Idézetet írta: Knapp Dátum március 16, 2017, 14:49:48
Bár a foci freebet ajánlatai nagyon korrektek az irodának,...
Szerintem nem korrektek, de mindjárt eldöntitek:
- Nem kaptam meg egy 10 eurós freebetet kb három hete, ahol mindenben megfeleltem a feltételeknek.
Írtam nekik, azt mondták, hogy továbbítják az illetékes osztálynak, és jelentkeznek. (Ez nem történt meg)
- Utána megkaptam egy 10 eurós freebetet egy másik promón való részvételért.
- Ezelőtti hétvégén befizetéskor nem írták jóvá a befizetett összeget, amikor alkalmaztam a bónuszkódot.
Egyből jeleztem is hibát, illetve azt, hogy a bónuszkódot is érvényesítettem volna befizetéskor.
- Erre ezt a választ kaptam: "Elnézését kérjük a kellemetlenségért, illetékes kollégáink manuálisan jóváírták az összeget játékosszámláján. Kérjük, szíveskedjen a sportfogadás számláján található összeget átvezetni a kaszinó számlájára, majd vissza a sportfogadás számlára a bónuszkódot újra érvényesítve."
- Ez megint csak nem működött, mert a visszafelé történő átvezetéskor nem lehetett beírni a kódot. Ezt jeleztem is.
- Amire ezt a választ kaptam: "Bízunk benne, hogy automatikusan működni fog bónusza. Kérjük, amennyiben mégsem fog működni, jelezze felénk."
- Közben a feltételeknek megfelelően megtettem a feljogosító fogadásokat.
- A bónusz jóváírása természetesen nem működött automatikusan, ezért - ahogy kérték - jeleztem.
- Erre ezt a választ kaptam: "A most hétvége miatti probléma miatt nem aktiválódott bónuszát manuálisan jóváírtuk játékosszámláján. "
- Ez megint nem sikerült, amit jeleztem, és írták, hogy kivizsgálják.
Aztán jött a meglepő válasz:
- "Ön mivel nem tudta befejezni a promóciót, így Önnek nem tudjuk már manuálisan jóváírni ezt a freebetet."
- Aztán rákérdeztem hogy a két hete elmaradt freebetem ügye hogy áll.
Ja, azt sem tudják jóváírni.
Írtam nekik, hogy ez inkorrekt eljárás, mindent úgy csináltam, ahogy kérték.
A minimum nem az lenne, hogy jóváírják a hiányzó freebetet, hanem még azon felül is kompenzálniuk kellene, hogy a nem működő rendszerük miatt ennyi üzenetet kellett írnom, és pocsékolnom az időmet!
Kértem, hogy adják meg a felettesük elérhetőségét.
- Erre leírták, hogy keressem ki az oldalukon, hogy hová küldhetek postai levelet panasszal kapcsolatban, és hogy szerintük korrektek, mert kaptam már freebetet, és az egy ingyen szolgáltatásuk.
- Azóta megint megfeleltem mindenben a hétvégi promó feltételeinek, persze freebetet megint nem kaptam, de már nem is írtam nekik, mert olyan, mintha a falnak beszélnék...
Normál 1X2 fogadásokat tettem minden esetben, nem trükköztem semmivel.
Nem is a 3x10 euro freebet bosszant, hanem az hogy teljesen hülyének néznek.