Unibet Infó

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Sziasztok!

Visa kifizetés CIB bankos kártyára szokott menni és mennyi idő?
Köszönöm

Idézetet írta: Superhero Dátum augusztus 13, 2019, 22:27:23
Sziasztok!

Visa kifizetés CIB bankos kártyára szokott menni és mennyi idő?
Köszönöm
úgy durván 2 munkanappal számolj

Valaki szokott még itt bónuszt kapni? Mert nekem mar vagy harom honapja semmi. Megszuntek a bonuszajanlatok, vagy mi? Helyette lett a fogadasepito?

Szerintem úgy korrekt, ha azt is beírom ide, hogy a reklamálásom nyomán utólag jóváírták az ingyenes fogadást, sőt, még - ígéretükhöz híven - levelet is küldtek nekem erről.

Fiúk, lányok!

Az utóbbi időkben elég sokan panaszkodtatok az Unibetes ingyenes fogadások miatt, illetve többször említve volt a magyar ügyfélszolgálat is.

Nemrég beszéltünk ezzel kapcsolatban az Unibetesekkel és ami az ügyfélszolgálatot illeti, nekünk azt kommunikálták, hogy teljesen rendben van a csapat, időben válaszolnak (teljesen jól le van fedve a magyar piac), sőt az ajánlatokról is van már fogalmuk, mert a marketingesek akik ezt összeállítják valamilyen formában továbbküldik az ügyfélszolgálatosoknak is, és ők konkrétan látják, hogy pl. egy ajánlatnak mik a feltételei.

Ami az ingyen fogadásokat illeti. Az Unibetes kapcsolattartónk szerint két ok miatt nem részesülhet valaki
ezekben az ajánlatokban:
1. Nem jelentkezett rá! Nem elegendő csak a fogadást megkötni. Mindenek előtt találtok egy olyan gombot is, hogy "Jelentkezem az ajánlatra", vagy valami hasonló. Aki nem jelentkezik, annak nem jár.
2. Technikai okok miatt, mely elmondása szerint az utóbbi időben nagyon ritkán történt. Volt, de ritka.

Ezen kívül az ajánlatok nem minden Unibet ügyfélre vonatkoznak. Akinél megjelenik, s jelentkezhet rá, annak érvényes, a többieknek viszont nem.

Idézetet írta: SPF Admin Dátum szeptember 13, 2019, 21:31:20
Fiúk, lányok!

Az utóbbi időkben elég sokan panaszkodtatok az Unibetes ingyenes fogadások miatt, illetve többször említve volt a magyar ügyfélszolgálat is.

Nemrég beszéltünk ezzel kapcsolatban az Unibetesekkel és ami az ügyfélszolgálatot illeti, nekünk azt kommunikálták, hogy teljesen rendben van a csapat, időben válaszolnak (teljesen jól le van fedve a magyar piac), sőt az ajánlatokról is van már fogalmuk, mert a marketingesek akik ezt összeállítják valamilyen formában továbbküldik az ügyfélszolgálatosoknak is, és ők konkrétan látják, hogy pl. egy ajánlatnak mik a feltételei.

Ami az ingyen fogadásokat illeti. Az Unibetes kapcsolattartónk szerint két ok miatt nem részesülhet valaki
ezekben az ajánlatokban:
1. Nem jelentkezett rá! Nem elegendő csak a fogadást megkötni. Mindenek előtt találtok egy olyan gombot is, hogy "Jelentkezem az ajánlatra", vagy valami hasonló. Aki nem jelentkezik, annak nem jár.
2. Technikai okok miatt, mely elmondása szerint az utóbbi időben nagyon ritkán történt. Volt, de ritka.

Ezen kívül az ajánlatok nem minden Unibet ügyfélre vonatkoznak. Akinél megjelenik, s jelentkezhet rá, annak érvényes, a többieknek viszont nem.
Az elsö részt càfolnàm elsöként.Fogalmuk sincsen a promòkròl tölem kérnek be àllandòan linkeket a feltételekröl.Illetve amit fontos még megjegyeznem hogy nyitvatartàsi idöben màrmint a chat szerint alig érem el öket,lehet akkor tartanak pisiszünetet csak ugye ilyenkor én sokszor felmegyek és sosincsenek ott.Nem egy olyan problémàm volt amikor végre sikerült velük beszéljek ìrtàk hogy tovàbbküldik és vàlaszolnak és 2 mondom 2 hét utàn kellett ràkérdezzek hogy mégis hogy àll az ügyem és akkor pròbàltàk a helyzetet megoldani...Ràadàsul mindez 2 héten belül történt tehàt amit írnak azt én ügy szoktam hívni hogy nettò hazugsàg....és az ilyet nem türöm el sem a magànéletemben sem màshol.Ezért én màr nem is töltök ide azòta

"Nemrég beszéltünk ezzel kapcsolatban az Unibetesekkel és ami az ügyfélszolgálatot illeti, nekünk azt kommunikálták, hogy teljesen rendben van a csapat"  ;D
Mit vártatok?Mit fognak mondani?
Inkább azt kellett volna megkérdezni hogy ez a csapat-amelyik teljesen rendben van-mióta dolgozik ebben a felállásban,mióta dolgoznak ezek az ügyfélszolgálatosok?
Mert fényévre sincsenek a kb.1,5-2 évvel korábbiakhoz.
Ne haragudjatok,nem benneteket akarlak bántani,rendes dolog hogy legalább megpróbáltátok.  :beerchug:

Idézetet írta: Nyuszika10 Dátum szeptember 14, 2019, 20:06:09
"Nemrég beszéltünk ezzel kapcsolatban az Unibetesekkel és ami az ügyfélszolgálatot illeti, nekünk azt kommunikálták, hogy teljesen rendben van a csapat"  ;D
Mit vártatok?Mit fognak mondani?
Inkább azt kellett volna megkérdezni hogy ez a csapat-amelyik teljesen rendben van-mióta dolgozik ebben a felállásban,mióta dolgoznak ezek az ügyfélszolgálatosok?
Mert fényévre sincsenek a kb.1,5-2 évvel korábbiakhoz.
Ne haragudjatok,nem benneteket akarlak bántani,rendes dolog hogy legalább megpróbáltátok.  :beerchug:

Nyilván ti ezt jobban tudjátok, mert gyakrabban kommunikáltok velük. Mi azt az infót kaptuk, hogy a korábbiakhoz képest a jelenlegi ügyfélszolgálatos csapat "értelmesebb", ha szabad úgy fogalmaznom, s időben reagálnak.

De megkérlek benneteket, hogy írjátok le az aktuális gondjaitokat, s mi szívesen továbbítjuk, sőt ők is olvassák.

Idézetet írta: Nyuszika10 Dátum szeptember 14, 2019, 20:06:09

Mert fényévre sincsenek a kb.1,5-2 évvel korábbiakhoz.


Tapasztalatom nincs ilyen téren, de kb. 2 évvel ezelőtt is voltak panaszok. De ugyancsak a magyar ügyfélszolgálatosokat szídták a bet365-nél is, szóval ez már mondhatni globális.  :D

A legutóbbi két promót automatikusan jóváírták, igaz, napokkal később, mint a feltételekben ígérték, de az ilyenekért nem is reklamálnék.
A késés régebben is rendszeres volt, így nem is szoktam őket egyből zaklatni, inkább csak 3-5 nap után kérdezek rá.

Viszont az ezt megelőző 5-6 esetben, a tavasz-nyár folyamán mindig írni kellett nekik. (tudom, hogy mások is jártak így, van, aki már feladta a fárasztó "könyörgést")
Végül én mindíg meg is kaptam a bónuszt, tehát jogosan reklamálhattam.

Az ügyfélszolgálattal folytatott levelezéseimet szívesen felajánlom "elemzésre", mert azokban keményen benne van, hogy miket néztek be a gyakorlatban.
- első körben általában megpróbálnak lepattintani (rossz fogadást kötöttem, már megkaptam a bónuszt és fel is használtam...) A feliratkozás hiányára nálam nem szoktak hivatkozni.
- aztán megígérik, hogy továbbítják a bónuszrészleghez és majd jelentkeznek.

Volt, hogy egy hónap után kérdeztem rá, hogy sikerült-e megtudni valamit, mert a válasz csak nem akart jönni, máskor meg jóváírták ugyan utólag az ingyenes fogadást, de nem szóltak, így az csendben lejárt, mert azokban a napokban éppen nem néztem be az irodához.

A kedvencem, mikor idén tavasszal a tavalyi euróvíziós fesztivál promójának linkjét küldték el hivatkozásnak és azt állították, hogy a bónuszt már az akció kezdete előtt egy héttel felhasználtam, nézzem csak meg a fogadástörténetemben!

Egyébként a feliratkozásnál régebben utaltak arra, hogy ne közvetlenül utána fogadjunk, hanem várjunk egy kicsit. Talán ez az átfutási idő lehet a baj, ami miatt nem kerül automatikusan észlelésre a feljogosító fogadás?

Azt is el tudom képzelni, hogy az írott feltételek ugyan változnak promóról promóra (pl. hogy meccs előtti vagy élő fogadásokkal lehet-e kvalifikálni) viszont ez nincs összhangban az informatikai részével. Pl. teszek egy, az írott feltételeknek megfelelő fogadást meccs előtt, de a rendszer élő fogadást vár tőlem.
Ezért is "panaszkodtam" itt, mert könnyebben kiderülhet, hogy egyedi vagy tömeges a jelenség.

No igen, korábban az unibetes ügyfélszolgálatosokról az a hír járta, hogy ők maguk játékosok is, azaz felhasználóként is ismerik az irodát.
A mostaniakról ez nehezen elképzelhető, hisz akkor legalább a fogadástörténetben eligazodnának és feltűnne nekik, hogy május 10-én nem használhattam fel egy május 20-tól érvényes bónuszt.

Sziasztok. Az a kérdés lenne tőletek, hogy az unibetnél is a kifizetésnél meg kell adni a személyazonosságot igazoló okmányokat?

Idézetet írta: Knapp Dátum szeptember 16, 2019, 12:09:26
A legutóbbi két promót automatikusan jóváírták, igaz, napokkal később, mint a feltételekben ígérték, de az ilyenekért nem is reklamálnék.
A késés régebben is rendszeres volt, így nem is szoktam őket egyből zaklatni, inkább csak 3-5 nap után kérdezek rá.

Viszont az ezt megelőző 5-6 esetben, a tavasz-nyár folyamán mindig írni kellett nekik. (tudom, hogy mások is jártak így, van, aki már feladta a fárasztó "könyörgést")
Végül én mindíg meg is kaptam a bónuszt, tehát jogosan reklamálhattam.

Az ügyfélszolgálattal folytatott levelezéseimet szívesen felajánlom "elemzésre", mert azokban keményen benne van, hogy miket néztek be a gyakorlatban.
- első körben általában megpróbálnak lepattintani (rossz fogadást kötöttem, már megkaptam a bónuszt és fel is használtam...) A feliratkozás hiányára nálam nem szoktak hivatkozni.
- aztán megígérik, hogy továbbítják a bónuszrészleghez és majd jelentkeznek.

Volt, hogy egy hónap után kérdeztem rá, hogy sikerült-e megtudni valamit, mert a válasz csak nem akart jönni, máskor meg jóváírták ugyan utólag az ingyenes fogadást, de nem szóltak, így az csendben lejárt, mert azokban a napokban éppen nem néztem be az irodához.

A kedvencem, mikor idén tavasszal a tavalyi euróvíziós fesztivál promójának linkjét küldték el hivatkozásnak és azt állították, hogy a bónuszt már az akció kezdete előtt egy héttel felhasználtam, nézzem csak meg a fogadástörténetemben!

Egyébként a feliratkozásnál régebben utaltak arra, hogy ne közvetlenül utána fogadjunk, hanem várjunk egy kicsit. Talán ez az átfutási idő lehet a baj, ami miatt nem kerül automatikusan észlelésre a feljogosító fogadás?

Azt is el tudom képzelni, hogy az írott feltételek ugyan változnak promóról promóra (pl. hogy meccs előtti vagy élő fogadásokkal lehet-e kvalifikálni) viszont ez nincs összhangban az informatikai részével. Pl. teszek egy, az írott feltételeknek megfelelő fogadást meccs előtt, de a rendszer élő fogadást vár tőlem.
Ezért is "panaszkodtam" itt, mert könnyebben kiderülhet, hogy egyedi vagy tömeges a jelenség.

No igen, korábban az unibetes ügyfélszolgálatosokról az a hír járta, hogy ők maguk játékosok is, azaz felhasználóként is ismerik az irodát.
A mostaniakról ez nehezen elképzelhető, hisz akkor legalább a fogadástörténetben eligazodnának és feltűnne nekik, hogy május 10-én nem használhattam fel egy május 20-tól érvényes bónuszt.

Abban igazad van, hogy olykor bosszantó és fáradságos az állandó reklamálgatás. De annyit mindenképp szeretnék megjegyezni a védelmükben, hogy ennek eredményeképpen rendszerint korrekt módon jóváírják azt, ami jár - sőt, néha még ennél is nagyvonalúbbnak is bizonyulnak. És - bár nem mindig könnyű idáig eljutni - de rosszindulatot, vagy szándékos szabotálást sosem tapasztaltam az ügyfélszolgálatos munkatársak részéről. Minden alkalommal udvariasak és segítőkészek voltak.

Becs'szóra nem vagyok az iroda alkalmazottja, de kedvelem őket - egyébként leginkább a sok promóció miatt. Ennek az apológiának a megírására pedig az vitt rá, hogy ma szereztem tudomást arról: egy nem megfelelően jóváírt bónusz fájdalomdíjaként utólag egy nagyobb összegű ingyenes fogadást írtak jóvá nekem. Ilyesmivel pedig eddig más irodában még nem találkoztam.

Idézetet írta: Assassin Dátum szeptember 28, 2019, 17:58:16
Abban igazad van, hogy olykor bosszantó és fáradságos az állandó reklamálgatás. De annyit mindenképp szeretnék megjegyezni a védelmükben, hogy ennek eredményeképpen rendszerint korrekt módon jóváírják azt, ami jár - sőt, néha még ennél is nagyvonalúbbnak is bizonyulnak. És - bár nem mindig könnyű idáig eljutni - de rosszindulatot, vagy szándékos szabotálást sosem tapasztaltam az ügyfélszolgálatos munkatársak részéről. Minden alkalommal udvariasak és segítőkészek voltak.

Becs'szóra nem vagyok az iroda alkalmazottja, de kedvelem őket - egyébként leginkább a sok promóció miatt. Ennek az apológiának a megírására pedig az vitt rá, hogy ma szereztem tudomást arról: egy nem megfelelően jóváírt bónusz fájdalomdíjaként utólag egy nagyobb összegű ingyenes fogadást írtak jóvá nekem. Ilyesmivel pedig eddig más irodában még nem találkoztam.

Udvariasak, de felkészületlenek és ezért csak sokadikra segítenek.
Ha a jogos reklamációk után jóváírják, ami a feltételeik szerint jár, az önmagában még nem pluszpont ám, csak az, ami minimum elvárható ilyen esetben. (egyébként tudok olyan fórumtársunkról, aki már beleunt és inkább hagyja az egészet.)
Abban meg egyáltalán nem voltak együttműködőek, hogy "kinyomozzuk", miért nem automatikus a bónuszok jóváírása, ha rákérdeztem, sosme válaszoltak rá, csak esetleg jelezték, hgy jogosan reklamáltam és jóváírták.

Ha meg most kaptál fájdalomdíjat, az már annak a hatása is lehet ám, hogy itt koncentráltan megjelentek a negatív visszajelzések.  ;)
Legalább is én a helyükben élnék ezzel az eszközzel...


Idézetet írta: Knapp Dátum szeptember 29, 2019, 16:51:50
Udvariasak, de felkészületlenek és ezért csak sokadikra segítenek.
Ha a jogos reklamációk után jóváírják, ami a feltételeik szerint jár, az önmagában még nem pluszpont ám, csak az, ami minimum elvárható ilyen esetben. (egyébként tudok olyan fórumtársunkról, aki már beleunt és inkább hagyja az egészet.)
Abban meg egyáltalán nem voltak együttműködőek, hogy "kinyomozzuk", miért nem automatikus a bónuszok jóváírása, ha rákérdeztem, sosme válaszoltak rá, csak esetleg jelezték, hgy jogosan reklamáltam és jóváírták.

Ha meg most kaptál fájdalomdíjat, az már annak a hatása is lehet ám, hogy itt koncentráltan megjelentek a negatív visszajelzések.  ;)
Legalább is én a helyükben élnék ezzel az eszközzel...

Nem vitatom, hogy volt szerepe ebben annak, hogy ezen a fórumon is megjelentek a negatív visszajelzések.

Csak gondolom, úgy korrekt, hogy a pozitív fejleményekről is hírt adunk. Olykor a dicséret is hatékony pedagógiai eszköz lehet.

Tegyük azt is hozzá, hogy a fórumon érkezett reklamációk egy része olyan játékosoktól származik, akik köztudottan nem tartoznak az irodák "kedvencei" közé, mivel ezek általában "csak" a bónuszokra (ingyen fogadásokra) vadásznak. Ezek a játékosok hatékonyan fel tudják használni ezeket az ajánlatokat, akár kiskapukat is találván, ami játékos szempontból nézve dicsérendő.
És ezt most ne vegye támadásként senki. De ez a valóság. Nem titok, hogy az irodák korlátozzák idővel a hasonló játékosok aktivítási lehetőségeit, ha nem is fekete, de szürke listán vannak, az tuti.