Július 18, 2019, 09:15:24 am CEST

Szerző Téma: Kerékpár  (Megtekintve 43079 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Elérhető peshark

Re:Kerékpár
« Válasz #795 Dátum: Június 18, 2019, 17:53:49 pm CEST »
Na most még Thomas is...  :(

Elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #796 Dátum: Június 19, 2019, 07:51:11 am CEST »
Szerencsére nem lett komolyabb baja, de simán benne volt ebben a bukásban a súlyos sérülés veszélye. Ineos mez egyelőre nem hoz nekik szerencsét.

Elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #797 Dátum: Június 20, 2019, 11:14:15 am CEST »
Egyre több forrás erősíti meg, hogy megint balhé van a Quick Step csapatánál. Az év elején még óriási volt az összhang, jöttek a győzelmek, egymást dicsérő interjúk.

Tegnap délután aztán egyre több oldalon jelent meg összhangban az hír, mely könnyedén lehet kacsa, de elfigyelve az elmúlt évek ilyen jellegű bringás pletykáit (Gavíria, Kittel stb.), általában valóssággá válnak:
- Elia Viviani nem kívánja meghosszabbítani szerződését
- Philippe Gilbert jövője sem biztosított még

Gilbert kapcsán a hosszabbitas.hu is lehozta, hogy megy az üzengetés a sajtón keresztül közte és Lefevere között. A csapatvezető már az utódját látja benne, Gilbert viszont még nem akar visszavonulni. A belga világsztár szerződése év végén lejár..

Ahogyan az olasz sprinteré is. Ez már jóval érdekesebb, ugyanis Lefevere miatt lett contender a hajrákban Viviani. Rengeteget köszönhet a Quick Step sorának, másfél év alatt odáig jutott, hogy a mezőny legjobbja. Most pedig már a váltás merül fel vele kapcsolatban.
Három csapat jelentkezett be érte: UAE, Bora-Hansgrohe és a Cofidis.

Utolsó eléggé meglepetésfaktor, de ha azt vesszük, hogy Cedric Vasseur csapatvezető borzalmas viszonyban van Nacer Bouhannival, akkor már kevésbé az. Vasseur elvileg le akarja cserélni a balhés franciát, hatalmas összeget kínál Vivianinak. Akinek ráadásul lenne egy kiváló sora, igaz egyelőre kérdés, hogy milyen szinten. Mert a francia csapat kontinentális szinten szerepel..

Kérdezték erről a Quick Step csapatvezetőjét, de csak annyit mondott Lefevere: hallott a franciák nagy ajánlatáról, szívesen leül tárgyalni az olasszal, de nem mindenáron törekszik a hosszabbításra. Az elmúlt évekből kiindulva ez tudjuk mit jelent: távozás, ha csak Viviani nem ad lejjebb a bérigényéből. Cavendish, Kittel majd Gavíria is repült, amint bejelentették, hogy pár millával többet akarnak.

A végére pedig mondott egy még érdekesebbet Lefevere: rendelkezünk két sprinterrel (Hodeg és Jakobsen), illetve minden évben jön egy feltörekvő tehetség.
Hodeg teljesítménye visszaesett, Jakobsen jó, neki a Vuelta lesz a mérföldkő, hogy mire képes GT-ken. Meglátjuk..
Elfigyelve a nyilatkozatait és az utalásait, nagy valószínűséggel Alberto Dainesére gondolt. Ő egy olasz bringás, 21 éves és a SEG Racing versenyzője. Dainese tavaly egy mezőnyhajrá során verte Dylan Groenewegent, illetve az u23-as olasz bajnokságon második lett a két évvel idősebbek mezőnyében. Nyert szakaszt a két francia többnapos rangos ifiversenyen (Normandia és Bretagne), illetve a bébi Girón is.
Egyáltalán nem lennék meglepve, ha idén látnánk őt gyakornoki mezben, mégpedig a Quick Stepnél.

Az már gyakorlatilag biztos, hogy Enric Mas távozik (Movistar?), jó eséllyel Stybar sem marad, ha nagy lesz a bérigénye. Lefevere is tisztában van vele, hogy jó segítőket kell megtartani, mert akkor könnyebb fiatal tehetséget nevelni, esetleg 1-2 évre egy közepes vagy nagyobb sztárt hozni és rommá verni a mezőnyt.

Így volt ez Kittel, Gavíria vagy Viviani esetében is. Nem hiába tette le anno a voksát Sabatini és Richeze mellett, majd jött tavaly Morkov, aki kapott egy 4 éves szerződést. Kiváló felvezetők, akik már tudják, hogy kell előkészíteni egy hajrát a sprintereiknek. Véleményem szerint azért is mond le ennyire könnyen Lefevere a legjobbjairól, mert mindig van alternatíva.

Cavendish után egyből jött Kittel, de ott volt Gilbert leigazolása is. Viviani sem tétlenkedett, mikor a belgákhoz kellett menni. Olyan versenyzők, akiket manapság elkerült a siker (vagy nem nyertek eleget), tudják, hogy a Quick Step a megfelelő hely az újrakezdésre. Nézegettem a lejáró szerződésű versenyzőket, következő bukkantam:
- Alexander Kristoff: Lehetett hallani, hogy közte és Gavíria között nem a legjobb a viszony. Nem örült a norvég, mikor a nyakára hozták a kolumbiait. Az UAE ráadásul komolyan gondolja az erősítéseket is nyáron, simán benne van, hogy egy 31 éves sprinter már nem fér bele az elképzeléseikbe.
- Edvald Boasson Hagen és Jürgen Roelandts: Kiváló felvezetők, de kisebb hajrákban ők sem rosszak. Roelands kicsit kiégett a Lottós évek után, szerintem visszatérne most már Belgiumba. Lehet hoz még pár segítőt Lefevere apróért, ebbe a képbe beleillenének, elsősorban Roelandts.
- Sam Bennett: Ő az a versenyző, aki egy jó vonattal sorra nyerhetné a hajrákat. Már így is oktat, hiszen 6 World Tour szakaszt nyert meg, de nincsen megbecsülve a Boránál. Az biztos, hogy egy ír származású nem rúghat labdába egy német csapatnál egy német sprinter ellenében. Ackermann mindig előtte lesz a ranglétrán, ahogyan Sagan is (marketingértéke óriási, rá épülnek a csapat reklámjai és azért még mindig a legnagyobb versenyzők egyike). Bennett meg már 29 éves lesz idén, most jönnek a csúcsévei, nem akarja szerintem "árnyékben" tölteni.

Sem Kristoff, sem Bennett nem az a pénzéhes tag, akik plusz 1 milliót akarnak. Nekik a siker a legfontosabb, hogy első számú opciók legyenek, akikre fel van építve egy sprint. A Quick Step ezt megadhatja, ráadásul többen is kiemelték (például épp Gilbert), nincsenek jó alapfizuk, de a bónusz az rendkívüli, ösztönzi a versenyzőket a jó eredményekre. Nem lennék meglepve, ha valamelyikük ott kötne ki a nyár folyamán, ha Viviani tényleg távozik. 

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Elérhető peshark

Re:Kerékpár
« Válasz #798 Dátum: Június 20, 2019, 20:16:25 pm CEST »
Dumoulin SINCS.
Csapata közleményben tudatta, hogy nincs abban az állapotban, amit egy nagy körverseny megkövetel, így kénytelen kihagyni a Tour de France-t.
"Őrülten nehéz volt az elmúlt hónap, sok csalódást okozott a térdem állapota. A Giro d'Italián történtek után nagyon szerettem volna elindulni a Touron, de ezen a héten rájöttem: az állapotomat figyelve nincs ennek realitása" - fogalmazott a holland.

Forras: ES Bringa

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #799 Dátum: Június 21, 2019, 09:48:47 am CEST »
Csalódás, gyakorlatilag 1-2 kivételtől eltekintve, nincsen olyan versenyző, aki jó formában lenne, klasszikus háromhetes menő és ne hajtotta volna magát szét a szezon korábbi részében.

Jakob Fuglsang óriási szezont csinált eddig, de félek, hogy harmadik hétre teljesen leereszt majd. Vincenzo Nibali most már bánhatja a Girót, mert ezen a Touron simán nyert volna (lehet még így is fog, mert csak 44 napot versenyzett, abból is csak az utolsó 5-10-et jobb formában). Geraint Thomas egész éve eddig kuka, felkészülése sem sikerült. Lehet Egan Bernal jön és kenterbe veri a mezőnyt. Akkor viszont komolyan kell gondolkozni az Ineosnál...

Nekem van egy sanda gyanúm, hogy az EF Education First meglepetést fog okozni. Rigoberto Urán a vezér, Tejay van Garderen a segítő. Michael "Rusty" Woods is ilyen minőségben lesz. Girón lehetett látni, hogy gyengébb versenyzőik is a harmadik hétre jó formába kerültek. Végül 11. hely lett a legjobb (és 12.), amit szereztek, de egy Carthy - Dombrowski párostól ez kiváló egy ilyen mezőnyben. Tudván, hogy mennyi kronó volt.

Azt vettem észre, hogy idén sok versenyen erőn felül teljesít az EF. Ez nem olyan látványos, mint az Astana esetében, de azért Bettiol győzelme a Flandrián nem volt semmi. Mindössze hét szakaszt nyertek, de voltak top5-ben a Paris - Roubaix-n (Vanmarcke), Liege - Bastogne - Liege-n (Woods), Amstel Gold Race-n (Clarke). Sergio Higuita élete első World Tour versenyén második lett (amerikai körverseny), de ezen kívül is 6 darab top10-et szállítottak többnaposokról.

Ebből azt akarom kihozni, hogy Urán 7.50-es és van Garderen 26.00-os oddsában a dobogóra, talán lehet érték...

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Elérhető peshark

Re:Kerékpár
« Válasz #800 Dátum: Június 27, 2019, 11:36:28 am CEST »
Peák Barna -> Mitchelton-Scott

Nem rossz... ::)

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #801 Dátum: Június 27, 2019, 12:11:17 pm CEST »
Ez egy nagyon jó hír, akkor jövőre egy biztos magyar induló már lesz (ha nem sérül meg). Jövője szempontjából is kiváló lépés, mert a QS és a Jumbo-Visma mellett az egyik legjobb utánpótlás fejlesztésében a Mitchelton-Scott. Ők általában 2-3 évre igazolnak versenyzőt (minimum). Közben már vannak pletykák, de azt hiszem a mai nap válik hivatalossá a jövő évi három magyarországi Giro szakasz. Első egy budapesti időfutam, második egy pannonhalmán áthaladó (apátság érintésével) etap lehet, győri sprintbefutóval. Harmadik egy balatoni kör (?). Hivatalosat elvileg délután, lehetséges, hogy falsok a híresztelések.


u.i.:
Közben el is dőlt szerintem Gilbert sorsa. Nem viszik a Tourra, ez jelzésértékű lehet a következő éve szempontjából. Nacer Bouhanni pedig csapatot váltott, megy az Arkeahoz. Elvileg náluk komolyan gondolják a jövő évet, mert Quintanát is velük boronálják össze. Barguil és Greipel jövőre is marad. Levitézlett versenyzők csapata lesz?
« Utoljára szerkesztve: Június 27, 2019, 12:15:22 pm CEST írta Pozzato »

Sportfogadas.org

Ajánlat
« Válasz #801 Dátum: Június 27, 2019, 12:11:17 pm CEST »
Szeretnél online fogadni?

Amennyiben megbízható helyen szeretnél játszani, akkor ajánljuk, hogy nézd át az általunk javasolt online fogadóirodákat tartalmazó listát.


Elérhető peshark

Re:Kerékpár
« Válasz #802 Dátum: Június 27, 2019, 15:29:31 pm CEST »
https://flowcycle.hu/ime-a-2020-as-giro-ditalia-magyarorszagi-szakaszai/

Nem bantam volna, ha elneznek a Hortobagy fele de igy muszaj lesz nekunk nyugat fele tartani, hogy lathassuk a nagyokat... :)

Elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #803 Dátum: Június 27, 2019, 16:00:09 pm CEST »
Összességében ez így rendjén van. Féltem, hogy lesz itt minden, ami nem kéne, de jónak ígérkezik.
1. szakasz: Teljesen jó, várban befutó nagyon rendben, izgalmas és komolyabb különbségek alakulhatnak ki. Szép nyitány lehet ez, jó helyszínekkel, Andrássy úton sok néző, rakparton is.
2. szakasz: Jó kis sprinterszakasz, aki szeretne autogrammot, az mindenképpen a Hősökre menjen, ott még jó eséllyel el lehet csípni pár sztárt. Pannonhalma kicsit megbolondíthatja a mezőnyt, de utána messze a vége, komoly támadástól szerintem nem tarthatnak majd a sprinterek.
3. szakasz: Balaton tökéletes választás, szép környék, de azért hiányolom az emelkedőket. Oké, nem Mátrára gondoltam, mert az első három etapon belül kemény lenne..

Ez inkább ilyen turisztikai értékű bemutatkozás lesz az ország számára, megmutatni, hogy vannak itt is szép helyek. Sztároknak ez inkább lesz egy lazsálás (időfutamot leszámítva), szervezők pedig biztosra mentek. Remélem okosan építik fel az olaszországi részeket is, hogy jó mezőny jöjjön össze. Attól félek, hogy az idei után jövőre lesz bőven kronó a Touron és a Roglic vagy Dumoulin típusú versenyzők ott indulnak majd. Összetett esélyesekre nem nagyon mernék jósolni (bár egyszer már nagyjából megtettem), mert azért a Tour de France mindent felülírhat. Bardet is évek óta ígéri, hogy majd jön, Quintana jó eséllyel új csapatban lesz (ő is szeretett girózni), de én örülnék Nibalinak vagy Valverdének is. A sprinter szakaszok szempontjából viszont örülhetünk, mert Kittel jó eséllyel visszatér még idén, ő szereti a Girót. Itt lehet Viviani, Gavíria, Ackermann, Ewan és Jakobsen is.

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #804 Dátum: Június 28, 2019, 10:40:03 am CEST »
Szerződések:
- Alexander Kristoffal kapcsolatos fejtegetéseim okafogyottá váltak, mivel ő és Bystrom is hosszabbított az UAE-nél. Gavíria is marad, akinek elhozták a haverját, Richezét, aki a QS-t hagyja ott.
- Közben a Het Nieuwsblad gyakorlatilag kész tényként hozta le, hogy Tiesj Benoot távozik a Lottótól. Ineos és a Sunweb a legfőbb érdeklődők között, de az AG2R, Cofidis és a Movistar is labdába rúghat nála.
- Mivel az Ineos is mozgolódik (Carapaz stb.), egyre erősebbek azok a hangok, miszerint Kwiatkowski távozhat. Ez már csak azért is érdekes, mert 2020-ig van szerződése (ki kéne vásárolni), másfelől meg az érdeklődő csapat lehet még pikáns: CCC. Nekik nem tudom, honnan le rá pénzük, de jó ötlet lenne oda.
- Sam Bennett kapcsán a Quick Step merült fel, mert nagy valószínűséggel jövőre nem marad Sagan és Ackermann árnyékában. Ez csak akkor valósulhatna meg, ha Viviani távozik a belgáktól. Egy biztos, Cofidis kitakarított egy nagy szerződést (Bouhanni) és Vassuer contender sprintert szeretne. Az idei piacon ebből nincsen sok..

Tegnap rendezték az időfutam nemzeti bajnokságok többségét. Wout van Aert elverte a mezőnyt időfutamon (megint), ahogyan tette azt a Dauphinén. Egyre komolyabban kell vele számolni a szakágban, Evenepoel pedig harmadik lett mögötte. Jön a generációváltás a belgáknál (belga lapok már azt fejtegetik, hogy esélyes lesz jövőre Tokióban is egy aranyra). Akire még érdemes figyelni, az a francia Benjamin Thomas. Ő egy perc feletti előnnyel alázta a mezőnyt a francia kronó bajnokságon, még csak 23 éves. Lehetséges, hogy a vb-re odaérhet a top10-be (tavaly a nehéz osztrák pályán 20. volt).

Nem elérhető firgabácsi

Re:Kerékpár
« Válasz #805 Dátum: Június 29, 2019, 15:25:15 pm CEST »
Na asszem arra az 1.szakaszra, az időfutamra mindenképpen ellátogatok. Jó ötlet az Andrássy út, ott talán az ember tényleg lát is majd valamit a versenyzőkből, még ha várhatóan sok néző is lesz.

Elérhető peshark

Re:Kerékpár
« Válasz #806 Dátum: Június 29, 2019, 22:20:23 pm CEST »
Na asszem arra az 1.szakaszra, az időfutamra mindenképpen ellátogatok. Jó ötlet az Andrássy út, ott talán az ember tényleg lát is majd valamit a versenyzőkből, még ha várhatóan sok néző is lesz.

Akkor majd osszeszovetkezunk ha Debbol indiulsz te is... :D

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Nem elérhető firgabácsi

Re:Kerékpár
« Válasz #807 Dátum: Június 29, 2019, 23:54:26 pm CEST »
Akkor majd osszeszovetkezunk ha Debbol indiulsz te is... :D

Ok  :beerchug:

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #808 Dátum: Július 07, 2019, 11:19:03 am CEST »
Pár pletyka az átigazolásokkal kapcsolatban:
- Tom Dumoulin elvágyódik a Sunweb csapatától. A Jumbo-Vismát emlegetik vele kapcsolatban, összeállhat a Roglic - Dumoulin - Kruijswijk hármas, Wout van Aert és Groenewegen is ott lenne még. Nem viccelnek a hollandok, felsejlenek a Rabobank egykori szép évei (Freire Gómez, Flecha, Menchov, Dekker, Boogerd, Rasmussen).
- Nacer Bouhanni bekövette Twitteren az Arkea csapatát, ahol Greipel mellett Barquil teker (egyes források szerint már alá is írt). Őket hozták szóba Quintanával is, de mivel a Cofidis és a Direct Energie kapta meg helyettük a jövő évre a World Tour licenszet (pletykák szerint), ezért lehet "csak" Bouhanni lesz az üzletből
- Elvileg jövőre 20 csapat lesz a World Tour mezőnyben, ahogyan írtam a Cofidis és a Direct Energie kaphatja meg a licenszet. Ez azt jelenti, hogy a versenyekre az eddig négy helyett mindössze két szabadkártya maradna.
- Philippe Gilbert és John Degenkolb is a Lotto Soudalhoz szerződhet. Gilbertről már írtam, egyre jobban elvágyódik a QS-től (kihagyták a Tour keretből is).
- Tiejs Benoot kapcsán az Ineos mellett most mára Sunweb is felmerült, utóbbira van egyre több esély
- Fuglsangot a Movistar környékezte meg
- Mikel Landa távozhat, ő lehet az utódja a Barheinnél a Trekhez távozó Vincenzo Nibalinak
- Magnus Cort az EF-be szerződhet az Astanától

Elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #809 Dátum: Július 08, 2019, 13:26:27 pm CEST »
Érdekesek lehetnek a Tour de France hajrák a Quick Stepnél:
A pletykák beigazolódtak, Elia Viviani a Cofidis csapatához szerződött, vele együtt megy Fabio Sabatini is. Jövőre tehát nagyon beleerősít a francia gárda, nem hiába a World Tour licensz.
A Quick Stepet így szét is kapták egy hét leforgása alatt. Elvitték a világ élvonalába tartozó felvezetőembereket (Richeze és Sabatini), Morkov marad csak Jakobsen számára. Van azonban egy halvány sejtésem, hogy Hodegből inkább Richeze utódját csinálná Lefevere. Idén három versenyen tették őket "párba", ahol a kolumbiai készítette elő a hajrát a hollandnak.
Annál is inkább megvalósulhat ez, mert elvileg Sam Bennett érkezik Viviani helyett a Quick Stephez. Neki nem igazán kell nagy vonat, de azért viszi magával Archboldot. Már csak szignózni kell a szerződést.
Kiváncsi leszek rá, hogy milyen lesz az összhang a belgáknál, mivel a jelenlegi Tour csapatból Richeze, Viviani és Mas távozik.
Philippe Gilbert kapcsán egyre több részlet derül ki. Lotto Soudal lesz ténylegesen a befutó és 3 évre érkezik majd.
Enric Mas 2 évre kötelezné el magát a Movistarhoz (spanyolok hároméves szerződést akarnak), minimum egy GT-n való fő prioritással. Valverdének élő szerződése van még 2-3 évig, szóval biztosan távozik a Landa - Quintana duó egyike, de az is lehet, hogy mind a ketten, mert Unzué megtartaná Carapazt, mint vezért.

Tiejs Benoot aláírt a Sunwebhez, ahol most már egyre biztosabb, hogy komolyabb nézeteltérés miatt (szerződés kapcsán felmerült különbségek) távozhat Tom Dumoulin. Még élő szerződése van, de elvileg a Jumbo-Visma hajlandó lenne őt kivásárolni. Dumoulin 3-4 napja azt mondta, hogy most nem aktuális a távozás, de több oldalon is olvasni, hogy nem érzi jól magát a Sunwebnél. Közben felmerült vele kapcsolatban az Ineos is, akiknek nem lenne tétel a kivásárlása és tökéletes utódja lehetnek Froome-nak.

Közben zajlik az élet az oroszoknál is. Nagyon úgy néz ki, hogy a Canyon és az Alpecin kiszáll a Katusha csapatából. A Tour első szakaszán nem igazán értettem, miért jöttek előre párszor Katusha versenyzői, illetve hogyan mehettek ennyire jól a csapatidőfutamon. A válasz a következő: az életben maradás a cél számukra. Igor Makarov számára ugyanis komoly téttel bír ez a francia körverseny. Miután Mathieu van der Poel berobbant tavasszal az országúti mezőnyben, egyre több szponzor lát benne fantáziát. Az egyik ilyen a Canyon, mely 4 éve szerződést kötött vele. Az Alpecin a másik, amely szeretné egy sikeres csapathoz adni a nevét. A Katusha jelenleg nem az. Ilnur Zakarin távozik nyáron, Nils Politt marad az egyetlen értelmes versenyzőjük.

Közben a Canyon megállapodást kötött 2023-ig a Corendon-Circus csapatával, ahol Mathieu van der Poel versenyzik (mind a versenyzőt, mint a csapatot támogatják, van der Poel esetében ez azért kell, mert MTB szakágban is részt vesz). A holland sztár 1 milliós szerződéssel rendelkezik, belgák célja pedig egyértelmű: 2021/2022 környékére World Tour csapatot építeni. Van egy szupersztárjuk hosszútávú szerződéssel, aki ráadásul jól "eladható" és sok szponzori lehetőségük. Az Alpecin ezt szeretné meglovagolni és támogatni őket. Magyarán akár már jövőre WT csapatot csinálnának a Corendonból, mindezt a Katusha kárára, akik visszakerülnének kontinentális szintre, esetleg meg is szűnne a csapat.

Ez eléggé friss hír, komoly bajba kerülhet a Katusha, pár hét leforgása alatt ők is megszűnhetnek ilyen néven, mint a BMC. Maradjunk annyiban, hogy egy megerősített Corendonnal sokkal jobban járna a World Tour mezőny. Ha pedig beszáll ilyen háttérrel az Alpecin és a Canyon sem sajnálja a "hozzávalókat", akkor Mathieu van der Poel mögött nagyon erős klub jöhet össze.

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Sportfogadas.org

Mi ezt ajánljuk neked:
« Válasz #809 Dátum: Július 08, 2019, 13:26:27 pm CEST »