sportingbet bezárta a számlám a pénzemmel együtt

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában



Regisztráció dátuma:  2010.06.19 ( több mint 45 napja)
Befizetések száma :  15 ,  értéke: 1555 EUR
Kifizetések száma : 3  , értéke : 700 EUR
Fogadások száma:  69
Számlaegyenleg:  847 EUR   

szóval ugyanannyit vesztettem eddig mint nyertem ( számlaegyenleg + kifzetése = befizetés ), szóval a sportingbetet nem érte veszteség  (amúgy bónuszt sem kértem)

A neteller számla amiről 15-ször befizettem , nem az én nevemen van hanem egy lakótársamé, aki már 1 hónapja felhagyott a fogadással amikor odaadta nekem, hogy használhatom.  (Tehát ő már vagy 2-3 hónapja be sem lépett a sportingbetre)
- A szabályzatnak nincs olyan része ami tiltja, hogy a E-wallet jelen esetben a Neteller számla más nevén legyen mint a sportingbet számla

Én csak az alábbiakat találtam, ami nem tiltja.

4.7 A Sportingbetnél minden személynek csak egy számla engedélyezett.
A regisztrált adatokat naponta ellenőrizzük, így minden olyan számlát,
amelyet egy már meglévő számlával egyező irányítószámmal
/ személyes adatokkal / IP címmel regisztráltak,
azonnal zárolhatjuk és minden megtett fogadást érvényteleníthetünk.
A Sportingbet fenntartja a jogot, hogy minden nyereményt,
amit ilyen számlával nyertek, visszatartson.
Minden új regisztrációt ellenőrzünk, hogy kiszűrjük a duplikált számlákat,
ezért a fenti szabályok betartása kötelező.

Volt egy másik fogadóiródával is egy telejesen azonos ügyem, akkor ők megkértek , hogy csináljak egy e-wallet számlát a saját nevemmel és kifizetnek, azóta is fogadhatok azon az oldalon minden probléma nélkül.

A 4. kifizetési kérésemnél küldött emailt először a sportingbet, hogy küldjem el , lakcím, személy azonosító irataim másolatát és a neteller számlatulaj ugyanezen iratait valamit egy neteller screenshotot.
Megtettem,  1 nappal később írták, hogy végleg zárolták a számlám és a pénzt is megtartják.
A számlazárolást már ezek előtt is megtehették volna bőven, hiszen az új információhoz nem jutottak, de még szivatták egy kicsit az ügyfelet kis reménykeltéssel, hátha...

A szabályazt azt írja, "A Sportingbet fenntartja a jogot, hogy minden nyereményt, amit ilyen számlával nyertek, visszatartson." tehát csak a nyereményt tarthatja vissza, azt a befizetést amit nem játszottak meg azt tehát nem , így kértem egy számlakivonatot az összes fogadásomról
Persze nem küldék el, mintha semmit sem kértem volna.


  "Sportingbet allows only one account per person and these details are stored and checked on our database daily. "   "All new registrations are monitored to ensure that
duplicate accounts are not opened so please adhere to these conditions."

Ebben azt állítják, hogy naponta ellenörzik az ügyfeleket, adataikat:
Úgye én már 2010.06.19- én regisztráltam ami 1,5 hónappal ezelőtt volt, azóta volt 15 befizetésem 1555 EUR értékben, 3 kifizetésem 700 EUR értékben, s csak a 4. kifzetésemnél döntöttek úgy, hogy zárolják a számlám ráadásul úgy, hogy ők járjanak a legjobban és az ügyfél veszítsen a legtöbbet.
Nem tartották be a saját szabályzatukban előírtakat (napi ellenőtzés, stb.) és ezekután zárolták az ügyfelek számláját a szabályzatra hivatkozva.
Már az első kifizetés alkalmával meg kellett volna tenniük az ellenőrzést, de mivel csak azután tették meg, hogy több mint 800 EUR volt a számlámon, az is felvetődött bennem, hogy nem tudatosan vártak e eddig ezzel, hogy minél több nyereségük legyen az ilyen számlazárolásokkal.

Írtam nekik azt is, hogy hajlandó vagyok személyesen is igazolni a személyazonosságom, ( mondanak egy helyet és időt ), persze erre sem reagáltak, tulajdonképpen sose reagálnak semmire , csak egy szabvány emailt küldenek vissza.

Persze én is hibáztam, nem kellett volna a haver számlájáról befizetni, de a sportingbet ugyanúgy hibázott ha nem nagyobbat, de ő mossa kezeit , elteszi a pénzt és kész, és persze nem hajlandó hivatkozni a szabályzat azon részére ami alapján ezt megtették, csak hogy a szabályzatnak megfelelően jártak el.

Panaszt tettem már az sbr, bookmakersreview.com és AGCC -nél is, előbbi még nem válaszolt , a 2. nem is akar tenni semmit, bár azt mondja, hogy ha nincs ilyen szabály akkor majd segít a 3. , nos a 3. meg támogatja a sportingbet döntését, bár ő eddig mindig akárhányszor írtam nekik, mindig a fogadóiroda oldalára álták.

Azt sem érdekelte őket, hogy 1 hónappal ezelőtt már szintén panaszt tettem náluk a sportigbettel kapcsolatban, de hát ez sem számít, ekkor még jó volt a pénzem a sportingbetnek, ekkor még nem tűnt fel nekik semmi olyan ami most 45 nappal később igen.
Tudtak ők már erről az első kifizetésemnél/befizetésemnél is, hogy majd úgyis bezárják a számlám idővel, csak vártak addig vele amíg a legtöbb profitot ki tuják hozni (belőlem,) az ehhez hasonló számlazárolásokból.  Tudatosan teszik mindezt az AGCC felügyelete mellett.

- jah és persze néha bugos is az oldaluk, az egyikre kattintasz de a másikat hozza fel és ha nemfigyelsz eléggé már el is rontottad,  nem egy ilyenem volt
- az ügyfélszolgálatuk minősíthetetlen, több nap mire válaszolnak , mindig sablon szöveggel , és az elején persze mindig elutasítóan, de volt már hogy megszívták és mégis úgy lett ahogy én mondtam, akartam
- IE-ben nem jelenik meg kifizetésnél a NETELLER opció ezért firefoxban kellett mindig kérnem a kifizetést

hát röviden ennyi, a pénzemről már lemondtam, bár akinek van ötlete hogyan mégis, az a felét megkapja

megírtam ugyanezt más fórumokba is, már akkor megérte, hogy ha csak egyvalaki dönt úgy, hogy mégse a sportingbetet választja

velem nagyon kibasztak, így megpróbálok énis velük a lehető legjobban



















Én találtam valamit:

6.5 Az ügyfél Sportingbetes számlájához csak saját bankkártyáját/hitelkártyáját használhatja. Ez érvényes banki átutalásra és internetes pénztárcára/utalványra.


A másik dolog:csak Kártyával, banki átutalással, Abaqoosal és Moneybookerssel lehet befizetni sportingbetre  ;)

A Sportingbet.com-ra be lehet fizetni netellerrel.


Látom nem érted, úgyhogy én is csatolok képet. Nem csak hu.sportingbet.com létezik! Nem feltétlenül egységesek a fizetési módok.

hát sok sikert kivanok a visszaszerzesehez

mondjuk a panaszkodo levelek 99%a tartalmazza a kozos IProl reggelt/ barat(nő) egy lakasbol reggelt, mas kartyajaval lett befizetve sorokat, komolyan mondom ki kéne rakni fooldalra hogy mindenki csak sajat cuccal probalkozzon

Nagyon érdekes ez a számlazárás, én speciel csak a sportingbeten fogadok már jó ideje, hívtam már le elég szép összegeket és sose zároltak eddig, sőt 2 napon belül számlámon mindig a pénzem. Bankkártyával szoktam minden esetben befizetni, mivel ingyenes és nem számolnak fel plusz költséget, és banki utalást szoktam kérni kifizetésnél. Remélem megfog oldódni ez a dolog...

Tuti, hogy nem fog megoldódni, mivel az illető nem saját nevén lévő Netellerrel fizetett.
És ez tilos...

"6.5 Az ügyfél Sportingbetes számlájához csak saját bankkártyáját/hitelkártyáját használhatja. Ez érvényes banki átutalásra és internetes pénztárcára/utalványra."

Idézetet írta: csimav Dátum augusztus 11, 2010, 09:58:23
Tuti, hogy nem fog megoldódni, mivel az illető nem saját nevén lévő Netellerrel fizetett.
És ez tilos...

"6.5 Az ügyfél Sportingbetes számlájához csak saját bankkártyáját/hitelkártyáját használhatja. Ez érvényes banki átutalásra és internetes pénztárcára/utalványra."

Jah ez hiba volt, amúgy mi a francnak kellett máshonnan utalni neki, simán bankkártyával ami saját néven van aztán kész. Nem értem egyesek minek bonyolítják túl az egészet. Meg alapból ebben az átbaxos világban jó hogy egyből gyanús ha valaki másik névről szóló számláról utal, én se fogadnám el mert félnék hogy egy feltört számláról jön a zsé.