Folytatom a sztorit, hátha tanulságos lesz a későbbiekben..
A probléma az, hogy az oldalon a kifizetés gombra kattintva ennyit kapok: "Hiba történt a kérése teljesítése közben". 11 napja, még vagy 2x bedobta a dokumentum feltöltési oldalt, azóta viszont bármilyen böngészőből, bármikor, bárhonnan, sütiket törölve, kézen állva, törökülésben, bármit csinálva ennyi jön fel.
Hozzáteszem; már többször fizettem ki sikeresen..
Írtam a nagyszerű supportnak, képekkel illusztrálva a problémát. 5 nap után visszaírnak, hogy továbbítják a megfelelő részlegnek. Újabb 6 nap után jött a semmitmondó információ, hogy meg tudják erősíteni, hogy Visa kártyára vagy skrillre tudom kikérni a pénzt.
11 nap alatt még problémámat sem sikerült felfogniuk.. hogy lőcsbe válasszak kifizetési formát, ha el sem jutok odáig..
és még írja, hogy amúgy live chaten is fel tudom venni velük a kapcsolatot. -> egy baj van ezzel, hogy ilyen nincs..
Most írtam egy kevésbé higgadt hangvételű levelet, még videón is megmutatva a problémát, de ezen is már 3. napja ülnek.