Még márciusban kihasználtam az egyik feltöltési bónuszukat, 200 euróra adtak 50 euró bónuszt.
Sehol nem láttam forgatási határidőt és mindig akadt fontosabb dolgom, így inkább más irodákkal haladtam. (pl. a ComeOn-nal, ahol szintén 10bet-es szorzók vannak és adták sorba az újratöltési bónuszokat)
Maradt a számlámon majdnem 130 euró (a többit átbuktam), viszont június első napjaiban lenullázták az egyenlegemet!
Rákérdeztem udvariasan, hogy akkor ezt most hogy?
Az volt a válasz, lejárt a forgatásra rendelkezésre álló határidő, ezért a bónuszt és az abból származó nyereményeket törölték.
Ezen elgondolkodtam, mert elég pontosan vezetem a forgatási határidőket és sehova nem írtam fel lejáratot. Persze a promó feltételei már hetekkel korábban eltűntek az oldalról, a google sem találta az eredeti szöveget, viszont egy fórumot igen, ahova bemásolták korábban a bónusz feltételeit.
Sehol egy határidő...
Ezt megírtam.
Többször is.
Sokszor.
Olyan tizenkétszer.
Mindig válaszoltak 1-2 napon belül, de mindig más. (rotációban fárasztottak az ügyfélszolgálatosok).
Zanzásítva a lényeg:
válasz1:
60 nap volt a határideje a bónusznak, ez lejárt
Én:
- bemásoltam a RIOMAR promó feltételeit, ahol nem volt határidő feltüntetve.
válasz2:
bármikor megváltoztathatják a szabályokat, ennél a promónál 60 nap volt a forgatásra
- Hol volt ez átható? Vagy menet közben változott meg és ezt titokban tartották?
Ha 60 nap volt rá, miért 74 nap után törölték?
válasz3:
nem automatikus a törlés, bármikor megváltoztathatjuk a szabályokat blablabla...
- Hol olvasható, vagy korábban hol volt olvasható a lejárati idő? Tudom, hogy megváltoztathatják, de a változásnak publikusnak kell lennie.
válasz4:
a 60 nap az általános feltétel, tehát ha nem tartalmazza a bónusz szabályzata külön, akkor is ez érvényes
(hoppá! ezek szerint tényleg nem volt benne 60 nap, különben azt linkelnék...)
- oké, ilyen általános feltételek sincsenek az oldalon. Bármikor kitalálhatnak egy szabálypontot, amire hivatkozva ellophatják a pénzem?
válasz5:
Köszönjük, hogy visszatért az oldalra, reméljük most már minden tiszta!
- kérem, mutassák meg azt a szabálypontot, amelyre hivatkozva elvették a pénzemet! Sehol nem találom.
válasz6:
T&C 7.10 és 24.2.2.
- a T&C nem tartalmaz egy szót sem a 60 napról. Akkor ez nem is volt igaz?
válasz7:
Visszavontuk a bónuszt, mert lejárt a 60 nap.
- akkor ez miért nincs benne a feltételekben?
válasz8:
Ennek a bónusznak 60 nap volt a lejárata és egyébként is minden esetben benne van a feltételekben, hogy mennyi idő van a forgatásra.
(
ezért "jó", hogy az ügyfélszolgálatosok váltják egymást, mert nem kell emlékeznie rá, hogy ez az állítás már megbukott)
- ennek a bónusznak nem volt látható a lejárata, az általános feltételekben meg nincs sehol 60 nap említve
válasz9:
T&C 7.10 és 24.2.2.
Ne hezitáljon, ha nem tiszta valami!
- talán rossz a szemem, de nem látok benne 60 napot. Legyenek szívesek azt idézni, amire hivatkoznak!
válasz10:
T&C 7.10 és 24.2.2. és 60 nap a szabály minden bónuszunknál, akár írjuk, akár nem
- szóval ez nincs leírva, így bármikor mondhatják, hogy 15 nap, 90, 365 vagy csak egyetlen nap van a bónusz forgatásra? Ne idézgessék a szabályzatot, tudom, mihez van joguk és azt is tudom, hogy nekem jogom van ismerni a feltételeket.
válasz11:
(
megint új "versenyző")
ez a bónusz 60 napig volt érvényes. Minden ajánlatnál szerepelnek a feltételek.
- nem igaz, nem szerepelnek
(feltételek ismét bemásolva, mint a levelezés elején)
válasz12:
áttoltam ezt a problémát a marketing csapatunkhoz, 24 órán belül értesítjük
Nem értesítettek, de 2 nap múlva beléptem és ott volt 50 euró a számlámon.
De vajon hány napom van arra, hogy megforgassam?!