem össze, azonban eddig nem volt szükségem rá, így csak halmozódott a skrill számlán. Nincs korlátozva a fiókom, illetve nincsenek problémáim a belépéssel sem.

Először úgy tűnt, hogy minden OK, mert processed jelent meg a tranzakciókat listázó oldalon a kifizetés mellett. Pár nap múlva megnéztem a netbankot, hogy mi a helyzet, azonban nem érkezett meg a pénz a bankszámlára. Ezután ismét beléptem a skrillre, és letöltöttem a legutóbbi tranzakciók adatait tartalmazó CSV dokumentumot, amiben világosan látszott, hogy az érintett kifizetés mellett nem processed, hanem scheduled jelzés látható, azaz majd ha sorra kerül, akkor kerül kifizetésre.

Ezután írtam a skrillnek egy support ticket-et (május 24-én), melyben leírtam, hogy mi a probléma. Azt a választ kaptam ekkor, hogy megnézték a fiókomat a rendszerükben, és meg tudják erősíteni, hogy van egy kis csúszás a kifizetés folyamatában technikai karbantartás miatt. Kérjük megértését az okozott problémáért, stb. Amint a hiba megoldódik, kifizetését meg fogja kapni. Illetve volt még egy lehetőség, hogy ha vissza akarom tölteni a pénzt a skrill számlámra, akkor az is megoldható, csak igényelni kell tőlük az átutalás törlését. Ezután a support ticketem státuszát megoldottra állították, mintha minden rendben lenne.

Ezek után azt hittem, hogy végre hamarosan megkapom a pénzt. Azonban hiába néztem a netbankomat, a pénz csak nem akart megérkezni.

Ma egy újabb support ticket-et küldtem nekik, melyben érdeklődtem, hogy mi a probléma, illetve várhatóan mikor tudják teljesíteni a kifizetést.

Válaszul azt írták, hogy elnézést kérnek az okozott késedelemért és a nehézségért, amelyet a szolgáltatásuk okozott nekem. A késést egy átmeneti technikai probléma okozza néhány országban, melyet hamarosan megoldanak, azonban sajnos nem tudnak pontos határidőt mondani, hogy mikor tudják utalni a pénzt.
Azt tanácsolják, hogy várjak még pár napot, hogy megkapjam a pénzt a bankszámlára, vagy ha az kényelmesebb, akkor törölni tudják a kifizetést és vissza tudják tenni a skrill számlára.

Ezek után még azt irták, hogy az okozott probléma enyhítése érdekében ajánlják, hogy vegyem igénybe a skrill mastercardjukat. (ez minden vágyam...)

Különben már arra is gondoltam, hogy mivel évekig csak gyűjtöttem a pénzt a skrill számlán, ezek önhatalmúan befektették valamibe, és most gondjaik vannak azzal, hogy hirtelen ki szeretném venni. Külföldi fórumokat olvasva a legtöbb helyen évek óta nagyon rossz véleménnyel vannak róluk, rengeteg embernél szórakoznak a kifizetésekkel, nagyon sokan csak megfelelő lépések megtétele után (panasz benyújtása a brit pénzügyi ombudsmanhoz) jutottak hozzá a pénzükhöz. Bennem már az is felmerült, hogy lehet már nincs valós fedezet ezekre a kifizetésekre, és azért hivatkoznak mindenféle technikai problémára. Évekkel ezelőtt nem volt ilyen probléma, bár akkor még moneybookersként futott a cégük, nem gondoltam, hogy ilyen kellemetlenségekkel kell majd szembesülnöm a pénz utalásakor. Paypal kb. fél nap alatt utalt kétszer ekkora összeget a bankszámlámra minden probléma nélkül.

Remélem azért, hogy még ezen a héten megkapjuk a pénzünket....

A pénzed nem veszett el. Valóban technikai hiba van náluk. Bosszantó,de előfordulhat még velük is. A skrill topikban is többen írták.
Ha lenne kártyád, akkor hozzájuthatnál a pénzedhez a levétellel, ez a legmegnyugtatóbb indok arra hogy a pénzed nem veszett el.
A skrill és a neteller (ugyanaz a cég) a legnagyobb netes pénztárca, nem kell félni hogy csődbe mennek ilyen feek mellett.

Idézetet írta: ncis88 Dátum június 01, 2016, 00:15:47
A pénzed nem veszett el. Valóban technikai hiba van náluk. Bosszantó,de előfordulhat még velük is. A skrill topikban is többen írták.
Ha lenne kártyád, akkor hozzájuthatnál a pénzedhez a levétellel, ez a legmegnyugtatóbb indok arra hogy a pénzed nem veszett el.
A skrill és a neteller (ugyanaz a cég) a legnagyobb netes pénztárca, nem kell félni hogy csődbe mennek ilyen feek mellett.

Ilyen költséglevonások mellett nem lehetnének hetekig tartó technikai problémáik sem...
;D
Minimum komolytalannak tűnnek, de az, hogy a kártyahasználatra akarnak átterelni, pont miután megemelték annak költségét, lehet akár tudatos is.  :P

Attól meg még lehetnek akár likviditási gondjaik is, hogy bankkártyával elérhető a pénzünk.
Egészen addig kártyával hozzáférünk az egyenlegünkhöz, amíg van a számlánkon pénz (azaz a skrill azt jelzi kártyahasználatkor, hogy megvan a fedezet), illetve amíg él a kártyánk, de ettől függetlenül lehet lefogyva mondjuk a rafis forintszámlájuk.

Mindenesetre a "technikai probléma" csak két dolgot jelenthet: nem tudják vagy nem akarják odaadni a pénzed.
Szerintem 2016-ban mindkettő gáz egy pénzügyi szolgáltatással foglalkozó cégnél.
Megbénulna a fél ország, ha mondjuk egy OTP engedne meg magának ilyesmit hó elején.  :)

Ráadásul ugye a skrillel kapcsolatban már kiderült néhányszor, hogy hajlamosak leszarni az ügyfeleiket, ők a saját ütemükben tesznek-vesznek az ügyfélszolgálatnál is.
Valahogy azt érzem, most sem sürgős nekik.

Mondjuk nem értem, hogy lehetnek likviditási gondjaik. Ez nem egy fogadóiroda, elvileg sokkal kisebb kockázattal működik. A sok jutalék stabilan befolyik, a költségek tervezhetők stb. Nem is értem.