Május 31, 2020, 09:04:34 am CEST

Szerző Téma: Kerékpár  (Megtekintve 60329 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Nem elérhető peshark

Re:Kerékpár
« Válasz #960 Dátum: Március 09, 2020, 12:29:16 pm CET »
Pesharknak van meg a szoba, de szerintem érdemes várni, igen, bár sok jót nem remélek. Ugye minden tömegrendezvényt nyilván kockázatként kezelnek, egy kerékpárverseny meg aztán tényleg az. A versenyzők akik egymás mellett tekernek + a rengeteg néző végig az út mellett összezsúfolódva.

Május 3-ig lemondható, úgyhogy gond nem lesz akárhogy is alakul, csak hát nagy élmény lett volna ez az egész...

Nem elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #961 Dátum: Március 11, 2020, 14:22:20 pm CET »
David Lappartient (UCI elnöke) nyilatkozott, miszerint óriási tragédia lenne, ha elmaradna a Giro és a Tour. A véleményem az, hogy erről nem ő fog dönteni, hanem az adott ország vezetése, maximum csak elfogadhatja a helyzetet. Giro még 2 hónap, Tour de France még 4 hónap. Van még idő tehát, hogy enyhüljön az egész, de inkább nézzük a közelebbi kiemelt versenyeket:
- Katalónia: Volta a Catalunya (március 23-29.), alig van másfél hét a rajtig, Barcelonában 125 volt a tegnapi adatok szerint a vírussal fertőzött száma, elmúlt napokban rendszerint 25 új esetet regisztráltak. Spanyolországban zártkapusak lesznek a mérkőzések. Ebből, illetve az országok vezetőinek döntéséből kiindulva, nem gondolom, hogy megtartják ezt a többnapost. Tavalyi utolsó szakaszon rengetegen voltunk kint, gyakorlatilag mindenhol 2-3 soros közönség, ez ilyenkor egy óriási felhajtás ott. A spanyoloknál eddig 1500 feletti a fertőzött száma és 35 halott. A következő 2-3 hét folyamán zártkapus lesz az összes spanyol mérkőzés. José Luis López Cerrónt kérdezték (spanyol kerékpáros szövetség elnöke), de egyelőre még nem akart állást foglalni az ügyben. A spanyoloknál ráadásul a tavasz folyamán lenne egy újabb rangos többnapos (Baszk körverseny), kevesebb, mint egy hónapon belül, az is veszélybe kerülhet.
- Belgium: A tavasz általában a belga egynaposoké, következő 4 hét folyamán 5 World Tour versenyt is rendeznek az országban, közte a Flandriát. A Brussels Times oldalán megjelent adatok szerint, már 300 felett van a fertőzöttek aránya, elfigyelve az elmúlt napok számait, napi 30-40 az új megbetegedések száma. Egyelőre Belgiumban még nincsen zártkapus mérkőzés és komolyabb korlátozás.

Franciaországban eközben elmarad egy többnapos verseny (március végén), ami ugyan nem kiemelt, de a Paris - Roubaix szempontjából érdekes lehet. A Párizs - Nizza úgy néz ki, hogy végig fog menni.

Nem elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #962 Dátum: Március 12, 2020, 17:47:42 pm CET »
Becsüljük meg a következő három szakaszt a Párizs - Nizzából, mert utána áprilisig szünet jön. Mondjuk utána is kérdéses, hogy megtarják-e a belga egy-, illetve spanyol többnaposokat.

Nem elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #963 Dátum: Március 13, 2020, 14:19:58 pm CET »
Giro nincs, Párizs - Nizzán a holnapi lesz az utolsó szakasz (előzetes róla majd este a főoldalon), mert a szervezők változtattak. A Bahrain visszalépett, alig maradt 80 fő környékén a mezőny. A belga egynaposok törölve, Flandria kapcsán még most tárgyalnak.

Nem elérhető SPF Előzetes

Re:Kerékpár
« Válasz #964 Dátum: Március 13, 2020, 21:33:08 pm CET »
World Tour: Az utolsó szakasz, jó sokáig

A kerékpáros mezőnyre három hét szünet vár (minimum), de előtte egy izgalmas hegyi befutót láthatunk.  Olvasd tovább


Nem elérhető csabax

Re:Kerékpár
« Válasz #965 Dátum: Március 19, 2020, 23:05:11 pm CET »
Így, hogy a koronavírus-járvány miatt nincsenek kerékpáros versenyek sem, szerintem a https://www.sportfogadas.org/ egyik adminja tehetne ide, ebbe a topikba - amolyan unaloműzés gyanánt - valamilyen szavazási lehetőséget. Például, mondjuk, a legjobbnak vélt sprintfelvezetőkről. Az én javalatom-tippem: Michael Morkov. Ám, remélem, hogy lesznek mások is, akik tovább bővítik majd a sprintfelvezetők listáját.

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Nem elérhető peshark


Sportfogadas.org

Sportfogadás Ajánlat
« Válasz #966 Dátum: Március 25, 2020, 11:36:43 am CET »

Nem elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #967 Dátum: Március 25, 2020, 12:26:46 pm CET »
Poénból egy hete ezt hozta fel Thomas de Gendt is, bár szerintem ismerve a nyilatkozatait, ő ezt komolyan is gondolta, lehet innen vették át a többiek, mert a tweet eléggé népszerű lett.

Nem elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #968 Dátum: Március 25, 2020, 14:01:45 pm CET »
Ahogyan látom az országok kétfelé szakadnak a vírus kapcsán:
- karantén vagy legalábbis limitálni az emberek mozgásterét határozatlan időre, mindegy, hogy mekkora hatással lesz ez a gazdaságra
- minél előbb talpra állni, mert a gazdaság nem dőlhet be

Utóbbit képviseli Japán, illetve ahogyan látom, USA is ebbe az irányba tendál Trump nyilatkozata alapján (Kínával most nem foglalkoznék). Ez a kerékpársportot annyiban érinti, hogy mivel a naptár globális, ezért nem lehet azt, hogy egyik országban rendezünk versenyt, másikban pedig felfüggesztve minden. Ezzel pedig a szezon sorsa megpecsételődni látszik. Mivel a versenyzők többsége normális körülmények között edzeni sem tud (olaszok, spanyolok, franciák, plusz akik Andorrában élnek szép számmal), ezért hiába kezdődne a szezon újra június-július környékén, mire formába jön mindenki, addigra eltelik 1-2 hónap, olyan ez, mintha téli szezon lenne. Hiába akar mondjuk Pinot bringázni, ha kijárási tilalom vagy, ahogyan mondjuk Landáéknál is. A csapatok nem tudnak együtt edzeni, illetve, ha különleges engedélyt is kapnak az adott állami szervtől, akkor sem versenykörülmény, hogy 12-15 fő megy egy gruppetóban.

Mire ebből érdemi szezon lenne, az legkorábban augusztus vagy szeptember. Tudják ezt Lappartienték is, teljes a zavar náluk is. Az mindent elmond róluk, hogy semmilyen alternatívával nem rendelkeznek, nincs vészforgatókönyvük. Ez még 30-40 évvel ezelőtt elfogadható lett volna, sőt, talán még 15 éve is, de nem a mai korban. Miért mondom ezt?

Ott a Zwift rendszere, amiről azt hiszem reklám is volt az Eurosporton. Ez a virtuális világba repíti a versenyzőket, viszont a teljesítményt ugyanúgy le kell adni, ugyanúgy versenyezhetnének, mindössze annyi a hátrány, hogy otthon.
https://zwift.com/eu

A gond ezzel az, hogy a Zwift rendszere elsősorban a kronósoknak kedvezne, nem biztos, hogy egy sprintbefutó megvalósítható olyan módon, mint a való életben, magyarán közel semi biztos, hogy Groenewegen nyerne, hanem mondjuk egy outsider. Maradna tehát a naptár variálása, de ez is kötött dolog, elsősorban az őszi versenyek (világbajnokság és egynaposok) miatt. Olyan nincs, hogy berakják a Girót szeptemberre, akkor mikor lenne a vb-vel? Esetleg megtartanák a kiemelt versenyeket, de a kicsik elmaradnának? Annak viszont beláthatatlan következménye lenne, hiszen az elmúlt években is szűntek meg versenyek szponzori gondok miatt. Ilyen volt például a Tour of California. Mi történne akkor, ha egy kisebb prokontinentális verseny nem kerülne megrendezésre? Valószínűleg csődbe mennének a szervezők.

Ha ez nem lenne elég, akkor ott a csapatok jövője is. Az elmúlt években számos menedzser küzdött szponzori gondokkal, elég csak az egyik legsikeresebb csapat, a Quick Step vezetőjére, Patrick Lefevere-re gondolni. Már neki is olykor nehézséget okozott, hogy támogatókat találjon, pedig a csapata instant 50+ győzelmet szállított évente. Az olaszok szinte teljesen eltűntek a kerékpársportból, a spanyolok is minimalizálták a befektetéseiket, míg a franciák is nyélen mozognak. Egy gazdasági gyengélkedés esetén, simán benne van, hogy a befektetők megválnak a bringás részlegtől. El tudom képzelni, hogy év végére jó pár szponzor elpártol, ami azt is jelentheti, hogy nem lesz helyettük új, csapatok szűnnek meg. Tavaly a Katusha kiválása után hónapokig keresték a megoldást, aminek az lett az eredménye, hogy egy pár éve alakult kontinentális csapatot emeltek fel World Tour szintre.

A kerékpározás jó pár év(tized)e komoly gondokkal küzd, melyekre sürgős megoldás kéne. Rengeteg csapatnak patentra ki van számolva a bevétel és a kiadás, ha pedig nem tudnak "hirdetni", akkor nincsen értékük a szponzorok szemében. Ez a helyzet komoly következményekkel járhat a kerékpársport szempontjából, remélem, hogy valami csoda folytán sikerül rá majd megoldást találni. Lennének jó ötletek, csal nem biztos, hogy megvalósulnak...

Nem elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #969 Dátum: Március 26, 2020, 10:59:43 am CET »
Ide is belinkelem
Kerékpár versenyek
https://www.youtube.com/channel/UCnc6t2N9R_6eu5tieEe0-lw/videos

Körülbelül 150 egykori verseny (van, ami több részes, van ami komplett többnapos összefoglaló), számtalan izgalmasat tudnék ajánlani (2006-os Milano - Sanremo, 2009-es Paris - Roubaix), de érdemes a többségét megnézni az ínséges időkben.

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Nem elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #970 Dátum: Április 09, 2020, 23:23:54 pm CEST »
Alig pár napja ért volna véget a Flandira, készülhetnénk a Roubaix-ra, miközben a baszk körversenyt figyelnénk napi szinten. Ez lett volna az április eleje, ehelyett egy nehéz témát hozok nektek:

Mi lesz a kerékpársport jövője?

A versenyzők közül sokan hetek óta nem tudtak megfelelően edzeni. A tavalyi Giro d'Italia győztese, Richard Carapaz két hete nem edzett. Az otthoni görgőzés nem tartozik ebbe a kategóriába, valószínűleg egy (de inkább másfél vagy két)  hónap kell nekik, hogy újból felépítsék a formát, de mikorra is? Lesz egyáltalán szezon? Ha lesz, milyen versennyekkel?

Temérdek kérdés, olyan kérdések, amikről fogalmunk sincsen. A kerékpársport rengeteg dolgon ment keresztül az elmúlt évtizedekben. A 90-es évekből a Festina-botrány maradhatott meg leginkább, amely kapcsán sokan úgy gondolták, le lehet húzni a rolót. Aztán jött a 2000-es évek, volt ott minden: Fuentes-ügy, Telekom-affér és a különböző EPO-s esetek. A sportágat megbélyegezték, doping nékül senki sem nyerhet alapon. A szponzorok ugyan kis ideig kitartottak, de a gazdasági válság után jött egy újabb törés. A 2010-es években az Armstrong-botrány, majd a mechanikus biciklik, de nem lehetett elsöpörni a bringázást. Versenyek voltak, talán lehet azt mondani, hogy "tisztább" lett a mezőny.

Azt is túlélték, hogy a nagy olasz és spanyol csapatok lemorzsolódtak az évek alatt, mivel jöttek arab befektetők. Most azonban egy teljesen új szituáció állt elő, ami rengeteg más hibásan működő modulra rávilágított a sportág kapcsán. Írtam erről már többször bővebben, ezért csak röviden:
- csapatok költségvetése, honnan és milyen módon tesznek szert pénzekre, nincsen megfelelő visszaosztás az UCI részéről
- óriási szponzori befolyás, minden ettől függ ebben a sportágban
- koncepció hiánya az UCI-nál
- versenyek reformja
- fizetési sapka

Lehetne még bőven sorolni, ezért inkább most hoznék nektek egy prognózist, amit pár hete írtam (kivettem belőle részeket, hogy ne legyen annyira hosszú):
A bringa lesz az a sportágak közül, amely az egyik leginkább megszenvedi majd a helyzetet. Abban is biztos vagyok, hogy a ballaszt teljesen eltűnik majd, tehát az alibiző, éveken át nagy szerződésért pihengető versenyzőket kilöki magából a sportág. Csak a legjobbakra lesz pénz a legmagasabb szinten. Valószínűleg csökkeni fog a mozgásterük a csapatoknak, nem lesz pénz 28-30 bringásra, hanem mondjuk 18-21 fővel vágnak neki a szezonnak.

Én úgy számolok, hogy az arab szponzorral rendelkező csapatoknál továbbra sem lesz gond, ahogyan az INEOS-nál sem. A kazah kirakatcsapatnak szintén nem kéne, hogy gondot okozzon a helyzet. A többiek számomra óriási kérdés, mivel a Movistar már idén is alaposan megvágta a költségvetést, mondván Unzuével elszállt a ló, nem akarnak ők ennyit költeni. A szerencse az, hogy a csapat szponzora a spanyol telekommunikációs cég, elvileg őket nem fogja olyan mértékben érinteni a válság. Az viszont biztos, hogy ilyen Landa - Quintana - Valverde sorokat már nem láthatunk náluk. A francia csapatok közül szerintem a Cofidis lehet gondban (hiába az óriási tőkeinjekció idén), ahogyan az AG2R is, mindkettő biztosító cég, utóbbi azt hiszem nyugdíjalapokkal is foglalkozik. A frissen felkerülő Israel helyzete sem 100%, ahogyan a Sunweb is. A főszponzor egy utazásokat szervező cég...

A Jumbo-Visma rendben lehet, mivel olyan szponzoraik vannak (hipermarketek), amikre most óriási a szükség. A két amerikai csapat (Trek-Segafredo és EF) közül az olasz szállal rendelkező Trek lehet gondban. A Segafredo nem valószínű, hogy megtartja majd a státusztát, Trek meg önmagában kevés, EF-nél nem valószínű, hogy gondok lesznek. Maradt a Bora, CCC, Quick Step, Lotto Soudal, Mitchelton-Scott és az NTT. Utóbbinál rendszerint gondok voltak, már tavaly úgy döntöttek, hogy spórolósra veszik (kitették a nagy fizetési igényű versenyzőket), jó hír lehet a versenyzőiknek, hogy telekommunikációs cég a csapat névadója. Quick Step abszolút sötöt ló, Lefevere mindig szponzorok után kuncsorgott, hiába a legsikeresebb csapat. Lotto rendben (nemzeti lottótársaság áll mögöttük, illetve a Soudal révén egy biztos hátterű cég), CCC-nél kérdés, hogyan oldja meg Dariusz Milek a vásárlói kiesést. Elvileg jól ment a lengyel cégnek, de mivel az olasz piacról importáltak, ezért akadhatnak problémák. A Bora a "serpenyős" csapat, főzni kell, velük szerintem nem lesz gond. Mitchelton elvileg biztos lábakon áll (borokkal foglalkoznak), bár az ausztrál tűzvészek nem biztos, hogy jót tettek a cégnek.

Akiknél tehát probléma merülhet fel szerintem: AG2R, Cofidis, CCC, Trek, Sunweb, Israel. Ha ez nem lenne elég, akkor prokonti szinten nincsen olyan tőkeerős csapat, akikkel őket pótolni lehet, sőt, ott leginkább napról napra élő klubok vannak, szezonra kiszámolt költségvetéssel. Elvétve gondolkodik egy-egy klub 2-3 éves periódusokban.

Ez a jelen alapján a prognózisom, remélem egyáltalán nem lesz igazam és semmi gond nem lesz a bringás csapatoknál, de ahogyan tolódik (törlődik?) a szezon, egyre nagyobb az esélye egy kedvezőtlen forgatókönyvnek.

Azért linkeltem mindezt, mert egy nemzetközi elemző a következő cikket írta pár nappal ezelőtt, amit átvett a Hosszabítás.hu is:
"Az valószínűleg nem lep meg senkit, hogy a mezőny legnagyobb költségvetésből dolgozó csapata, az Ineos nincs közvetlen veszélyben. A brit sor tulajdonosa a milliárdos Jim Ratcliffe, az Egyesült Királyság leggazdagabb embere, aki saját vagyonából akkor is kényelmesen finanszírozhatja hobbiját, ha közben cégei komoly veszteségeket termelnek.

Bár helyzetük némileg más, úgy tűnik a Jumbo és az NTT sorai sincsenek veszélyben, ugyanis mindkét csapat szponzorcégére pozitívan hathat a jelenlegi gazdasági helyzet. Mivel az NTT informatikai cég, a Jumbo pedig élelmiszerüzlet-lánc, a vállalatok az utóbbi hetekben még növelték is értéküket, így valószínűtlen, hogy jelentős költségcsökkentésre szorulnának.

Ha az érme másik oldalát nézzük, az egyik legrosszabbul járó csapat a Sunweb lehet. A holland sor szponzora utazásszervező vállalat, így Fry szerint a válság különösen súlyosan érintheti. Ráadásul magáncégről van szó, a tulajdonosok így komoly nyomást helyezhetnek a cégre, hogy csökkentsék a kiadásokat. A csapat helyzete azonban mégsem reménytelen, köszönhetően a hosszútávú szerződésnek.

Hasonló helyzetben lehetnek olyan tőzsdei vállalatok, mint a Movistar, vagy a Treket és a Quick-Stepet szponzoráló Segafredo és Deceuninck. Az összes említett vállalat részvényei komolyat zuhantak az elmúlt hetekben, ez pedig jelentős spórolásra ösztönözheti a cégeket. A helyzet ráadásul aligha oldódik meg közvetlenül a járvány elmúlásával.
"


Gyakorlatilag ugyanazokat a dolgokat erősítette meg a nemzetközi elemző, amit én is írtam két hét ezelőtt. Örülnöm kéne ezeknek? Egyáltalán nem örülük, nagyon rossz ez az egész. Jobban örültem volna, ha nagyon benézem és semmiben sincs igazam. Imádom a kerékpározást, de a jelen helyzet az, hogy nagyon sötét évek várnak a bringásokra, stábtagokra és ránk, szurkolókra is.

A cikkből egy újabb idézet: "Ez nem csak a következő fél év problémája. Ennek évekre elnyúló hatása lesz."

Az utóbbi az, ami nagyon aggasztó, ugyanis a sportág óriási mértékben függ a szponzori pénzektől. Ha azok nincsenek, akkor vége. Egyre több vállalat veszi ki a pénzt a "hobbijaikból", kevés az igazán vérmes befektető a kerékpársportban. Nincsenek már Oleg Tinkov-féle arcok. Örülhetünk, ha 10-12 csapat megfelelő háttérrel rendelkezik majd az év végére. Ez is óriási gond, de mi lesz a többiekkel? Egy pénzügyi szempontból ideális időszakban is nehéz szponzort találni, hát még akkor, ha recesszió van. Ha nem talál gyorsan megoldást az UCI, hogy megmentse a csapatokat, akkor bizony el kell gondolkodni rajta, hogy csökkentett üzemmódban fog működni a sportág: alig lesz pár profi klub és évekbe telik majd, mire egy-két befektető "megtalálja" a sportágat.

A helyzet nagyon komoly, több csapat is minimalizálta a kiadásait, csökkentették a béreket, próbálnak életben maradni. Záros határidőn belül újból kéne indulni a versenyeknek, de a kialakult helyzet erre nem ad lehetsőséget.

Nem elérhető csabax

Re:Kerékpár
« Válasz #971 Dátum: Április 15, 2020, 12:32:56 pm CEST »
Vajon mi fog történni a Vueltával? Elmarad?

Szeptemberre halaszthatják a Tour de France-t
https://444.hu/2020/04/15/szeptemberre-halaszthatjak-a-tour-de-france-t

Nem elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #972 Dátum: Április 15, 2020, 16:13:17 pm CEST »
Elvileg október végére raknák (23.) és november közepéig tartana. Ha jól értem, akkor kisebb (felhozó) versenyek már júliustól lennének, csapatok a munkát pedig júniustól, illetve július elején megkezdenék. Lenne 1-1,5 hónapjuk felkészülni, újból formába lendülni (ez a tendencia az NBA-ben is észrevehető a felkészülésnél). Az igazán komoly versenyek pedig 2-2,5 hónap után jönnének. Az, hogy a World Tour egyhetesekkel, illetve a sima World Tour egynaposokkal mi lesz, azt szerintem senki sem tudja. Ha azt vesszük, akkor maradt a szezonból 3 Grand Tour, 5 Monumentum. Ezekkel gyakorlatilag el is ment az augusztus-november közötti időszak. Elvileg lenne még 13 egynapos, illetve 9 többnapos a World Tour szinten, plusz ott a kontinentális naptár. Utóbbi szerintem júliusra próbál majd meg bezsúfolni mindent, akiknek nem jut hely, azok pedig csődbe fognak menni. A kínai World Tour többnapost el lehet engedni véleményem szerint, de hasonló sors vár majd a lengyel körre is, illetve a kanadai egynaposokra. Most a csapatok többsége nem engedheti meg magának, hogy messzire utazzon, Európában kell maradniuk.

Korai még ilyenről beszélni, de sportfogadási szempontból óvatosan kell bánni majd a versenyekkel, hiszen lesznek versenyzők, akik szó szerint az életükért tekernek majd, mivel jövőre csapatot kell keríteniük. Ha a szezon közben nem is, de a végeztével sok szponzort várok, hogy kilép a sportágból, akkor pedig azokra lesz szükség, akik rögtön a legmagasabb szinteken tudnak teljesíteni. Alibizéssel itt nem kapnak majd szerződéseket, ami egyfelelől kiválthat egy olyan reakciót, hogy több támadás lesz a versenyeken, pörgősebb szakaszokat láthatunk, mert nem lesz veszteni valójuk a bringásoknak. Ebben az esetben, sok meglepetésre van kilátás, olyanok is nyerhetnek szakaszokat/versenyeket, akikre előzetesen nem gondolnánk. A másik dolog, hogy kinek milyen lehetőségei voltak formába tartani magukat. Ott van Carapaz esete, aki alig tudott edzeni, országában borzasztó a helyzet, nem hiszem, hogy a beltéri lehetőségei olyanok, mint Froome-nak: https://www.cyclingnews.com/news/chris-froome-inside-the-tour-de-france-winners-pain-cave-gallery/

Szintén érdekes lesz az olyan országok versenyzőinek helyzete, akiknél a járvány masszívan képviseltette magát az elmúlt hetekben, ez által kijárási tilalom volt: Spanyolország és Olaszország. Míg mondjuk olyanok, mint mondjuk Remco Evenepoel, arról posztolt, hogy pavékon edzett. Bernal kezdetben még a kolumbiai emelkedőkön gyakorolt, majd április elején ő is leállt vele, hasonlót nyilatkozott, mint amiket én írok, hogy nem lesznek egyenlőek a feltételek (ő akkor még nem tudta, hogy a Tour de France nem júliusban lesz).

Közben az Ineos kipróbálta azt a rendszert, amiről én is írtam:
Ott a Zwift rendszere, amiről azt hiszem reklám is volt az Eurosporton. Ez a virtuális világba repíti a versenyzőket, viszont a teljesítményt ugyanúgy le kell adni, ugyanúgy versenyezhetnének, mindössze annyi a hátrány, hogy otthon.
https://zwift.com/eu

A gond ezzel az, hogy a Zwift rendszere elsősorban a kronósoknak kedvezne, nem biztos, hogy egy sprintbefutó megvalósítható olyan módon, mint a való életben, magyarán közel semi biztos, hogy Groenewegen nyerne, hanem mondjuk egy outsider.


A videóból látható, hogy a kiemelt rész meg is valósult, hiszen Rohan Dennis nyerte az Ineos "bajnokságát", leverte Froome-ot vagy Kwiatkowskit, ergo a legjobb kronósnak a Zwiften még a hegyi szakaszok sem okoznának gondok.
Dennis nyilatkozata:
"Próbáltam valamiféle stratégiát kitalálni, de végül úgy döntöttem, hogy jobb, ha csak tekerek, meglátjuk mi sül ki belőle - mondta Dennis a célba érkezését követően. - Jó kis verseny volt. Cam Wurf tapadt rám egy darabig, de nem hagyhattam, hogy túl sokáig elidőzzön, szóval egy kicsit komolyabb tempóra kapcsoltam, aztán onnan már egy egyéni időfutamot teljesítettem. Szerencsések vagyunk, hogy egy ilyen technológia a rendelkezésünkre áll, így adhatunk valamit a rajongók számára is, akik ezzel azt is megismerhetik, hogy miként tréningezünk ebben az időszakban."
Teljes cikket itt olvashatjátok: http://velo.hu/rohan-dennis-nyerte-a-team-ineos-hazi-zwift-versenyet-video.html

Nem elérhető SPF Előzetes

Re:Kerékpár
« Válasz #973 Dátum: Április 19, 2020, 23:05:26 pm CEST »

Nem elérhető csabax

Re:Kerékpár
« Válasz #974 Dátum: Április 23, 2020, 21:18:35 pm CEST »
Terv: rajt augusztus elsején

Strade Bianche on August 1 could be first race on post-COVID-19 calendar
https://www.cyclingnews.com/news/strade-bianche-on-august-1-could-be-first-race-on-post-covid-19-calendar/

Sportfogadas.org

Mi ezt ajánljuk neked:
« Válasz #974 Dátum: Április 23, 2020, 21:18:35 pm CEST »