Skrill Infó

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Én is kaptam! Nekem először az tűnt fel, hogy miért az email címem szerepel a megszólításban? Tudják a nevem, miért nem úgy szólítanak meg? 

Én is kaptam, :crazy:
De honnan tudják az emailcímünket?
Valamelyik iroda kiszivárogtatta?
:o

Idézetet írta: Wonder68 Dátum április 22, 2015, 10:32:28
Én is kaptam, :crazy:
De honnan tudják az emailcímünket?
Valamelyik iroda kiszivárogtatta?
:o

Dehogy, hidd el, nem olyan nehéz azt összegyűjteni. Az ember sok helyre feliratkozik, s soha nem lehet tudni, hogy mikor "lopják" el a címeket.

Célszerű skrillnek kűlön email fiókot fenn tartani. Egy raklámnak (ha rendelgetünk neten), egy az irodáknak(állandóan küldik a promo leveleket) és egy skrillnek. Csak nagyon kevés iroda kéri hogy skrill-es email azonos legyen az irodánál regisztráltal.
És persze így nem kapunk kamu leveleket
Így minden szép tiszta és átlátható.  :beerchug:

Idézetet írta: Milan Dátum április 22, 2015, 08:12:29
Figyelmeztetés! Kamu levelek, adathalászat!

A mai nap folyamán kaptam egy levelet "állítólag" a Skrilltől.

A levél tárgya ez volt: "Important: Dispute [#SK-2849126]"

Az e-mail kinézete nagyon hasonlít a hivatalos Skrilles levelekéhez, viszont aki többször kap hasonlót az hamar felismeri a különbségeket.

A levélben azt írják, hogy a számlám fel van függesztve, majd természetesen a végén jön egy link (hivatkozás) mely visz valahova, az ott megadott adatokat meg szépen fel tudják használni.

A levél feladója: "[email protected]"
Amint láthatjátok hiányzik egy "i" betű.

Legyetek elővigyázatosak!  :cya:

Én is megkaptam, azért akartam jönni ebbe a topicba. és az a vicc, hogy az oldal tetején a skrill logo a valódi oldalra visz :)

Már az gyanús volt, hogy alapból a spam mappába került, de azért félálomban még megijedtem elsőre, hogy mivan. :redchug:

A köcsögök mindig bepróbálkoznak ezzel már sok éve, de a dear email cím mindent elárul, törölni kell azonnal.

Valaki segitsen pls. Régen használtam a skrillt és befüzettem de véletlen elfelejtettem accountomhoz adni a bankszámlát és nem is saját nevemen volt ahonnan utaltam. Na most ezek után amit befüzettem azt mindet levették a számlámról... Most mi a teendő, hogy vissza kapjam a pénzt??? 10 eurót vontak le tőlem.

#2153 május 04, 2015, 13:55:33, Knapp
Idézetet írta: drogos Dátum április 19, 2015, 21:49:26
Akkor mit javasolsz, hogy lehet a legjobban "kimenteni" a pénzem? Netellerem nincs, de ha azt meg dollárosra regelem, akkor gondolom ott is horribilis átváltási díjért tudom majd kifizettetni a bankszámlámra, ami meg forintos. Nem?
Köszi!  :beerchug:

Nekem az eurós fogadószámláimról az eurós netellerre érkezik a pénz, majd onnan a netelleres bankkártyával befizetem a transferwise szolgáltatóhoz (ez a befizetés ingyenes), amely az aktuális középárfolyam mínusz 0,5%-on átváltja és átutalja a magyar bankszámlámra. (1-2 munkanapon belül megérkezik.)
P2P szolgáltató, azaz létező ügyfelek deviza vételi- és eladási ajánlatait párosítják. Ha amikor te dollárt adnál el van, aki pont dollárt venne, akkor gyorsan létrejön az üzlet, különben elképzelhető, hogy 2 napot is várni kell.
itt írtam róla bővebben:
http://www.sportfogadas.org/forum/index.php/topic,11824.0.html

Ez elvileg dolláros neteller esetében is járható út, bár az utóbbi hónapokban eurót sem adtam el így (túl olcsó most...), így akinek frissebb tapasztalata van ezzel kapcsolatban, megerősíthetné, hogy működik-e még a dolog!
(skrilles kártyával állítólag nem ment korábban sem)


Sziasztok!
Abban kérnék segítséget, hogy a Betfairről Skrill számlára utalt összeg csak a "total balance" sorban jelenik meg, és onnan nem kerül át a "balance avaliable" sorra. Eddig két utalás történt (az egyik hónapokkal ezelőtt, a másik tegnap), de csak a "total balance" sorig jut el a pénz. Nem tudom, hogy hogyan lehet a függőben lévő összeget onnan elmozdítani. Ott ragad örökre? A "limits & verifications" rendben lévőnek látszik. A számla euróban van (és van hozzá aktivált Mastercard kártya is), valamint az utalás is euróban történt.
A segítséget előre is köszönöm!

#2155 január 08, 2018, 17:40:41, BoTa88
..

Sziasztok!
Nekem is hasonló problémáim vannak vele kb. két hete. A rajta lévő pénzem se levenni se befizetni róla nem tudok.
Kérték, hogy töltsem fel az irataim. Eddig öt évig jó volt most miért nem? Feltöltöttem hát de azóta sem történik semmi. Nem is jelzik, hogy mi a baj ha van egyáltalán de nem is tudom használni. Egyszerűen nem tudom használni a pénzem.

Mast nem tudok javasolni, minthogy hivjatok fel oket (ha nem megy az angol kerjetek egy angolul elfogadhatoan beszelo ismerosotok segitseget).

Urgent queries: Call us on +44 203 308 2520 Mon - Sun 09:00 - 18:00 GMT

Egyszeruen az emailekre vagy egyaltalan nem valaszolnak, vagy hetekkel esetleg honapokkal kesobb. Ha nem vagy VIP le sem xarnak, ami alapvetoen nem gond hiszen ez mindenhol igy van, de miutan megvette oket a Neteller legalabb ezt orvosolhatnak. Neteller supporttal soha nem volt ilyen elmenyem.

Ajjajj. Ezek nem jó hírek. 2010 óta vagyok pedig regisztrálva hozzájuk.

#2159 január 08, 2018, 17:40:19, BoTa88
.