BetClic Infó

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Idézetet írta: Milan Dátum október 19, 2010, 13:53:53
Természetesen igazad van, s az embernek egy adott idő után elfogy a türelme, de vegyük a következő esetet:

mikerta banki átutalás által próbálja feltölteni a számláját. Tegyük fel azt, hogy valamit a bank szúrt el, vagy valami hasonló miatt nem sikerül a feltöltés.
Ekkor az iroda mi alapján töltse fel valakinek a számláját, ha náluk nem jelent meg a tranzakció?

Tudtommal ha a bank nem tudja átutalni az összeget, akkor visszateszi a számlára. Ráadásul mikerta csatolt egy képet, melyen kivehető, h látják az általa bemutatott papíron, h minden rendben. Így két lehetőség van: vagy a bankban dolgoznak hülyék, vagy a BetClic-nél. Az ügyfélszolgálattal nekem is volt szerencsém beszélgetni, így a véleményem az, h a banki alkalmazottak agyi kapacitásával nincsenek bajok. Ez persze csak a saját véleményem, de mondom, olyat még nem láttam, h 24 óra alatt az MBs kifizetési igényem még mindig csak ott áll, h hamarosan feldolgozzák.

Idézetet írta: jaaas Dátum október 19, 2010, 14:05:48
Tudtommal ha a bank nem tudja átutalni az összeget, akkor visszateszi a számlára. Ráadásul mikerta csatolt egy képet, melyen kivehető, h látják az általa bemutatott papíron, h minden rendben. Így két lehetőség van: vagy a bankban dolgoznak hülyék, vagy a BetClic-nél. Az ügyfélszolgálattal nekem is volt szerencsém beszélgetni, így a véleményem az, h a banki alkalmazottak agyi kapacitásával nincsenek bajok. Ez persze csak a saját véleményem, de mondom, olyat még nem láttam, h 24 óra alatt az MBs kifizetési igényem még mindig csak ott áll, h hamarosan feldolgozzák.

Nem akarok véleményt nyilvánítani egy olyan dologról, amelyben nem vagyok biztos, de a bankok sem angyalok. Volt szerencsém egyszer 40 napot várni a pénzem után, a bank miatt...

Idézetet írta: Milan Dátum október 19, 2010, 14:25:35
Nem akarok véleményt nyilvánítani egy olyan dologról, amelyben nem vagyok biztos, de a bankok sem angyalok. Volt szerencsém egyszer 40 napot várni a pénzem után, a bank miatt...

Én is csak feltételezésekből rohangálok feltételezésekbe, miután nem érint mikerta ügye. Abban igazad van, h meg kellene érdeklődnie a banktól is, de 24 nap rengeteg.
Én most igazából a kifizetésen vagyok kiakadva, mert ilyet még nem tapasztaltam sehol máshol. A személyit beküldtem már a regisztráció után, játszottam egy napot, majd ki akartam venni mindent, mert nem elég h szűkös a kínálat, de a szorzók sem túl erősek, és élőben nem lehet kombizni. A tét-beállításról ne is beszéljünk az élő-fogadásoknál ;)
Szóval senkinek nem ajánlanám nyugodt szívvel ezt a bookmaker-t, de elképzelhető h csak én vagyok ilyen állásponton.

Sziasztok!

Bocsánat, hogy csak most jelentkezem, akadt sok más feladat. Jaaas, te légyszi küldd el nekem privátban a kronologikus leírását a problémának, nem is percre meg órára pontosan, de nagyjából. Illetve az ügyfélszolgálat pontos reagálásait is.

Mikerta ügyében egy olyan mailt kaptunk szombaton, ami alapvetően nem nyújtott választ és megoldást a gondokra. A felelősök szerint nem nagyon van ilyen eset, de erre kapásból összeszedtünk még párat. Ezt az újabb levelet hétfőn délelőtt küldtük el az illetékes osztálynak. De akkor ezt a legfrissebbet is hozzácsapjuk, mert MB-s eset ráadásul nem volt köztük. De légyszi küldd el azért a részleteket Jaaas csak nekem, hogy gyorsabban menjen! Köszi!

Néhány dolog tekintetében nyugodjatok meg:
1. a gondok minden esetben meg lesznek oldva, a kérdés nem is ez
2. Mi innét Magyarországról addig ütjük majd az asztalt, amíg meg nem javul minden ilyen jellegű hiba, illetve csúszás a folyamatok lebonyolításában.
3. Én addig itt leszek és próbálok segíteni, amíg nem veszitek ostrom alá az irodánkat  :) Remélhetőleg persze erre nem lesz ok :)

Azt megértem, hogy ezek a szavak még nem jelentenek megoldást azonnal, mert a pénzek nincsenek ott, ahol lenniük kellene, de hosszú távon meggyőződésem, hogy el fogjuk érni a folyamatok optimalizálását. És ebben nektek ugyanúgy meg lesz az érdemetek, mert így tudjuk meg a legkönnyebben, és leggyorsabban, hogy milyen ügyekben kell lépnünk.

Amint kapunk választ az illetékesektől ezekben a kérdésekben, írok itt, de benézek még ma is, holnap is. És ha valamire nem válaszoltam volna, írjátok meg, de csak gyorsan tudtam olvasni a postokat, és lehet, hogy valami elkerülte a figyelmemet!

Üdv, Iván

Külföldön is fennállnak ezek a problémák egyébként? Tudsz erről vmit?

Szia Iván! Elküldtem a privátot. Köszönöm a segítséget, bármi is lesz a vége!

Ez utóbbi kérdést én is feltettem egy ügyfélszolgálatos kollégámnak, mert volt olyan sejtésem, hogy a magyar piacra kisebb erőfeszítéseket helyez ez a pénzügyi részleg, szemben pl egy francia vagy német piaccal...

De ez teljes feltételezés csak, ő sem tudja... Azt tudjuk, hogy pl ahogy nálunk, úgy a cseh piacon is megvoltak az indulás után a fizetési problémák. De utána megoldották, ahogy elvileg nálunk is, csak hát nálunk még hátramaradt néhány hiba, amivel most küzdünk. De gyanítom, hogy Európa más országaiban nem ez a helyzet, vagy legalábbis nincs sok ilyen probléma.

Idézetet írta: jaaas Dátum október 19, 2010, 15:27:32
Szia Iván! Elküldtem a privátot. Köszönöm a segítséget, bármi is lesz a vége!
Szia!

Rendben, köszi!
Máris viszem tovább a szálat!
Üdv, I.

Szerda, zimankós idő, enyhe zápor-zivatar, 48 órája igényelt MB-s kifizetés, de a Betclic még mindig nem fizet.

Utánakérdeztem, ma 11:22-kor ment el a pénz winnernek...
Nem mondanám én sem, hogy rekordidő, szal ezen van mit csiszolni.

mikerta esetében tegnap volt egy újabb kérvény, hogy mi a fene van, erre papíron ma választ kell adniuk.

#55 október 20, 2010, 16:32:58, jaaas
Idézetet írta: BetClic Dátum október 20, 2010, 16:02:20
Utánakérdeztem, ma 11:22-kor ment el a pénz winnernek...
Nem mondanám én sem, hogy rekordidő, szal ezen van mit csiszolni.

mikerta esetében tegnap volt egy újabb kérvény, hogy mi a fene van, erre papíron ma választ kell adniuk.

Valóban megkaptam, de nem értem, miért kell utána 3 db pont (írd: .).
Amikor a hsz-t megírtam, még sehol nem volt pénz, most néztem meg, és végre rajta volt.
Köszönöm a segítséget!

A 3 pontot jól érezted, de nem rád vonatkozott :) Legyen elég ennyi :) Tőled tényleg elnézést kérek én is, hogy a szokásosnál többet kellett várnod!

Üdv, Iván

Idézetet írta: vmlinuz Dátum október 16, 2010, 18:00:44
Tegnap úgy döntöttem Betclic tesztet fogok végezni. A jelenlegi ajánlat szerint 6.000 forint kockázatmentes fogadás bónusz van, tehát az első fogadásod értékét 6.000 forintig visszakapod és utána ki is veheted. Ezekkel a feltételekkel régebb mintha lett volna egy kis kavarodás is, van aki azt mondta, hogy kell forgatni, van aki azt, hogy nem.

Tegnap 10:11-kor regisztráltam, és rögtön be is fizettem Moneybookers-szel 20 eurót (ennyi a bónusz értéke euróban). A befizetés simán ment, egyből jóvá is iródott. Beléptem a live fogadásba, az első teniszmeccsen rányomtam a 2. szett nyertesére a nagyobb odds-ra. A lényeg az volt, hogy lehetőleg veszitsem el a 20 eurót és kapjam vissza, mint első fogadás.
11:29-kor már vesztes volt a fogadás és vissza is kaptam egyből a teljes összeget. Egyből rámentem a kifizetésre és Moneybookersre kértem ki. Perceken belül jött a mail, hogy személyi vagy útlevél másolatot töltsem fel. Ezt meg is tettem azonnal és kb. 10 perc múlva el is fogadták. A kifizetési kérelem még mindig függőben volt. Úgy döntöttem adok 24 órát, hogy teljesitsék, addig nem szólok az ügyfélszolgálatnak.

Ma reggelig nem mozdult semmi, ezért az oldalon beküldtem a kérdésem (nem live chaten!). A válaszmail pontosan 6 percen belül meg is jött Bencétől. Azt irta, hogy a kérésem továbbitották a pénzügynek. Ez történt 9:39-kor, 12:03-kor pedig megérkezett a kifizetés az mb számlámra.

Összegzésként, a régi panaszokkal szemben sokat javult az ügyfélszolgálat, hétvégén is perceken belül válaszoltak még akkor is, ha nem volt live chat épp elérhető. A kifizetés lassabb, mint máshol, de ha szólsz az ügyfélszolgálatnak, lehet gyorsitani. Ez persze lehet amiatt is, hogy előbb a dokumentumokat kellett volna feltöltsem és csak utána kérjem a kifizetést, de én igy akartam látni a működést.

Szerintem sokat javult az iroda és amint Iván is mondja, folyamatosan próbálkoznak javitani a dolgokon.

Mellékesen megjegyzem, hogy erről a próbálkozásomról Iván vagy a BetClic csapat többi része nem tudott semmit, én akartam titokban tesztelni az irodát. Átment a teszten, Moneybookers fizetésekkel biztosan nincs gond.

A bónusz is érdekes, mivel valóban nem kell forgatni. Tehát ha kockázatmentesen ki akarod próbálni az irodát, akkor simán lehet. A pénzt egyből visszakapod és kikérheted, ha nem tetszik. Kártyára és bankszámlára természetesen lassabb a kifizetés.

ez jó hír akkor nem fontos 3 kimenetelű esemény játszani  a kockázatmentes fogadáshoz ? mert ugye amire te fogadtál az 2 kimenetelű volt?
a résvételi feltételeknél azt írja csak 3 kimenetelű után kapod vissza vesztes tipp esetén.

Szia fanatic! Én például kombit tettem, volt rajta foci, kézilabda és tenisz, vesztettem, és visszafizették ;)

Idézetet írta: jaaas Dátum október 21, 2010, 19:02:50
Szia fanatic! Én például kombit tettem, volt rajta foci, kézilabda és tenisz, vesztettem, és visszafizették ;)
hi jaaas
jó de az már a legrosszabb esetben is 6 kimenetel :D