Június 19, 2021, 16:28:40 pm CEST

Szerző Téma: Rali-világbajnokság  (Megtekintve 11287 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető buszberlet

Re:Rali-világbajnokság
« Válasz #30 Dátum: November 23, 2018, 13:30:22 pm CET »
Ez volt tavaly Mexikóban. :D Arcokat öröm nézni. :D

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Elérhető Pozzato

Re:Rali-világbajnokság
« Válasz #31 Dátum: November 23, 2018, 13:45:33 pm CET »
Ez az, Neuville hogy kiakadt  ;D


Ez pedig az IRC-s, pedig már akkor is 31 éves volt. Nem lennék a navigátora. Olyan, mintha nem érezné a féktávokat  ;D Kíváncsi vagyok, hogy egy ilyen versenyen mire menne:

Elérhető Pozzato

Re:Rali-világbajnokság
« Válasz #32 Dátum: December 03, 2018, 11:34:23 am CET »
Kicsit csalódott vagyok, ugyanis nem lesz harmadik autója a Citroennek, így nem áll össze akár egy futam erejéig sem a Loeb - Ogier páros a WRC-ben. Az pedig már csak hab lett volna a tortán, hogy Lappi is ott van, így a múlt (Loeb), jelen (Ogier) és a jövő (Lappi) sztárjai mehettek volna egy csapatban. Jövőre csak a Dakar van a franciának, szóval érdekes lesz Loeb helyzete. Egyetlen megoldás maradt, amiről már írtam is, ez pedig a WTCR. Elvileg a Peugeot jövőre indít minimum két 308 TCR-t (maximum négyet indíthatnak), lenne hely a franciának, aki elvileg nyitott a tárgyalásokra.

Közben a Hyundai is kiadta, kik vezetik majd jövőre az I30-at. Tarquini és Michelisz alap volt (ami nagy szó), de távozott Björk és Müller (saját fejlesztésű csapat), helyettük pedig jött Catsburg és Farfus. Ez a csapat továbbra is a legerősebb lesz, hatalmas csaták lesznek házon belül is.

Elérhető Pozzato

Re:Rali-világbajnokság
« Válasz #33 Dátum: December 10, 2018, 20:30:48 pm CET »
WTCR:
Ez erős lesz. Szóval jött a Lynk & Co, hoztak egy elvileg fullos kocsit két világbajnokkal (Yvan Müller és Thed Björk), majd gondoltak egy merészet. Mivel két csapat indítható négy versenyzővel, ezért hozták melléjük Andy Priaulx-t. Háromszoros világbajnok, egykori legenda, 44 éves "csak", szinte tini.  ;D Ott lesz Yann Ehrlacher (nagybátyja ugye Müller), aki szintén nagy spíler lehet a jövőben. Bomba csapat lesz. Megvan a naptár is, lehet ebből lesz egy Hungaroring.
Április 7. - Marrakesh
Április 28. - Hungaroring
Május 12. - Szlovákiaring
Május 19. - Zandvoort
Június 22. - Nordschleife
Július 27. - Vila Real
Szeptember 15. - Ningbo
Október 27. - Suzuka
November 17. - Makaó

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Elérhető Pozzato

Re:Rali-világbajnokság
« Válasz #34 Dátum: December 17, 2018, 22:40:32 pm CET »
A ralikrossz befulladni látszik, nem tettek jót neki az elektromos átállás pletykái. Gyakorlatilag gyári csapat nélkül maradt a sportág, jövőre nagy valószínűséggel nem lesz vb (helyszínek pedig már megvannak..), ami érintheti a többi sportágat is. Loeb átigazolt a WRC-be hat futam erejéig, elvileg Solberg is visszatér a PSRX által támogatott VW-vel pár futamra (vagy teljes egészében, ez nem világos még). Nem tudom, hogy ez megvalósul-e, ahogyan az sem, hogy mi lesz például Mattias Ekström sorsa. Ő azért eléggé komolyan alázgatta Schumit és Loeb-öt is a 2000-es évek második felében a ROC versenyeken. Mégis csak két sportágban lett bajnok, elvileg visszavonul (pedig még csak 40 éves..), pár futamot vállal már csak, kérdés, hogy melyik szakágban.

Szóval a végére maradt, hogy a sportág legjobbja, Johan Kristoffersson jövőre lehet megméretteti magát a WTCR mezőnyben egy VW volánja mögött. Erős lenne egy Huff - Kristoffersson páros. A mezőny már így is parádés, megkockáztatom, hogy minőségben bőven veri az F1-et, újabb sztárokkal még kiszámíthatatlanabb lenne.

Nem elérhető SPF Előzetes

Re:Rali-világbajnokság
« Válasz #35 Dátum: Január 04, 2019, 16:25:15 pm CET »
Dakar-rali: Megtörik a francia hegemónia?

Vasárnap kezdődik a Dakar-rali és mi az esélyekkel foglalkozunk, kik nyerhetik a világ egyik legnehezebb versenyét! Olvasd tovább


Nem elérhető buszberlet

Re:Rali-világbajnokság
« Válasz #36 Dátum: Január 18, 2019, 00:40:12 am CET »
1 hét és indul a Monte is. Jó lenne ha valamelyik irodán végre lehetne tolni WRC-t akár szakasznyertesre is. De gondolom minden hasonló jog a OneBet-é, az meg nem megy itthonról. :(

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Sportfogadas.org

EB Tippjáték
« Válasz #36 Dátum: Január 18, 2019, 00:40:12 am CET »

Elérhető Pozzato

Re:Rali-világbajnokság
« Válasz #37 Dátum: Január 19, 2019, 12:52:54 pm CET »
WRC:
Jó lenne, bár szerintem ehhez csoda kéne. Nagyon periférián van a sportág, pedig amúgy lehetne jó fogadásokat adni rá. Most is csak az összetettre adnak, majd gondolom jövőhéten a nyitóversenyre, meg top3 és pár H2H.

Azért nem lesz rossz ez az első két állomás a WRC-ben. Erős mezőny: Ogier, Tanak, Mikkelsen, Suninen, Neuville, Lappi, Evans, Sordo, Meeke és Latvala. És jön a két legenda Sebastien Loeb és Marcus Grönholm. Előbbi ugye szerződést kötött a Hyundaijal, több versenyen is részt vesz idén, míg Grönholm 9 év után tér vissza a svéd hétvége erejéig egy Yarisszal.

WTCR:
Jó hírek, komoly esély van rá a Honda révén, hogy Tassi Attila idén induljon egy gyári autóval. Nagyon megvoltak vele elégedve a japánoknál, Tiago Monteiro alap, mellé kell még három pilóta, ebből az egyik Guerrieri lehet, de elvileg van még két kiadó hely. Elvileg a következő hetek folyamán számtalan komoly bejelentés lesz, sok bajnokot akarnak bemutatni.

Elnézve a naptárat, azért a WTCR-ben egy Hungaroring ilyen mezőny mellett kötelező, WRC-ben talán az olasz vagy német hétvége lehet reálisabb, kilátogatás szempontjából.

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Elérhető SPF Admin

Re:Rali-világbajnokság
« Válasz #38 Dátum: Január 20, 2019, 17:22:34 pm CET »
WRC:
Jó lenne, bár szerintem ehhez csoda kéne. Nagyon periférián van a sportág, pedig amúgy lehetne jó fogadásokat adni rá. Most is csak az összetettre adnak, majd gondolom jövőhéten a nyitóversenyre, meg top3 és pár H2H.

Azért nem lesz rossz ez az első két állomás a WRC-ben. Erős mezőny: Ogier, Tanak, Mikkelsen, Suninen, Neuville, Lappi, Evans, Sordo, Meeke és Latvala. És jön a két legenda Sebastien Loeb és Marcus Grönholm. Előbbi ugye szerződést kötött a Hyundaijal, több versenyen is részt vesz idén, míg Grönholm 9 év után tér vissza a svéd hétvége erejéig egy Yarisszal.

WTCR:
Jó hírek, komoly esély van rá a Honda révén, hogy Tassi Attila idén induljon egy gyári autóval. Nagyon megvoltak vele elégedve a japánoknál, Tiago Monteiro alap, mellé kell még három pilóta, ebből az egyik Guerrieri lehet, de elvileg van még két kiadó hely. Elvileg a következő hetek folyamán számtalan komoly bejelentés lesz, sok bajnokot akarnak bemutatni.

Elnézve a naptárat, azért a WTCR-ben egy Hungaroring ilyen mezőny mellett kötelező, WRC-ben talán az olasz vagy német hétvége lehet reálisabb, kilátogatás szempontjából.

WRC-ben milyen fogadási ajánlatokat látnátok szívesen? Mire lehessen fogadni?

Elérhető Pozzato

Re:Rali-világbajnokság
« Válasz #39 Dátum: Január 21, 2019, 12:11:20 pm CET »
Nézegettem a jelenlegi Unibet kínálatot, ott ugye szerepel az összetett VB-győztese és a végső dobogósok, illetve párosítások. Ezzel kapcsolatban, ami eszembe jutott:
- Konstruktőri világbajnoki cím
- Hány futamot nyer egy pilóta az év során

Versenyhétvégékkel kapcsolatban, ha jól emlékszem, ott is összetett győztes, top3 és H2H fogadások mennek. Kibővíteném az alábbiakra:
- Első hatban végez
- Ki a legjobb az adott gyártótól egy hétvégén (mondjuk ki az, aki a Toyotától a legjobb helyen végez)
- Hány szakaszt nyer mondjuk Ogier vagy Tanak a hétvégén
- Befejezi-e a hétvégi versenyt? Ez olyan bizonytalanabb versenyezőknél, mint Meeke, Latvala stb.

Hirtelen ezek jutottak eszembe.

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Nem elérhető buszberlet

Re:Rali-világbajnokság
« Válasz #40 Dátum: Január 21, 2019, 15:13:47 pm CET »
Igen ezek jók lennének. Max. még egy olyan, hogy ki nyeri a Power Stage-et (utolsó gyorsasági a versenyen). Arra sokan rámennek a plusz pontok miatt.

Nem elérhető SPF Előzetes

Re:Rali-világbajnokság
« Válasz #41 Dátum: Január 21, 2019, 18:23:28 pm CET »
WRC: Új világbajnokot avatunk?

Visszatért Sebastien Loeb, címvédő Ogier új csapatban, de Ott Tanak a legnagyobb favorit. Indul a rali-vb! Olvasd tovább

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Elérhető Pozzato

Re:Rali-világbajnokság
« Válasz #42 Dátum: Január 29, 2019, 09:26:33 am CET »
Ez így nagyon erős kezdés volt, jó év lesz ez.  8)

Monte-Carlo végeredmény:
1. Ogier
2. Neuville +2,2 másodperc!!
3. Tanak

Három favorit a vb-címre ott a dobogón, tényleg nüanszokon múlott Ogier sikere. Loeb azért egy Dakar után alig 1-2 hét teszttel (lehet még annyi sem volt..) negyedik lett. Szerintem idén is be fog húzni egy futamot. Számomra Meeke és Latvala teljesítménye meglepetés. Konstruktőri szempontjából szerintem a Ford irreleváns, ha Lappi nem kapja majd össze magát, akkor ez Hyundai - Toyota csata lesz.


WTCR:
Honda is végre elkezdte a bejelentéseket, két csapat és négy autó lesz idén a felállás. Első csapatban Girolami - Guerreri páros lesz, míg a másodikban Tiago Monteiro mellé keresnek valakit. Természetesen így Tassi Attila esélye továbbra is él, hogy jövőre WTCR csapatban szerepelhessen, Monteiro csapattársaként, de azért véleményem szerint nem ő a favorit a pozícióra, de nagyon örülnék, ha bekerülne. 14 versenyző neve ismert (még kéne ugyanennyi..), lesznek még bőven bejelentések.

Elérhető Pozzato

Re:Rali-világbajnokság
« Válasz #43 Dátum: Február 25, 2019, 11:58:13 am CET »
Végül összejött az, amiben reménykedtem, Tassi Attila gyári Hondát kapott, így jövőre Michelisz Norbi mellett egy másik magyart is láthatunk egész szezonban!  :ok:
Mezőny egyre erősebb, elvileg még két Cupra várható (Zengő vagy a Campos Racing), nem tudni, hogy a Renault Megane melyik sorozatban indul majd a ráncfelvarráson átesett autóval, illetve elkészült az új Lada Vesta is.
Egyelőre bizonytalan, hogy mi lesz a sorsa a Peugeot projektnek. A DG szóvivői szerint ők nem fogják finanszírozni teljesen privát csapatként a 308-as TCR-ket, szóval ha más nem karolja fel a francia kocsikat, akkor idén nem lesz Peugeot a mezőnyben, ez a projekt kihült. Egy privát csapatnak gyári támogatás nélkül esélye sincsen, márpedig a francia gyártó teljesen feladta a WTCR szálat.
Ahogyan számoltam, az alábbi helyek "kiadóak":
- Cupra: 3 versenyző
- Renault: 4 versenyző ??
- Lada: 4 versenyző ??
A Lada két kocsit biztosan indít véleményem szerint, nem hiába csinálták a teszteket, elvileg az Alfa Romeo is megelégszik két hellyel, szóval olyan 5-11 közötti azon szabad autók száma, ahová még "beférnek" pilóták. Március végén jön a hivatalos teszt Barcelonából (28-29.).


Nem elérhető SPF Előzetes

Re:Rali-világbajnokság
« Válasz #44 Dátum: Március 26, 2019, 12:12:12 pm CET »
WRC: Napfényes Korzika

Ha WRC, akkor bizony jöhetnek a nagy szorzók! Olvasd tovább


Sportfogadas.org

Exkluzív ajánlatunk:
« Válasz #44 Dátum: Március 26, 2019, 12:12:12 pm CET »