PokerStars póker

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Idézetet írta: sleve Dátum január 02, 2021, 18:41:22
francba mért nem olvasom én ezt  :bash:

Emailed se nézted? Én ott kaptam üzenetet róla.

Azt az emilt nem, tényleg ott volt.

sziasztok!

nem tudok bejelentkezni a pokerstars accountomba. (sportfogadás részt használom, nem a pókert.) azt írják, hogy "accont frozen". nem tudom miért, nem olyan rég regisztráltam. adtak email címet, hogy oda írjak, hogy megtudjam mi történt. itt jön a csavar. több mint 1 hete(!) nem válaszolnak. legelső automatikus(?) levélben azt írták, hogy 48 órán belül válaszolnak, mert hogy akkora a forgalom, ez már akkor is soknak tűnt, de legyen így. azóta sem jött semmilyen válasz. én viszont minden lehetséges online felületen bombázom őket levelekkel, felszólítássokkal, hogy nézzék meg az emailjük mert írtam nekik. semmi. a pénzemhez nem férek hozzá, belépni, kiutalni nem tudok, megkeresésekre nem válaszolnak.  :bash: mi folyik itt? mi ez az éles váltás? brexit miatt van? le akarják nyúlni a pénzemet? semmilyen előzetes felszólítás nélkül, csak úgy kizárnak a számlámból és nem hajlandóak válaszolni semmire?? ezt hogy lehet megcsinálni következmények nélkül?

segítségetek előre is köszönöm!


Idézetet írta: MessiÁs Dátum január 18, 2021, 10:55:02
Milyen cimre irsz?

amit ők adtak meg a bejelentkezéses hibaüzenetben. [email protected] ha jól emlékszem.


köszi a gyors választ!

rosszul emlékeztem egyébként. amit ők írtak, az a [email protected]. de nem értem, hogy akkor miért mondják ha nem nézik. lassan 1 hónapja válaszolnak... akkora a forgalmuk,hogy nincs idejük erre ezt írták...

de annyira felidegesített a tempó, hogy csak a kíváncsiság kedvéért írtam mindenhova ahova csak tudtam.

- [email protected] ( erre jött a hibaüzenet) pedig tavaly még jött tőlök vmi email

- [email protected]

- [email protected] (ők válaszoltak nem a témában ugyan de legalább valami válasz...)



Idézetet írta: MessiÁs Dátum január 21, 2021, 18:32:47
https://contact.pokerstars.com/


ezt próbáld meg..

köszi nagy nehezen válaszoltak, hitelesítsem az accountot. küldtek egy linket, hogy hova töltsem fel a dolgokat (személyi, banki kivonat), de ez csak vmi honlap, hogy email meg feltöltendő vmi. mint amikor weblapoknál tudsz emailt küldeni, de úgy hogy nem tudod, hogy milyen címre küldöd, csak te adod meg az adatokat és majd ők válaszolnak. ez a normális menetrend náluk?

eddig bárhol voltam, mindig az accounton belül kellett ezeket feltölteni. ( és többnyire sztem kifizetéshez kötik. eljátszogathatsz kb bármeddig de pénzt azonosítás nélkül nem vehetsz ki.) ehhez képest itt a játék közben egyszer csak szó nélkül elzárnak a pénzemtől, ami még a befizetés összegét sem éri el és nem tudok rendelkezni felette. kissé elbizonytalanít ez a módszer, nem szívesen küldöm ilyen átláthatatlan helyre/módszerrel az érzékeny adatokat. de mivel belépni nem tudok, és a pénzemhez sem férek hozzá. kértem, őket, hogy akkor engedjenke be az acoountba feltöltöm ott, vagy ha emailen beszélgetek velük, akkor elküldöm ott, de erre sem jött még eddig válasz...

elküldtem nekik 2 különböző helyen is, nem tudom melyik ért célba de végül egyik dokumentumot sem fogadták el. az egyik nekik nem tiszta eléggé majd lefotózom újra. a másik problémásabb. elküldtem nekik a banki kivonatot amin kevés magyar szó szerepel, amúgy sem az a lényeg és azért elég jól ki lehet találni, hogy mi mit jelent pláne úgy hogy nekik "vminek a párját kell keresni", hogy egyezőséget találjanak. kell nekik egy cím meg egy név és ennyi. ott van a banki logó, a cím, hivatalos pdf. összegek, kisatírozva.

válaszolnak, hogy nem tudják elfogadni, mert a pdf nem az általuk támogatott nyelven van... s hogy közjegyzővel által hitelesített fordítást küldjek?! hogy fordítsak le hivatalosan egy olyan dokumentumot amihez hozzá sem tudok férni mert pdf-ben töltöm le, saját elrendezése van (sorok, behúzás stb). elkezdek gépelni vmi hasonlót wordben?? és alig vab rajta mit lefordítani!! cseréljem ki a címet addressre??? nekik ez sokkal kevesebb munka lenne.. beírja a fordító azt a 2 szót amit akar és kész.

próbáltam úgy , hogy a bankos felületet átállítom angolra hátha úgy jó lesz de sajnos csak oldalon belül marad angol, ha letöltöm pdfben ( más megoldást nem tudok, hogy elővarázsoljam a statementet) akkor az meg már magyar...

ez a normális ügymenet?? van vkinek vmi ötlete amivel ki lehet váltani ezt a közjegyzős dolgot?

Magyar címed van? De nem magyar a bankszámlakivonat? Nem igazán értem ezt a nyelv dolgot.


Be tudsz jelentkezni? Ha igen használd a honlapot. ott jelentkezz be majd válaszd ki ezeket a menüket. Itt lehet elküldeni a dokumentumokat.

Idézetet írta: MessiÁs Dátum február 23, 2021, 12:40:54
Magyar címed van? De nem magyar a bankszámlakivonat? Nem igazán értem ezt a nyelv dolgot.


Be tudsz jelentkezni? Ha igen használd a honlapot. ott jelentkezz be majd válaszd ki ezeket a menüket. Itt lehet elküldeni a dokumentumokat.

nem tudok bejelentkezni sehol. se honlap se app. a címem magyar. emailban tudok velük kommunikálni, kb havonta ha 1x visszaírnak. akkora csúszásokkal válaszolgatnak, hogy sokszor nem is tudom melyikre válaszolnak (mert ez alatt mondjuk többször megsürgetem őket stb) plusz meg is lepődöm mert már semmilyen válaszra sem számítok.

nagy nehezen kiharcoltam, hogy emailben is elküldhessem. de semmi reakció. utána a kapott linken is elküldtem. nem tudom melyik ért célt de jött válasz hogy nem fogadják el.

köszi a segítséget, de nem értem mire gondolsz pontosan. magyar netbank, magyar számla, magyar statement. elküldtem de nem fogadják el mert magyarul van. szerezzek hivatalos fordítás (honnan, hogyan?) vagy közjegyzői aláírással ellátott fordítást.

ezt akartam kiváltani azzal, hogy hátha a netbankot átállítom angolra és akkor a statement is átállítódik angolra. de nem. most is tartok.

hónapok óta nem tudok hozzáférni a pénzemhez, és itt szórakoznak velem. ügyintézés 0, felháborító ami itt folyik. miért nem ezzel kezdték? akkor messziről elkerültem volna őket!

#56 február 24, 2021, 20:07:37, MessiÁs
Esetleg twitteren vagy facebookon próbálj meg velük kommunikálni.

De nem értem miért nem fogadják el a magyar nyelvű dokumentumot. Szerintem ott nem a nyelv a gond. Nem lehet hogy más a cím? Nem költöztel? Psnak van magyar honlapja, régen magyar ugyfelszolgalatuk is volt. El kellene fogadniuk a magyar nyelvű doksikat.


Ezt kellene megprobalni, érthetően leirni nekik mindent angolul.

https://contact.rationalwebservices.com/?site=eu&language=&platform=Web&product=poker&country=&brand=PokerStars&tracking=WebWidget&origin=https://www.pokerstars.eu

Idézetet írta: MessiÁs Dátum február 24, 2021, 19:46:08
Esetleg twitteren vagy facebookon próbálj meg velük kommunikálni.

De nem értem miért nem fogadják el a magyar nyelvű dokumentumot. Szerintem ott nem a nyelv a gond. Nem lehet hogy más a cím? Nem költöztel? Psnak van magyar honlapja, régen magyar ugyfelszolgalatuk is volt. El kellene fogadniuk a magyar nyelvű doksikat.


Ezt kellene megprobalni, érthetően leirni nekik mindent angolul.

https://contact.rationalwebservices.com/?site=eu&language=&platform=Web&product=poker&country=&brand=PokerStars&tracking=WebWidget&origin=https://www.pokerstars.eu

The document you sent is in a language we don't support.

As part of our security procedures, we ask you to please submit an official or notarized translation of the document(s) you've sent.

You can then upload your documents through our desktop, mobile app, or website.

Once we receive these documents, and we verify your account details, your account will be fully reinstated.


egyébként vmi hasonló oldalon keresztül töltöttem fel, mint ami a linken van amit küldtél. verifikáció az oké, de hogy addig kizárják(!) az embert a saját fiókjából azt teljesen érthetetlen. kössék akkor kifizetéshez. vagy ha még korrektebbek akkor befizetéshez, hogy ne csak akkor legyen fontos ha vinnéd el a pénzed... megpróbálok azon keresztül írni nekik.

Kizártnak tartom hogy csak fordított bankszámla kivonatot fogadnak el. Egy szóval sem írják sehol és régen se kellett..

Except for household or motor insurance, documents must not be older than 3 months.

They must show your name, address, and date of issue.

To send a document, select the green button above, and choose:

Category: Account Security and Verification.

Sub-category: Verify me.



Azt javaslom küldd el megint, szerintem csak egy buta, túlbuzgó emberkéhez került az ügyed. Esetleg írd le nekik az üzenetben konkrétan, hogy magyar nyelvű a dokumentum, nem tudsz és nem fogsz angol nyelvűt küldeni. Említsd meg hogy hónapok óta zárva a számlád stb. Légy erélyesebb, ha kell egy kicsit agresszívebb.

Ha kell minden áldott nap küldd el.


És ne emailt írj hanem az oldalon használd a funkciót, ahol kiválasztod Verificationt-

Idézetet írta: MessiÁs Dátum február 24, 2021, 22:45:20
Kizártnak tartom hogy csak fordított bankszámla kivonatot fogadnak el. Egy szóval sem írják sehol és régen se kellett..

Except for household or motor insurance, documents must not be older than 3 months.

They must show your name, address, and date of issue.

To send a document, select the green button above, and choose:

Category: Account Security and Verification.

Sub-category: Verify me.



Azt javaslom küldd el megint, szerintem csak egy buta, túlbuzgó emberkéhez került az ügyed. Esetleg írd le nekik az üzenetben konkrétan, hogy magyar nyelvű a dokumentum, nem tudsz és nem fogsz angol nyelvűt küldeni. Említsd meg hogy hónapok óta zárva a számlád stb. Légy erélyesebb, ha kell egy kicsit agresszívebb.

Ha kell minden áldott nap küldd el.


És ne emailt írj hanem az oldalon használd a funkciót, ahol kiválasztod Verificationt-

eddig is elég agresszív voltam. de a mostani elküldött "levelemre" ( általad küldött link) sem jött semmi válasz, már vagy 3 napja... majd akkor próbálkozom még bár eddig nagyon falra hányt borsó feelingje van.