Hogyan tudok kapcsolatba lépni a betfair irodával?

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Idézetet írta: Rézmalac Dátum augusztus 22, 2023, 14:29:36A PDF-et pedig biztosan csak fotózom, az egészet tuti, hogy nem kapják meg, azon rajta van az aktuális egyenlegem, a havi összes költésem, semmi közük ilyen adatokhoz.
Nem tudsz olyan pdf-et letölteni a bankból, amin csak egyetlen tranzakció látszik? Vagy egy napi kivonatot, bármit, a lényeg, hogy a neved és címed legyen rajta a bank logója mellett. Vagy, ahogy MessiÁs is írta, valamilyen közüzemi számla.

"- minden rezsimet online fizetem, nincsenek banki értesítőim"
"Ezért megcsináltam a fotókat, amiket tudtam, ... plusz lefotóztam egy banki pdf-et."
??


Idézetet írta: csucsu Dátum augusztus 22, 2023, 18:34:59"- minden rezsimet online fizetem, nincsenek banki értesítőim"
"Ezért megcsináltam a fotókat, amiket tudtam, ... plusz lefotóztam egy banki pdf-et."
??

Kinyomtattam a júliusi (szokásos havi 4 oldalas) banki értesítő első oldalát, amin ott a fejléc, a bank logójával, a címemmel. Viszont már ezen az első oldalon ott szerepel a nyitóegyenlegem, és a havi tranzakciók listájának eleje. Ezért úgy fotóztam, hogy látszik a papír két felső sarka, és ott van a fotó alja, ahol kezdődne a költéseim listája.

Idézetet írta: vmlinuz Dátum augusztus 22, 2023, 17:33:52Nem tudsz olyan pdf-et letölteni a bankból, amin csak egyetlen tranzakció látszik? Vagy egy napi kivonatot, bármit, a lényeg, hogy a neved és címed legyen rajta a bank logója mellett. Vagy, ahogy MessiÁs is írta, valamilyen közüzemi számla.

Banktól nem, mert minden havi pdf egy teljes lista a költéseidről.
De ha az jó nekik, akkor keresek tényleg valami DIGI számlát, vagy Eon-t, azon nem érdekel se az összeg, semmi. Csak fogadnák el végre...

Idézetet írta: MessiÁs Dátum augusztus 22, 2023, 17:03:14Nem fognak olyan doksit elfogadni ahol nem latszanak a sarkok. Tehat a kivagott,kifenykepezett pdf biztosan nem lesz jo. A pdf is csak teljes egeszeben lesz jo. Ez mindenhol igy van. Siman el tudom kepzelni hogy azert nem válaszolnak mert elkuldted nekik a kepeket, ok elmondtak mi kell es mivel nem azt es ugy kuldted vissza igy felrettek.
Lakcim igazolasra vagy kozuzemi szamla kell, fenykepezve 4sarokkal, vagy bankszamlakivonat. Ha szamodra erzekenyek az adatok akkor magyar oldalt ajanlok. Vagy esetleg telefon/tv elofizetest. Pdfet pl telekomtol is le lehet tolteni.


Félretettek... én is ezt érzem, de ez mégis milyen hozzáállás már?
Legalább egyszer a 3 hét alatt válaszra méltathattak volna, hogy oké, akkor ez meg ez a kép már jó, de ezt még nem tudjuk elfogadni. De semmire nem válaszolnak, külön kérdeztem egy levélben azt is, hogy mi volt a probléma a képekkel, min változtassak.

A vége valszeg a chat lesz, amiktől megmondom őszintén irtózom, mert egy hülye szoftverrel beszélgetsz és a végére úgyis kiderül, hogy ha nem az egyik legegyszerűbb sablon eset vagy, akkor úgysem tud segíteni.

Telefon ,tv, net elofizetesed sincs? Valami telekom vagy hasonlo? Ott van pdfes szamla,letoltheto. Azon pl semmilyen erzekeny banki adat es koltes, bevetel stb nincs.

Oké, aktív a számlám.  :ok:
A sztori még egyszer röviden, hátha a jövőben segít bárkinek: elkészítettem a kért fotókat, amiket a megfelelő helyen fel is töltöttem. Ezekre rendre 1-2 órán belül jött is email-ben válasz, hogy milyen képekre van szükségük: általában ugyanarra, amit amúgy is feltöltöttél.
A legelső email-ben még az is benne volt, hogy email-ben is küldhetem. Ezért elküldtem úgy is. De email-re egyetlenre sem válaszoltak közel 4 hét alatt.
Szóval még néhányszor feltöltöttem a doksikat, de nem vitt előre.
Így maradt a chat.
Ahogy sejtettem, kezdesz a robottal, az nyilván nem tud segíteni, majd jön az első ember, aki amolyan általános problémákkal foglalkozik. Ő azt kérte, hogy töltsem fel a dokumentumokat oda neki a chat-be. Kérdeztem, hogy lehetnek ugyanazok, amiket eddig is feltöltöttem? Válasz, persze, miért ne  :bash:
Szóval feltöltöttem összesen 2 fotót, és egy pdf-et (Eon számla), majd ekkor közölte, hogy át kell irányítson egy a verify team-hez (vagy valami hasonló). Na itt volt kicsit rossz, mert 35 percet vártam, mire előkerült egy második ember. Még kért kétszer 10 percet, hogy ellenőrizze a dolgokat, majd jött a válasz, hogy minden rendben, aktív a számlám. És tényleg az.

Soha nem fogom megérteni ezt a folyamatot, de hogy végre túl vagyok rajta, már nem is érdekel.  :beerchug:
A kedvenc részem amúgy ez volt:

Szóval gyakorlatilag le is írták, hogy sehogy máshogy nincs értelme próbálkozni, csak chat-en.
Kár, hogy az minden más után derül ki, és nem ezt hirdetik minden létező helyen...