Röviden leirom a kártyával kapcsolatos kavalkádom: kártyarendeléskor a pesti, munkahelyi címem adtam meg (az adress sorba írva az irányítószámot nem a post codeba) viszont az irányitószám rovatban az otthoni, vidéki ir.számot hagytam.
3 hét alatt nem jött meg a kártya, írtam nekik, majd mikor kérték a pontos cím megerősítését, akkor jöttem rá, hogy két irányítószámot írtam bele - talán ha a postán látták volna, hogy "budapest VIII. kerület hungária krt....1087, irányítószám: 664x" ebből talán leszűrhették volna hogy nem vidékre kell kiküldeni. Tudom, hogy az én hibám volt nem hibáztatom őket, de mégis :S
Tehát a skrill support megértő volt, és ajánlották, hogy kipostáznak egy újabb kártyát már a pontos címre, a régi kártyát pedig törlik - minden extra költség nélkül - a rendszerből.
Ez már több mint 3 hete történt, azóta várok a kártyámra. A cím 100% pontos. Ennyi késés lehet, vagy a NAV kapcsolta le
Írni fogok nekik csak szeretném tudni, hogy esetleg van akinek szintén majd 1 hónapba telt mire megérkezett, vagy mostanában rendelte, és a nav lekapcsolta....más egyéb ötlet.