Sziasztok!
Május 18-án próbáltam leutalni bankszámlára a skrill accountomon lévő pénzemet. Tudni kell, hogy ezt az összeget hosszú évek során gyűjtöttem össze, azonban eddig nem volt szükségem rá, így csak halmozódott a skrill számlán. Nincs korlátozva a fiókom, illetve nincsenek problémáim a belépéssel sem.
Először úgy tűnt, hogy minden OK, mert processed jelent meg a tranzakciókat listázó oldalon a kifizetés mellett. Pár nap múlva megnéztem a netbankot, hogy mi a helyzet, azonban nem érkezett meg a pénz a bankszámlára. Ezután ismét beléptem a skrillre, és letöltöttem a legutóbbi tranzakciók adatait tartalmazó CSV dokumentumot, amiben világosan látszott, hogy az érintett kifizetés mellett nem processed, hanem scheduled jelzés látható, azaz majd ha sorra kerül, akkor kerül kifizetésre.
Ezután írtam a skrillnek egy support ticket-et (május 24-én), melyben leírtam, hogy mi a probléma. Azt a választ kaptam ekkor, hogy megnézték a fiókomat a rendszerükben, és meg tudják erősíteni, hogy van egy kis csúszás a kifizetés folyamatában technikai karbantartás miatt. Kérjük megértését az okozott problémáért, stb. Amint a hiba megoldódik, kifizetését meg fogja kapni. Illetve volt még egy lehetőség, hogy ha vissza akarom tölteni a pénzt a skrill számlámra, akkor az is megoldható, csak igényelni kell tőlük az átutalás törlését. Ezután a support ticketem státuszát megoldottra állították, mintha minden rendben lenne.
Ezek után azt hittem, hogy végre hamarosan megkapom a pénzt. Azonban hiába néztem a netbankomat, a pénz csak nem akart megérkezni.
Ma egy újabb support ticket-et küldtem nekik, melyben érdeklődtem, hogy mi a probléma, illetve várhatóan mikor tudják teljesíteni a kifizetést.
Válaszul azt írták, hogy elnézést kérnek az okozott késedelemért és a nehézségért, amelyet a szolgáltatásuk okozott nekem. A késést egy átmeneti technikai probléma okozza néhány országban, melyet hamarosan megoldanak, azonban sajnos nem tudnak pontos határidőt mondani, hogy mikor tudják utalni a pénzt.
Azt tanácsolják, hogy várjak még pár napot, hogy megkapjam a pénzt a bankszámlára, vagy ha az kényelmesebb, akkor törölni tudják a kifizetést és vissza tudják tenni a skrill számlára.
Ezek után még azt irták, hogy az okozott probléma enyhítése érdekében ajánlják, hogy vegyem igénybe a skrill mastercardjukat. (ez minden vágyam...)
Különben már arra is gondoltam, hogy mivel évekig csak gyűjtöttem a pénzt a skrill számlán, ezek önhatalmúan befektették valamibe, és most gondjaik vannak azzal, hogy hirtelen ki szeretném venni. Külföldi fórumokat olvasva a legtöbb helyen évek óta nagyon rossz véleménnyel vannak róluk, rengeteg embernél szórakoznak a kifizetésekkel, nagyon sokan csak megfelelő lépések megtétele után (panasz benyújtása a brit pénzügyi ombudsmanhoz) jutottak hozzá a pénzükhöz. Bennem már az is felmerült, hogy lehet már nincs valós fedezet ezekre a kifizetésekre, és azért hivatkoznak mindenféle technikai problémára. Évekkel ezelőtt nem volt ilyen probléma, bár akkor még moneybookersként futott a cégük, nem gondoltam, hogy ilyen kellemetlenségekkel kell majd szembesülnöm a pénz utalásakor. Paypal kb. fél nap alatt utalt kétszer ekkora összeget a bankszámlámra minden probléma nélkül.
Remélem azért, hogy még ezen a héten megkapjuk a pénzünket....