22bet

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában



Utána harmadik emailemre, már jött válasz, aminek a végén rákérdeztem, hogy amúgy miért nem válaszolnak.
Elvileg verifikálnom kell, addig nem tudok fogadni sem, úgy néz ki megoldódik.
Köszönöm a válaszod/segítséged oakland!

A történeti hűség kedvéért, az én problémám is megoldottak. Másnap jott a valasz, hogy a jo netelleremre lekerhetem, atjavitottak a rendszerukben..

Megoldódott, de azt gondoltam megosztom, hogy 35 email váltás után írták ezt 😀

"Dear customer,
Your account is available for betting and withdrawal of funds."

Nem tudom, járt-e valaki úgy, mint én. Napok óta nem tudok bankkártyával befizetni (amióta történt az a bizonyos változás az OTP-nél). Most a befizetésnél jön egy "új ablak", miszerint kérjem az azonosító kódot. Az annak rendje, módja szerint meg is érkezik a telefonra a hatjegyű szám, de sohasem fogadja el, szerintük "hibás kód". Beszéltem velük cseten, azt mondják, a banknál a hiba, beszéltem a bankkal, ők azt mondják náluk semmi gond. Már a "telekódot" is megváltoztattam, sőt még azt is odaírtam a hatjegyű szám elé is, utána is, sehogy nem jó. Mit tudok ilyenkor tenni?

Elvileg külön sorba(rubrikába) kell az sms-ben kapott kódot és a telekódot írni.tippmixpros és unibet befizetésnél működött nekem

Idézetet írta: Powell Dátum november 12, 2020, 19:18:07
Elvileg külön sorba(rubrikába) kell az sms-ben kapott kódot és a telekódot írni.tippmixpros és unibet befizetésnél működött nekem
Így sikerült. Nagyon köszönöm a segítségedet!!

Már megint van egy kis gond, nem tudom Ti jártatok-e így?? Tegnap 17:30-kor kértem kifizetést bankkártyára. (Eddig kb 20 perc alatt a számlámon volt a pénz, vagy valami hülyeség miatt "elutasította" és 10-20 perc múlva visszatette a "22bet"-re.) Ma 16:40-kor jön, hogy "elutasítva", visszatette a"22bet"-re. A bankkártyás kifizetésnél is volt valami változás??

Szia!

Nálam is ugyanez a gond. A 4 nappal ezelőtti kifizetés 20 perc alatt végigment, most pedig 1 napi várakozás után visszautasítás.

András

Idézetet írta: bandino84 Dátum november 20, 2020, 11:01:44
Szia!

Nálam is ugyanez a gond. A 4 nappal ezelőtti kifizetés 20 perc alatt végigment, most pedig 1 napi várakozás után visszautasítás.

András
Köszi a választ. Nagyon szerettem itt játszani,ma feltettem 5000-et ,de sajnos az utolsó pillanatban nem jutottam el a "kifizetésig", hogy kipróbáljam, hogy működik-e a kifizetés. Szerintem én befejeztem náluk.

Sziasztok, valaki járt úgy eltűnt a befizetése és a tranzakció sem látszik? Ellenben tőlem levonták az összeget.
Próbálok kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal, de kb sablon szövegeket kapok.
Befizettem mastercarddal 22000 ft-ot. (máskor szépen ment minden), azonban befizetés közben elég sokszor pörgött az oldal és mintha ide-oda irányitgatott volna néha néha megjelent egy üres oldal, de pörgött tovább. Végül csak kiírta, hogy sikeres befizetés. Ez volt 3 napja. Le is vonták a számlámról az összeget, a 22beten viszont nem látszik.
Tegnap annyit írtak 6 sikertelen kísérletem volt aznap. Hát én egyszer próbáltam, de nyilván mivel sokáig pörgött ezért többször megpróbálta levonni. Végül azt mondták valószínű a bankomnál nem könyvelődött az összeg, ha fog, visszakerül. A könyvelés ma reggel megtörtént, ugyanaz minden, nálam sikeres vásárlás, náluk nem látszik....
Pedig egyértelmű a számla és befizetési adatok alapján, hogy ez egy moszkvai cím vagy számla, amire átkerült az osszeg...

Küldtél nekik erről bizonyítékot?

Persze, az üzenet, ami a kártyás vásárlásról szól, a netbankon keresztüli bizonylatot, majd mivel ma reggel lett lekönyvelve, (eddig ugye az elojegyzett kártyaforgalomnál volt még csak a tranzakció) arról is egy bizonylatot. Még mindig csesznek normalosan válaszolni, 3. emailem után is csak annyi, hogy várjak türelemmel.

A fura az, hogy a befizetés előtt volt egy sikertelen befizetésem 10000 ftról a megszokott mastercardos befizetesi felületen. Nem foglalkoztam vele, volt már ilyen, később jó szokott lenni. Mikor 5 perc múlva ránéztem egy teljesen más felületre irányított az oldal, ahol az addig mentett kártyám adatait újból kérte.
Megadtam, befizettem a 22ezer forintot és miután ismét ránéztem a felületre ismét a régi fogadott. Nem lepődnék meg, ha valami gáz lenne, ki tudja az oroszok mit művelnek... alapból azt írták 6 sikertelen befizetésem volt (pedig egyszer nyomtam rá) , milyen rendszer az ami automatán addig próbálja levonni a pénzt, amíg az nem sikerül?
Próbálok még harcolni, de bennem van, hogy ezt az összeget elbuktam, de hogy hozzájuk soha többet az is biztos. Múltkor egy operátori hibára hivatkozva töröltek nyertes fogadást, amit még meccs előtt tettem meg, teljesen normális szorzóval...

Akkor valaki ,harmadik személy próbálkozott 6szor..

Kerüljétek, én "pénteki újratöltés"  bonusz miatt fizettem be  de bonuszt nem kaptam meg / bef.- el egyező öszeg lett vona. Aktìvaló kódnál technikai hibáf írt ki. Legalább 10 üzenetet  e' mailt küldtem angolul és magyarul is egyikre sem reagaltak  hogy miert nem kaptam meg a bonuszt.