PokerStars póker

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Tenyleg próbálj meg mindent. Twitter és Facebook.

Esetleg az a nagyon vad elképzelésem van hogy valami szar emailt használsz ahova nem nagyon jonnek meg a válaszok. Pl freemail, citromail.

Minden nap ad 5 pörit az egyik nyerőgépre (ami egy ládából nyitható). Nézzetek rá emailre.  :ok:

Idézetet írta: MessiÁs Dátum február 26, 2021, 20:56:09
Tenyleg próbálj meg mindent. Twitter és Facebook.

Esetleg az a nagyon vad elképzelésem van hogy valami szar emailt használsz ahova nem nagyon jonnek meg a válaszok. Pl freemail, citromail.

még csak ez sem igaz. gmail. marad a folytonos írogatás akkor.

Idézetet írta: MessiÁs Dátum február 26, 2021, 20:56:09
Tenyleg próbálj meg mindent. Twitter és Facebook.

Esetleg az a nagyon vad elképzelésem van hogy valami szar emailt használsz ahova nem nagyon jonnek meg a válaszok. Pl freemail, citromail.

ez így elég érdekes lesz. leírtam mindent érhetően, 1 nap (!) alatt válaszoltak. és elküldték ugyanazt szóról szóra... még ilyet nem láttam. :bash: :bash:
a kérdésemre továbbra sem válaszoltak, hogyan gondolják egy eredeti pdf dokumentum "manuális" lefordítás bárki ellenjegyzésével is... most ezt újra megkérdeztem...

de most már ott tartok, hogy akkor majd lefordítom nekik én 1 worldben kíváncsiságból, hogy arra mit mondanak...

Szerintem nem kérdezni kellene hanem közölni velük hogy nem áll módodban lefordítani. Ez egy hivatalos magyar nyelvű banki dokumentum, aminek látszódnia kell, az látszódik. Nem kell hozzá nyelvtudás, csak egy szempár hogy megtalálja a szükséges infókat, pl bank neve, te neved, lakcímed stb. Ilyen adatokat egy spanyol nyelvűről is le lehet olvasni,úgy hogy nem tudsz a nyelven.


pl betfairre se kell lefordítani és ott elfogadják.

Szerintem csak egy túlbuzgó support írta h fordítsd le. Pedig nem kell.

Idézetet írta: MessiÁs Dátum február 28, 2021, 14:06:06
Szerintem nem kérdezni kellene hanem közölni velük hogy nem áll módodban lefordítani. Ez egy hivatalos magyar nyelvű banki dokumentum, aminek látszódnia kell, az látszódik. Nem kell hozzá nyelvtudás, csak egy szempár hogy megtalálja a szükséges infókat, pl bank neve, te neved, lakcímed stb. Ilyen adatokat egy spanyol nyelvűről is le lehet olvasni,úgy hogy nem tudsz a nyelven.


pl betfairre se kell lefordítani és ott elfogadják.

Szerintem csak egy túlbuzgó support írta h fordítsd le. Pedig nem kell.

ugyan ezeket írtam le nekik szó szerint!!! ;D  ;D ott a bank logója, cím, név minden. a náluk meglévő infót kell keresni a papíron... kínai, arab, orosz cirill betűt kivéve nem egy nagy dolog megtalálni...

a probléma az, hogy ez nem egyéni dolognak, megfogalmazásnak tűnik hanem vmi standard szövegnek. látszik, hogy nem az a kézzel beírt 2 mondatos válasz. rendezett. tagolt, tördelt hivatalos forma amit vhogy "betuszkolnak" az emailbe. most direkt megnéztem, hogy a 2 ugyanolyan levél, 2 külön embertől jött, nem 1 túlbuzgó emberkével van dolgom, hanem rögtön 2-vel  >:(

update: csoda történt!! valamelyik levelem cél érhetett, nem tudom melyik (legutoljára kb 3 napja írtam...az sem egy gyors ügyintézés) most azt írták, hogy a személyazonosításhoz küldjek új képet mert nem elég éles, de bankszámlakivonatot átnézték újra(!) és most elfogadták.

Jó hírek. Örömteli hogy megoldodni latszik.

Idézetet írta: MessiÁs Dátum március 03, 2021, 22:56:23
Jó hírek. Örömteli hogy megoldodni latszik.

köszi segítséget, reméljük hamarosan minden visszaáll a régi kerékvágásba!

volt bennem egy kis rossz érzés ezért is írtam, hogy remélem minden rendben lesz. hát nem.  :noway: :noway: :noway:

hiába az elfogadó üzenet, hogy elfogadták a bankszámlakivonatot továbbra sem történt semmi.SEMMI elküldtem az új 2 éles képet a személyazonosításhoz, mind a 2 platformon (email, contact.pstars.com) semmi változás. egészen elképesztő és lassan kezd aggasztó lenni. kérdezem, hogy mi a probléma, írják meg mert így nem tudok reagálni rá. azóta semmilyen megkeresésemre nem reagálnak. szinte naponta küldtem nekik emialt vagy az oldalon keresztül több topicba is, már elég agresszív hangvételen is, még csak válaszra sem méltatnak. milyen további lehetőségeim vannak? valamilyen felügyeleti szervezet?

Most direkt rákerestem a googleban.. Egy fórumon a twittert javasolják.

@StarsSupport


Írj le neki mindent hogy mióta szórakoznak veled és zárva a számlád és hány üzenetet írtál

Idézetet írta: MessiÁs Dátum március 20, 2021, 21:16:49
Most direkt rákerestem a googleban.. Egy fórumon a twittert javasolják.

@StarsSupport


Írj le neki mindent hogy mióta szórakoznak veled és zárva a számlád és hány üzenetet írtál

köszi a kitartó segítséget!  :) ott is jártam már egyénként, legelőször kb januárban írtam ott nekik, de most megtettem megint.

update:

azt mondták, hogy a 2 elküldött képből csak 1-et kaptak meg... egyszerre küldtem őket, szóval kicsit gyanúsnak tűnik, de rendben elküldöm még1x mind a 2 képet. kb 1 hete küldtem el azóta semmi hír, belépni továbbra sem tudok. 2 naponta sürgetem őket, arra sem reagálnak. mi ez az állandó kifogás keresés, szándékos késlekedés? mire megy ki a játék?

van vkinek befizetési problémája a pokerstartsnál? visa kártyáról nem tudok egész egyszerűen befizetni. (régen sikerült minden további nélkül) magyaráz mindenféle 2 lépcsős azonosításról/jóváhagyásról de amint ráklikkelek, hogy deposit, kis gondolkodás után jön az, hogy a card provider elutasította. "declied by your card provider". gondoltam hátha az új bank applikáció miatt nem sikerül, de azzal sem megy...

Idézetet írta: hilles Dátum július 04, 2021, 17:11:11
van vkinek befizetési problémája a pokerstartsnál? visa kártyáról nem tudok egész egyszerűen befizetni. (régen sikerült minden további nélkül) magyaráz mindenféle 2 lépcsős azonosításról/jóváhagyásról de amint ráklikkelek, hogy deposit, kis gondolkodás után jön az, hogy a card provider elutasította. "declied by your card provider". gondoltam hátha az új bank applikáció miatt nem sikerül, de azzal sem megy...


Szóval akkor csak megoldódott a korábbi probléma..

Amúgy limitek jók a netes vásárláshoz? Van beállítva telekód meg ilyesmi a kétlépcsős azonosításhoz?