Na, végül elküldtem ezt a levelet:
Kedves Sportingbet!
Igazán szimpatikus az a rugalmasság, amivel az iroda ilyen messzemenően figyelembe veszi az ügyfelek kívánságait, véleményét. Elsősorban az új promóciójukra, a Heti Biztosításra gondolok ezúttal, hiszen ennek bevezetését, azt írják, a játékosok visszajelzései indokolták.
Nos, szeretném jelezni, hogy én magam mindenképpen jobbnak találtam a most megszüntetett rendszert – talán a következő változtatás alkalmával ez a vélemény számíthat. Illetve azt is fájlalom kicsit, hogy a júniusban összegyűjtött hűség-pontokért semmilyen bónuszt nem kaptam – pedig nem vettem észre, hogy jelezték volna: az akció már júniusban nem érvényes. (Egyetlen rövidke mondat szerepelt csak arról, hogy nyáron megváltozik a pontgyűjtés szabálya, és havi helyett, heti összesítés lesz...)
Tehát a – remélhetőleg újabb döntésüket is befolyásoló – visszajelzésem mellett szeretném még feltenni a kérdésemet a júniusi hűségpontok-sorsáról is. Ezek már nem jogosítanak bónuszok igénybevételére?
Szíves tájékoztatását köszönöm.
Kíváncsi vagyok, mit válaszolnak, bár - őszintén szólva - túlságosan vérmes reményeket nem fűzők a dologhoz.