22bet

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Idézetet írta: Marika néni Dátum december 15, 2020, 14:09:11
Kerüljétek, én "pénteki újratöltés"  bonusz miatt fizettem be  de bonuszt nem kaptam meg / bef.- el egyező öszeg lett vona. Aktìvaló kódnál technikai hibáf írt ki. Legalább 10 üzenetet  e' mailt küldtem angolul és magyarul is egyikre sem reagaltak  hogy miert nem kaptam meg a bonuszt.
Én is fizettem be pénteken és meg is kaptam a bónuszt. Az aktiváló kód után- amit telefonon kaptál- üss egy "tab"-ot és írd be a háromjegyű azonosítót!

Idézetet írta: Marika néni Dátum december 15, 2020, 14:09:11
Kerüljétek, én "pénteki újratöltés"  bonusz miatt fizettem be  de bonuszt nem kaptam meg / bef.- el egyező öszeg lett vona. Aktìvaló kódnál technikai hibáf írt ki. Legalább 10 üzenetet  e' mailt küldtem angolul és magyarul is egyikre sem reagaltak  hogy miert nem kaptam meg a bonuszt.
Én úgy emlékszem csak az "aktív" felhasználóknak jár. Tehát akik fizettek be a promóciót megelőző napokban, legalábbis ezt írta a chat-es kolléga a legutóbbi reklamációm során!  :-\

Az első befizetésem után a 100% bonuszt megkaptam , még aznap a pénteki befizetési bonuszt már nem kaptam meg /technikai hibart írt ki /. Igen akkor az lehet az oka amit Zsoca válaszolt..Azért az ügyfélszolgálatuk visszaírhatott volna /Magyar ügyfélszolgálat van?/ Ķöszi a válaszokat

Idézetet írta: Marika néni Dátum december 15, 2020, 21:21:35
Az első befizetésem után a 100% bonuszt megkaptam , még aznap a pénteki befizetési bonuszt már nem kaptam meg /technikai hibart írt ki /. Igen akkor az lehet az oka amit Zsoca válaszolt..Azért az ügyfélszolgálatuk visszaírhatott volna /Magyar ügyfélszolgálat van?/ Ķöszi a válaszokat
Van magyar chat, János vagy István püföli a klaviatúrát 😃

Akarod mondani: Iván és Sztyepán  ;D

#95 december 18, 2020, 20:23:08, Sunsky
Hát sokra nem való az ügyfélszolgálat, legalábbis nekem nem segítenek, vagy össze vissza kamuznak. Már 11 napja, hogy eltűnt 22ezer forintnyi befizetésem, azon kívül, hogy várjak, mást nem tudnak válaszolni. Igaz, már azt se. Csesznek rá egy nagyot, pár napja még azt kamuzták, látják az összeget, csak jóvá kell hagyni, a specialisták dolgoznak az ügyön... De persze tőlem szépen levonták. Nem is az összegről van szó, hanem a pofátlanságról. Hogy semmi kompenzáció, bónusz, vagy akármi, hogy bocsi, valami gáz van... még szerencse nem nagyobb összeget fizettem be.
Igaz nem csoda az utolsóra nem válaszolnak, mert azt írtam nem kell nekem jóváhagyni semmilyen befizetést, úgyis kiutalom egyből, stornozzák a tranzakciót vagy utasítsák el, lényeg kerüljön vissza a számlámra, de a mai vilagban vicc, hogy ennyi ideig tart egy egy entert megnyomni, mikor azonnal látnom kellett volna a befizetett összeget.

VISA kártyával mióta nem lehet befizetni náluk?

zotya, a VISA-s kérdésre nem tudom a választ.

Viszont arra figyeljetek, amit ma tapasztaltam... Minden fogadásomnál azt írja ki, hogy "A fogadást nem sikerült elhelyezni." , miközben már rég megtette... Aztán látom, mikor másodjára próbálkoztam, hogy kétszer meg van téve, pedig másodjára is azt írta, hogy sikertelen...  :( :o Szóval erre figyeljetek, nem tudom, meddig áll majd fent ez a hiba...

Mástól is szokott kérni SMS-ben küldött visszaigazoló 6 számjegyű kódot? Tőlem szinte mindig kéri, és az utóbbi napokban az SMS sem érkezik meg tőlük a kóddal, így be se tudok lépni a felhasználómra  :bash:

tisztelt Zotya90,

neked működik rendesen a kifizetés? Ha igen hogyan? Nekem eltűntették a visa kártyára való lehetőséget, és állandóan ugyanazt az üzenetet küldi a support, hogy próbáljam meg még egyszer. Egy vicc az egész

Idézetet írta: LFCfanBoti Dátum január 13, 2021, 12:08:11
Mástól is szokott kérni SMS-ben küldött visszaigazoló 6 számjegyű kódot? Tőlem szinte mindig kéri, és az utóbbi napokban az SMS sem érkezik meg tőlük a kóddal, így be se tudok lépni a felhasználómra  :bash:
Nekem kivétel nélkül mindig küldi a telefonra a hatjegyű kódot, utána beírom a 3 jegyű telekódot és beenged.

Idézetet írta: LTamas76 Dátum január 20, 2021, 14:02:41
tisztelt Zotya90,

neked működik rendesen a kifizetés? Ha igen hogyan? Nekem eltűntették a visa kártyára való lehetőséget, és állandóan ugyanazt az üzenetet küldi a support, hogy próbáljam meg még egyszer. Egy vicc az egész
Néha akadozik, de pl szombaton ötször egymás után kértem 50 eurónak megfelelő forintot, kb 10 perc múlva a számlámon volt. Én mindig ott kérem a kifizetést, amikor ők adják meg a min. kifizethető összeget és csak a kártyaszámot kell beírni.

#102 február 04, 2021, 20:47:28, Alk
Haverom beregisztrált ide, de sehogy nem tudja megnézni a megtett fogadása részleteit (össz odds, várható nyeremény). Ilyen van? Illetve mire lehet számítani náluk mostanában? Fontos lenne, mert én említettem meg neki ezt az irodát. :bash:

Update: Megtalálta. Így már csak az a kérdés, hogy mennyi fejfájást fog neki okozni ez az iroda. :D

Idézetet írta: Alk Dátum február 04, 2021, 20:36:50
Haverom beregisztrált ide, de sehogy nem tudja megnézni a megtett fogadása részleteit (össz odds, várható nyeremény). Ilyen van? Illetve mire lehet számítani náluk mostanában? Fontos lenne, mert én említettem meg neki ezt az irodát. :bash:

Nálam ez gond nélkül működik a fogadástörténeten belül... Milyen platformon használja? A legjobb megoldás a mobil app. Sokkal átláthatóbb és sokkal egyszerűbben kezelhető, mint böngészőből.

Sziasztok,

másnál is van probléma a kifizetéssel? A kifizetést elfogadják majd később elutasítja az operátor. Az ügyfélszolgálat egy nagy rakás ...., nem mondanak semmit csak hogy később próbáljam újra, amikor rákérdezek hogy mi a probléma akkor folyamatosan ezt ismétli. Elég megbízhatatlan ez az egész