Idézetet írta: foglalt Dátum november 08, 2017, 17:36:21
Sziasztok!
Összegzem a történetet.
2 nappal ezelőtti egyenleg 145.000 Ft.
Kifizetési kérelem 130.000 Ft.
Nem jött kifizetés, csak a levél, és az új egyenleg 96.000
Ezt kikértem, és ma kifizették.
Tiszta profit -50.000 Ft. (még fogadni sem kellett hozzá)
SPF Adminnak átküldtem a felhasználónevem, és köszönöm, hogy utánaérdeklődnek
Kedves "foglalt"!
Rendszeresen olvassuk a hozzászólásokat, de most a SPF Admin is jelezte panaszodat, így nem csak a fenti, de a teljes megosztásodra reagálnék.
Ahogy azt pontosítva írtad, befizetésed után 50%-os bónuszt írtunk jóvá, melyhez a befizetés és a bónusz összegére vonatkozóan 7x-es megforgatási követelményt határoztunk meg.
Mint az remélhetőleg ismeretes előtted, a fogadásaid során először a valódi pénzt tartalmazó számlád terhére kötsz fogadást, majd ennek kiürülése (elvesztett fogadás vagy még nem elszámolt fogadás miatti forráshiány) után kerül felhasználásra a bónusz számládon lévő összeg, így a bónuszpénzből származó nyeremény kizárólag a bónusz terhére megkötött fogadásokok után jár. A valódi pénzből megtett fogadások - amennyiben teljesítik a megforgatás egyéb körülményeit - természetesen beleszámítanak a megforgatásba, így november 5-én teljesítetted a bonusz megforgatását, így a bónusz számlán összegyűlt bónusz+nyeremény jóváírásra került a valódi pénzes számládon.
A rendszer ezt teljesen automatikusan, mindenféle manuális közbeavatkozás nélkül kezeli. Vannak azonban olyan szabályaink, melyeket nem a rendszer felügyel, hanem bizonyos időközönként megfelelő személyek néznek át, így például az ÁSZF 13.25-ös pontja, mely kimondja, hogy:
"
Az Ügyfél nem jogosult a befizetés összegénél magasabb tét megtételére a bónusz megforgatási követelmények teljesítéséig. Példa: Amennyiben az Ügyfél 10.000 Ft értékben fizetett be, mellyel 10.000 Ft értékű bónuszban részesült 10.000 Ft-nál nagyobb összegű tét megtételére nem jogosult. Ezen szabály megsértése esetén a winmasters fenntartja a jogot, hogy töröljön minden fogadást, és/vagy zárolja a számlát és/vagy visszatérítse Önnek a legutóbbi befizetését miután levonta a kezelési költséget egyenlegéből és/vagy levonja a bónuszt és azzal kapcsolatos nyereményeit."
Kifizetési kérelem esetén egy egyenleg ellenőrzés történik, melyben átnézésre kerül, hogy az adott játékos minden szabályt betartva fogadott e vagy sem.
A Te esetedben október 27-én, október 29-én és november 4-én is a befizetés összegénél nagyobb téttel történt fogadás, melynek következtében a bónuszod és az abból származó nyereményed törlésre került a 13.25-ös szabály megsértése okán. Hangsúlyozom, kizárólag a bónuszból szerzett nyeremény került törlésre, a valódi pénzzel történt fogadások nyereménye változatlan maradt, így kérésedre az a nyeremény kifizetésre is került.
A csalódottságodat értem, de erősen túlzónak, mi több félrevezetőnek tartom, hogy azt írod "
Kész, ennyi volt... Anyagilag, meg mindenhogy tönkrementem a winmastersnél". Ezt a mondatodat, pedig kénytelen vagyok visszautasítani, mert egyszerűen nem igaz: "
Tiszta profit -50.000 Ft."
Én úgy látom, hogy a winmastersnél tudásodnak köszönhetően pénzt csináltál, a befizetésednél magasabb összegű kifizetést igényeltél és kaptál meg (nekem nem áll jogomban pontos összegeket kiírni egy nyilvános fórumra) és kizárólag olyan nyereményt nem kaptál meg, melyet olyan pénzből nyertél meg, amit nem fizettél be. A bónusz pénz meg- és elnyeréséhez ismerni és betartani kell a szabályokat. Ez nem winmasters specifikus elvárás, hanem a piac minden szereplőjére igaz.
Sajnálom, hogy csalódtál a winmastersben és remélem, hogy a mostani aktív bónuszoddal szerencsésebben jársz és pótolni tudod az elszenvedettnek vélt veszteségedet. Megkérlek azonban, hogy még ha érzelmileg töltés okán érthetően is tartom, a jövőben valótlan állításokkal ne keltsd a winmasters rossz hírnevét.