Idézetet írta: georgeboyd Dátum április 30, 2013, 23:36:25
Ezzel nem értek egyet. Nem vettem már szelvényt évek óta - nem magam miatt mondom- , de Angliában nagyon jól működik az offline eladás, minden sarkon fogadóiroda van. Még mindig szeretik nézegetni az emberek a szelvényt, pláne az idősebb korosztály. Én itthon is így csinálnám, sőt, még fokoznám szelvénykiadó automaták felállításával is, ahol érintőképernyős cuccoson lehetne benyomogatni, mit akarsz, aztán kiadná a szelvényt, ha fizettél a bankkártyáddal vagy cash-sel (mint a jegykiadó automaták).
Egyébként az offline iroda mellett szól itthoni szinten, hogy sok munkahelyet teremtene, ha úgy engednék be az irodákat, hogy csinálhatnak offline irodát.
Igen, itthon is főként az idősebb korosztály kedveli, meg aki azt hiszi, hogy egy szelvényt megtenni két órás program kell, hogy legyen.
(csak az irigység beszél belőlem, mert nekem erre nincs időm. hehe)
Szép gondolat, hogy munkahelyeket teremtsünk, de ez együtt jár azzal, hogy te fizeted majd az alkalmazottak bérét, mint ahogyan a tippmixnél és az összes SzZrt. terméknél.
Hja és álljunk csak meg egy szóra! Ha te automatákat állítanál be, az pont, hogy csökkentené a humánerőforrás igényt!
Az az igazság, hogy az okostelefonok korában már nem a helyhez kötött automaták telepítése kell, hogy legyen a fő irány, hisz érdekes módon az "idősebb korosztály" valahogy a mobiltelefonok használatával is megbarátkozott az emberiség történethez viszonyítva egészen rövid időn belül (hehe), így ha látná a példákat és az előnyöket, akkor lenne fogékonysága a kényelemre a sportfogadásban is...
Persze ez bizalom kérdése is, ez meg valahogy iskolázottsággal és sok esetben a lakóhely nagyságával is összefügg, ami természetesen nem fog gyorsan változni.
Mondjuk a tippmixpro esetében nem csak a már online irodáknál játszók lehetnek majd a célközönség, hanem azok a tippmixezők is, akik egy "megbízható magyar cégnél, amelyet már ismernek" szeretnének játszani.
A szelvénykiadó automatákról meg eszembe jutott az Őrs vezér terén lévő távolsági busz megállója, ahol csak automatából lehet jegyet vásárolni (sem pénztárostól, sem a buszvezetőtől nem lehet). Na ott aztán van (volt) tapogatózás az érintőképernyő előtt, amelynek eleve halvány a képe, alig látni a rásütő naptól és sikerült egy kicsit sem logikus menürendszerrel megbolondítani.
Szóval még ezt is lehet rosszul csinálni.
(a MÁV jegykiadó automatái viszont érintőképernyő nélkül is korrektek)