OFFTOPIC

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában


Amerikában minden statisztika képernyőre kerül :D

Ismertek olyan céget, mely segítséget nyújt kártérítési ügyekben légitársaságok ellen? Péntek este kaptam értesítést a Wizzairtől, hogy törlik a szombati járatot, így gyorsan vennem kellett Ryanairre 130 euróért. Még aznap éjszaka jött egy újabb üzenet, hogy mégsem törlik, bocs. Tehát kissé összetett az ügy. Köszönöm előre is!

Idézetet írta: Alk Dátum március 18, 2020, 13:23:20
Ismertek olyan céget, mely segítséget nyújt kártérítési ügyekben légitársaságok ellen? Péntek este kaptam értesítést a Wizzairtől, hogy törlik a szombati járatot, így gyorsan vennem kellett Ryanairre 130 euróért. Még aznap éjszaka jött egy újabb üzenet, hogy mégsem törlik, bocs. Tehát kissé összetett az ügy. Köszönöm előre is!

Ha külföldön volt az eset, és esetleg volt utasbiztosításod, azokban szokott lenni Jogvédelmi biztosítás... ezek segíthetnek ilyen esetben. (Ha nem volt külön utasbiztosítás, esetleg a bankkártyádhoz járhat ilyen általános utasbiztosítás, ami szintén tartalmazhat jobb esetben ilyen kiegészítőt... )

Ha nem releváns a fenti dolog, akkor nekem ők jutnak első körben eszembe:  https://das.hu/
DAS

#3918 március 18, 2020, 16:52:58, Alk
Köszönöm! Felvettem a kapcsolatot egy magyar céggel (kesettagepem.hu), csatolva minden dokumentumot. Ha nem járnak sikerrel, felkeresem őket. Köszönet még egyszer! :ok:


Idézetet írta: Alk Dátum március 18, 2020, 13:23:20
Ismertek olyan céget, mely segítséget nyújt kártérítési ügyekben légitársaságok ellen? Péntek este kaptam értesítést a Wizzairtől, hogy törlik a szombati járatot, így gyorsan vennem kellett Ryanairre 130 euróért. Még aznap éjszaka jött egy újabb üzenet, hogy mégsem törlik, bocs. Tehát kissé összetett az ügy. Köszönöm előre is!

Index fórum szaktopikba nézz be, ott majd segítenek, bár...sok jót ne várj, jelenleg tízezreknek van hasonló problémája mint neked Wizznél és Ryanairnél is. Olvasd végig előbb legutóbbi 3-4 nap bejegyzéseit, sokan írtak be hasonlóval, olyanok akiket nem szoktunk ott soha látni egyébként.

Ez az:
https://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9109057


Sajnos a légitársaságok már magukat mentik jelenleg és másodlagos hogy az utas pénzével mi lesz, leginkább próbálják megtartani maguknak ilyen-olyan fortélyokkal. Ez van. Koronavírus:(

Köszönöm! Már meghatalmaztam egy céget a képviseletemmel. Egyedül vis majorral tudna védekezni a Wizz Air, de mivel mégis indult menetrend szerint a járat, így ugyebár az sem lehetett. 250 euróért megyünk (jogszabályban meghatározott összeg), siker esetén még a jutalék és ÁFA után is megkapom az okozott kárnak megfelelő összeget, plusz egy vacsora árát. Ezen felül profi képviselet és zéró vesződség az ügyintézőkkel. Majd jövök az eredményekkel.

Idézetet írta: Alk Dátum március 20, 2020, 11:43:45
Köszönöm! Már meghatalmaztam egy céget a képviseletemmel. Egyedül vis majorral tudna védekezni a Wizz Air, de mivel mégis indult menetrend szerint a járat, így ugyebár az sem lehetett. 250 euróért megyünk (jogszabályban meghatározott összeg), siker esetén még a jutalék és ÁFA után is megkapom az okozott kárnak megfelelő összeget, plusz egy vacsora árát. Ezen felül profi képviselet és zéró vesződség az ügyintézőkkel. Majd jövök az eredményekkel.

Ja, van több erre szakosodott cég, flightrefund, kesettagepem stb. Kíváncsi leszek mi lesz amúgy belőle meg főleg hogy mikorra mert jelenleg több tízezerre tehető a hasonló problémával küzdő ember. Vis maiorra fognak hivatkozni kb. mert ha itt most mindenkinek fizetnek akkor kb. csőd, bár a nélkül is nagyon esélyes sajnos a csőd, azok a légitársaságok fogják túlélni ahol a készpénzállomány nagy ergo kibírják hogy hónapokig a földön állnak a gépek miközben van x euro költség így is, tárolás, karbantartás, bérek és 0 a bevétel.
Jelenleg sajnos azt csinálja a Wizz hogy elindít még olyan járatokat is ahol ha felszállsz rá 2 hét karanténnal kezded mert olyan országba visz, ebben a helyzetben az utas persze nem száll fel rá és bukja a pénzét, erre játszanak, nem ajánlanak fel járatmódosítást, még kevésbé visszatérítést így náluk marad a pénz.
De a te eseted speciális kicsit mert itt email jött majd később még egy email, ami elég nagy zavarra utal a cégnél ( sajnos jelen helyzetben nem meglepő ez sem ). Ezzel együtt mivel az egész helyzet ami van nem mindennapos nem kizárt hogy a légitársaságoknak el fognak engedni mindenféle ilyen kártérítést, tartozást EU szinten mert kb. ezek nélkül is a csőd szélén vannak illetev több egészen bizonyosan be is fog csődölni, persze ezt csak én gondolom most így, meglátjuk mi lesz belőle.
A két emailt nehogy kitöröld, kb. az az esélyed rá hogy megkapod a kártérítést.


Egy régi fotó Romániából. Felmentek a hegyre, hogy rendesen vegyék az adást meccs közben. Kicsapták a tévét a Daciára, aztán hadd szóljon.

Csak saccolom, hogy a 86-os VB-t nézték, a bolgár adón.

Idézetet írta: SPF Admin Dátum március 22, 2020, 22:23:00
Csak saccolom, hogy a 86-os VB-t nézték, a bolgár adón.
86-ban nem volt aszfalt (sem) ;D



Neked hány jelvényed van?

Sok minden megjelenik a felhasználói profilodon, ezek között most már a jelvények is szerepelnek, amik egyfajta kitüntetések az egyes játékoknál elért sikerért cserébe. Olvasd tovább