Skrill Infó

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában


Pl. ha rámegyek hogy kiutaljam a kártyámra akkor ezt írja:
   
Your account is locked for outgoing transfers and credit/debit card payments therefore we cannot complete this transaction. You need to change your Skrill (Moneybookers) account password and e-mail address via the Profile section in order to start the procedure for unlocking your account.

Idézetet írta: dani616 Dátum december 03, 2011, 15:40:07
Pl. ha rámegyek hogy kiutaljam a kártyámra akkor ezt írja:
   
Your account is locked for outgoing transfers and credit/debit card payments therefore we cannot complete this transaction. You need to change your Skrill (Moneybookers) account password and e-mail address via the Profile section in order to start the procedure for unlocking your account.

Ez magyarul azt jelenti, hogy: A számlád a kifizetésre, illetve a kártyás fizetésekre zárva van, s nem tudják végrehajtani a tranzakciót. A "Profilban" ki kell cserélned a jelszavad, illetve az e-mail címed, hogy elkezd a számla zárásának felbontását.

Ezt már megtettem. Majd pár nap múlva megpróbálom lehet hogy várni kell vele.

Helló!

Úgy kb egy éve regisztráltam Moneybookersnél, és azzal a lendülettel nem is foglalkoztam vele (nem igényeltem MB-s kártyát, és nem használtam utalások céljára). Megoldható, hogy MBről küldjek pénzt Bet365re esetleg úgy kifizetni Bet365röl MB-re, hogy előtte még nem utaltam onnan?

Nem, ez nem megoldható.
A bet365 arra fizet, amiről fizettél be.

Szeretnek lassan az MB-s szenvedesemre pontot tenni. Legyszives forditsatok le nekem,nehogy vmit felreertsek.
"Your account is locked for outgoing transfers therefore we cannot complete this transaction.

To unlock your account, you would need to provide us with colour copies (scan or camera image) of the following documents: Your valid official identification document such as your international passport, national identity card or driving licence;
Proof of address such as recent utility bill or bank statement"
Elkuldtem nekik egy bankszamlakivonatot es egy szemelyit. A bankszamla az uj cimemre jott.Ja,MB-n egyenlore a lakcimemet sem valtoztathatom...

Demitől szeretném megkérdezni hogy az elküldött okmányokra reagáltak-e és ha igen akkor mennyi időn belül?
Mert tegnap én is küldtem nekik.

1het utan valaszoltak,hogy nyomtassam ki a valaszukban levo szoveget es irjam ala,majd kuldjem vissza.
Scanner hianyaban ezt elfelejtettem.

A segítségeteket szeretném kérni!
Néhány éve regisztráltam moneybookers (mostmár SKRILL) en és használtam is a számlámat, majd pár évre megfeledkeztem róla. Most újra szeretném használni, de nem emlékszem a jelszavamra a régi 1000 éves e-mail címem meg már régen nem létezik. Egy névvel csak 1 x regisztrálhatunk egy mail címmel, ez az én bajom. Áttanulmányoztam a honlapjukat, hogy kinek tudnék írni a témában pl. elküldeném még 1 x az új személyimet és az új mail címemet, de nem találok elérhetőség, meg nem tudom hogy megértethetném magamat.
Van valamilyen ötlet, hogy mit tehetnék, mert szeretném ismét használni.

Segítségeteket előre is megköszönve,

probaltad mar ujraregisztralni a regi mailcimedet?Talan meg nem hasznalja senki es akkor meg is oldodhat a problemad.
Egyebkent ha mas a mailcimed amit az irodaknal regisztralsz,mint ami az mbnel van akkor ebbol meg lehet kifizeteskor gondod.

Idézetet írta: demi Dátum december 05, 2011, 03:33:37
Egyebkent ha mas a mailcimed amit az irodaknal regisztralsz,mint ami az mbnel van akkor ebbol meg lehet kifizeteskor gondod.
Nem lesz gond, mert akárhány e-mail cimet hozzá lehet adni az MB számlához, tehát azt is amivel az irodánál regisztráltál.

Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem és nem szeretnék beleszaladni semmi hülyeségbe. Szóval volt egy OTP-s bankszámlám amit megszüntettem. Ez a bankszámla volt regisztrálva a Moneybookersnél is. Most szeretném regisztrálni náluk a K&H bankszámlámat. Az új bankszámlaszámnál kiválasztom, hogy Country: Hungary az állam, majd alatt kéri a bankszámlám első nyolc számjegyét (Account number - first 8 digits). De amikor beírom az első nyolc számjegyet és a továbbra kattintok ezt a választ kapom: "Unfortunately we could not find your bank. Please make sure you enter the correct details" vagyis nem ismeri fel a bankot ha jól értelmezem. Pedig a számok biztosan jók. Mi lehet a hiba?

Ird meg nekik a problemad. :) jobbat nem tudok mondani,mert elvileg mennie kene.

Idézetet írta: executor Dátum december 21, 2011, 10:07:43
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem és nem szeretnék beleszaladni semmi hülyeségbe. Szóval volt egy OTP-s bankszámlám amit megszüntettem. Ez a bankszámla volt regisztrálva a Moneybookersnél is. Most szeretném regisztrálni náluk a K&H bankszámlámat. Az új bankszámlaszámnál kiválasztom, hogy Country: Hungary az állam, majd alatt kéri a bankszámlám első nyolc számjegyét (Account number - first 8 digits). De amikor beírom az első nyolc számjegyet és a továbbra kattintok ezt a választ kapom: "Unfortunately we could not find your bank. Please make sure you enter the correct details" vagyis nem ismeri fel a bankot ha jól értelmezem. Pedig a számok biztosan jók. Mi lehet a hiba?

Próbáld ki, hogy az utolsó nyolc számjegyhez (mert asszem 3x8-at kér) csupa nullát írsz. Mintha valami ilyesmit csináltam volna...

számlát hol tudok törölni? mert euroban akartam de 2 HUF-som van és egyiket törölném. Köszönöm. EURO-st majd akkor ügyfélszogálatban kérem rakják át.