Unibet Infó

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Idézetet írta: szalist Dátum július 24, 2014, 13:57:27
Persze.Nem írták jóvá a fogadásbiztosításomat.Elismerték,hogy a rendszerükben hiba volt,és tévesen nem rakta vissza a tétet az egyenlegemre.Megígérték (ez volt 3 hete) hogy az összeget még aznap jóváírják az egyenlegemen.Ez mindezidáig nem sikerült nekik.Az ügyfélszolgálatos elküldte ezt a problémát ahhoz a csoporthoz,aki ezzel foglalkozik,és biztosított róla,hogy még a nap vége előtt jóváírják az összeget.Ez megy már 3 hete.Mindig 1 napot kér tőlem,és mindig azt mondja,hogy az illetékes csoportjuktól nem érkezett válasz.Eddig nekem se volt itt gondom,de ez már több a kelleténél.Nem nagyon hiszem el,hogy 3 hét alatt nem tudnak egy ilyen egyszerű,és ő általuk is elismert hibát megoldani.

Véleményem szerint ez csak egy ügyfélszolgálatos hibájából adódhat, de emiatt "leírni" a fogadóirodát?
Jelenteni kell a kedvest az irodának, hogy bohóckodik veled.

Egyébként példaként ott a bet365: bő kínálat, jó élő, viszont a magyar ügyfélszolgálat az katasztrofális.
Hiába, megbíznak egy céget, hogy foglalkozzon ezzel, s innen jönnek a problémák.

Idézetet írta: Milan Dátum július 24, 2014, 20:21:29
Véleményem szerint ez csak egy ügyfélszolgálatos hibájából adódhat, de emiatt "leírni" a fogadóirodát?
Jelenteni kell a kedvest az irodának, hogy bohóckodik veled.

Egyébként példaként ott a bet365: bő kínálat, jó élő, viszont a magyar ügyfélszolgálat az katasztrofális.
Hiába, megbíznak egy céget, hogy foglalkozzon ezzel, s innen jönnek a problémák.
Jogosan írja le az irodát ebből kifolyólag hiszen az ügyfélszolgálaton keresztül tudja tartani a kapcsolatot az irodával mégis kinek írjon?Ha probléma van és nem tudják orvosolni akkor  hiába van sok jó dolog ha fogadni se tud az ügyfélszolgálat bénázása miatt.Ha visszatérő problémák jelentkeznek az ügyfélszolgálattal akkor pedig már elmegy az embernek a kedve az egész irodától és hogy ott fogadjon.

Ilyen módon akkor a bwinnél senki nem fogadna, mert nekik aztán katasztrofális az ügyfélszolgálatuk. Sokszor volt, hogy egy hétig kellett várni a válaszukra.

Nem akarom védeni az irodát feltétlenül, mindenki leírhatja a véleményét, s tiszteletben tartjuk azt, de előbb próbálunk megoldást találni.

Idézetet írta: Milan Dátum július 24, 2014, 20:41:36
Ilyen módon akkor a bwinnél senki nem fogadna, mert nekik aztán katasztrofális az ügyfélszolgálatuk. Sokszor volt, hogy egy hétig kellett várni a válaszukra.

Nem akarom védeni az irodát feltétlenül, mindenki leírhatja a véleményét, s tiszteletben tartjuk azt, de előbb próbálunk megoldást találni.
Egyértelmű hogy az a cél és jó hogy sokszor segítetek(köztük nekem is) ha gond van egy irodával,ha tehetetlen az ügyfélszolgálatos azonban szerintem nagyon romboló és eltántorító hatása van ha  ilyen "remekül" reagál az ügyfélszolgálat.

szalist, megkérlek privátban küld át az Unibetes felhasználóneved. Utánajárok a dolgoknak.

Idézetet írta: Milan Dátum július 24, 2014, 20:49:50
szalist, megkérlek privátban küld át az Unibetes felhasználóneved. Utánajárok a dolgoknak.
szalist a felhasználónevem ott is.

Egyébként kaptam pár nappal ezelőtt az ügyfélszolgálattól levelet,miszerint azért nem vagyok jogosult a promóció visszatérítésére,mert az 5. fogadásom nyertes lett.Viszont a szabályzatukban egyértelműen leírták,hogy a bónusz az azt követő első fogadásra érvényes,mikor újra aktiválom.Ami meg vesztett.Mindegy,nem fogok velük újabb heteken át levelezni...

Jah igen..Még egy érdekesség.Akartam tenni egy long term fogadást a kosárlabda férfi vb-re.Meg is tettem,később látom hogy azt írja a szelvény hogy női.Vissza az oddslineokhoz...ott is azt írja hogy női...keresem a férfit,nem találom...na mondom megyünk chatre..Chaten kiderült,hogy valójában férfire fogadtam,csak a magyar szoftver véletlenül rosszul fordítja...Érdekes...Kértem,hogy állítsák át a nyelvem angolra,mert ez nem az első eset ilyen téren náluk.Megtették,gyors ki be léptem,és tényleg a férfire fogadtam.Figyeljetek erre a long termre oda.

István ma magyon vicces kedvében volt:



Jót nevettem. Amúgy ezek a magyar supportosok elég inkompetensek, de legalább néha viccesek.  :D :D ;D

Információim szerint egyesek nagyon "szép" hangnemben beszélnek az ügyfélszolgálatosokkal, utána meg panaszkodunk... :noway:

Idézetet írta: szalist Dátum július 29, 2014, 00:30:33
szalist a felhasználónevem ott is.

Az Unibet válasza:

"köszönjük, hogy jelezted az oldalunkon tapasztalt elírást, a hibát javítottuk. A bónuszodnak utánanézünk és hamarosan e-mailben értesítünk"

Amint írják hamarosan felveszik veled a kapcsolatot.

Én nem tudom, de nekem sose volt semmi problémám az Unibettel. Mindig készségesek voltak, anno az olimpia érembónusz mizéria idején pedig igen nagylelkűek. Lehetne mit javítani, de ez máshol is igaz.

Az ügyfélszolgálatosnak sem lehet amúgy egyszerű. Napi 20-30 féleszű a tegnap kikért pénze után érdeklődik, hogy mikor jön már meg, ilyen kérdéseket tesz fel, hogy fogadtam-e már mobilról, most meg a blokkolások miatt minden második ugyanazt kérdezi teljesen feleslegesen gondolom. Ez a dolguk nyilván, és minél jobban kéne csinálni, az ügyfelet nem küldheti el az anyjába, de ha 100-adjára sem tud értelmes választ adni, az azt is jelentheti, hogy hülye a kérdés,

Idézetet írta: CaeSar Dátum július 31, 2014, 11:45:28
István ma magyon vicces kedvében volt:



Jót nevettem. Amúgy ezek a magyar supportosok elég inkompetensek, de legalább néha viccesek.  :D :D ;D

Azért a kérdésed eleve felesleges volt.
Kaptál választ, utána meg visszakérdeztél, hogy igaz-e, amit mond. 

Én is szoktam nyúzni az ügyfélszolgálatokat, ha nem kapok egyértelmű választ, de nem akkor, ha megkapom.  :)

Igen, felesleges volt, de biztosra akartam menni, mert mint írtam, úgy emlékszem, hogy volt már mobilos fogadásom. Inkább visszakérdezek, az a biztos, és valamennyire le is védem magam.  :ok:

Hol lehet beállítani, hogy a szorzó változásoknál csak a magasabb szorzót fogadja el?