Skrill Infó

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában


Idézetet írta: bookie Dátum július 09, 2012, 12:22:55
Oké ez világos, de hol a picséába tudom megnézni mennyi volt ez euroban?? amit bekell irnom a verification -hoz

A számlatörténeten a közlemény mezőben keresd! Ha megjelenik a számlatörténeteden, akkor ott lesz ez is!  ;)

az a baj hogy hiába nézem a számlatörténetet, nyoma sincs ennek a tranzakciónak :SSS

Idézetet írta: bookie Dátum július 09, 2012, 12:39:42
az a baj hogy hiába nézem a számlatörténetet, nyoma sincs ennek a tranzakciónak :SSS

a várakozásban levő tranzakciók (vagy valami ilyesmi) között kell legyen.

Azért jó ez a hitelesítés, mert aki ezt nem tudja megoldani, annak nem javasolt a netes fogadás, mert nincs olyan szellemi szinten. 8)

Idézetet írta: bookie Dátum július 09, 2012, 12:22:55
Oké ez világos, de hol a picséába tudom megnézni mennyi volt ez euroban?? amit bekell irnom a verification -hoz

Rendben van, hogy mérges vagy, de egy picit próbálj meg finomabban fogalmazni, ha nem nagy kérés, gyerekek is járnak ide!  ;)

Idézetet írta: Dacsi Dátum július 09, 2012, 12:33:48
A számlatörténeten a közlemény mezőben keresd! Ha megjelenik a számlatörténeteden, akkor ott lesz ez is!  ;)

Sajnos nem minden banknál látható, mekkora volt az euró összeg.
Láttunk már itt otp-s ügyfeleket panaszkodni itt, nekem meg Axa bankos ügyfélként dollár-euró keresztárfolyamot (melyet a Volksbank jegyez) kellett számolgatnom, mikor ugyanezt az érvényesítést játszottam végig.

A számlámon a terhelés csak forintban látszott és nem is az Axa végezte el az átváltást, így az ügyfélszolgálat is csak annyit tudott segíteni, hogy milyen árfolyamokkal számoljak visszafelé...


Idézetet írta: Knapp Dátum július 09, 2012, 19:59:41
Sajnos nem minden banknál látható, mekkora volt az euró összeg.
Láttunk már itt otp-s ügyfeleket panaszkodni itt, nekem meg Axa bankos ügyfélként dollár-euró keresztárfolyamot (melyet a Volksbank jegyez) kellett számolgatnom, mikor ugyanezt az érvényesítést játszottam végig.

A számlámon a terhelés csak forintban látszott és nem is az Axa végezte el az átváltást, így az ügyfélszolgálat is csak annyit tudott segíteni, hogy milyen árfolyamokkal számoljak visszafelé...
OTP-s vagyok és mindig ott szokott lenni euróban is. Akkor lehet, hogy én pont a szerencsések közé tartozok?

Amúgy nálam működött a következő: végeztem egy felutalást kártyáról az egyik irodához (ahol euró volt a valuta), rögtön azután, hogy levonta a skrill az összeget. Így az átváltási arány, ugyanaz és az érték pontosan kiszámolható hármas szabállyal.

Idézetet írta: rensenbrink Dátum július 09, 2012, 13:01:19
Azért jó ez a hitelesítés, mert aki ezt nem tudja megoldani, annak nem javasolt a netes fogadás, mert nincs olyan szellemi szinten. 8)

Köszönöm kedves utalásod, annyit azért had tegyek hozzá: a sportfogadáshoz, a szerencsejátékhoz vagy hogyan basszuk el a pénzünk ahhoz nem nagy szellemi szint kell  8)

Idézetet írta: Knapp Dátum július 09, 2012, 19:59:41
Sajnos nem minden banknál látható, mekkora volt az euró összeg.
Láttunk már itt otp-s ügyfeleket panaszkodni itt, nekem meg Axa bankos ügyfélként dollár-euró keresztárfolyamot (melyet a Volksbank jegyez) kellett számolgatnom, mikor ugyanezt az érvényesítést játszottam végig.

A számlámon a terhelés csak forintban látszott és nem is az Axa végezte el az átváltást, így az ügyfélszolgálat is csak annyit tudott segíteni, hogy milyen árfolyamokkal számoljak visszafelé...

Köszönöm, legalább valaki nem bennem látja a hibát, ha ott lenne látnám, azthiszem ez már nem szellemi szint kérdése csupán nem vagyok médium hogy olyan dolgokat lássak ami ott sincs! ;)

Idézetet írta: bookie Dátum július 09, 2012, 22:32:09
Köszönöm, legalább valaki nem bennem látja a hibát, ha ott lenne látnám, azthiszem ez már nem szellemi szint kérdése csupán nem vagyok médium hogy olyan dolgokat lássak ami ott sincs! ;)

Szerintem a legtöbben csak segíteni próbálnak....
Ha van időd, akkor annyit esetleg megtehetsz, hogy megvárod a számlakivonatot. (Nekem pl itt is fel volt tüntetve...bár sanszos, hogy ha a neten nincs akkor ezen sem lesz rajta.)
A másik lehetőség szerintem, hogy felhívod a bankod vagy bemész a legközelebbibe és kéred a segítséget.

Idézetet írta: bookie Dátum július 09, 2012, 22:32:09
Köszönöm, legalább valaki nem bennem látja a hibát, ha ott lenne látnám, azthiszem ez már nem szellemi szint kérdése csupán nem vagyok médium hogy olyan dolgokat lássak ami ott sincs! ;)
Baszki, már leírtuk, hogy mit kell csinálni. Gondolom azt nem várod, hogy írjuk azt, hogy a kilégzés után belégzés jön, mert megfulladsz különben....
Kérdeztél, válaszoltunk, de csak rinyálsz itt. Ha nincs meg a számlakivonaton, telefonálj be  a bankba, vagy menj be személyesen, meg fogják mondani.
Attól nem fog megoldódni a probléma, ha még 3-4-szer beírod ugyanazt.
Nem tudom milyen bank, az biztos, sportfogadáshoz a CIB és a Raiffeisen a legjobb, leggyorsabb.

Történt már veletek olyan, hogy egy kártyás vásárlás után kétszer terhelték a számlátokat?

A tegnapelőtti vásárlást ma számolták el és két tételben kétszer vonták le ugyanazt az összeget...
Nem a lehúzásnál volt  a hiba (vagy a csalás) valószínűleg, mert az elérhető egyenlegem a tegnap előtt este azt tükrözte, hogy minden rendben volt.
(9600-at fizettem, 9900 körül volt a terhelés, ugye az euró elszámolás miatt mindig több picit)

A moneybookers oldalán írtam volna nekik, de a választható menüpontok között is megtaláltam az erre vonatkozó pontot, ahol a duplikált terhelésekkel, a hibás tételekkel kapcsolatos panaszokat várják. Még egy listából a két tranzakciót is kikereshettem...

Találkoztatok már ilyesmivel? Sikerült normál határidőn belül megoldani?

Köszi!


Két válasz is jött tőlük:

Dear X,

We are contacting you regarding your recent Moneybookers Prepaid MasterCard transaction dispute with the following details:

Transaction ID 681500804
Amount 33.56
Currency EUR



The amount of the disputed transaction(s) cannot be reversed to your Skrill (Moneybookers) account balance as we have no sufficient grounds to file a chargeback for the above payment(s).
This could be for a number of reasons, including: the intended recipient has already refunded this payment, payment is no longer within the acceptable objection timeframes, you have instructed a recurring payment where the first occurrence has been explicitly approved or any other.

We would ask you to double check your Transactions History and get back to us if you have additional information or would like to discuss this further.Details on how to reach our Customer Services Team is available at (https://www.moneybookers.com/app/faqmessaging.pl).

Best Wishes,
The Skrill (Moneybookers) Team


--------------------------------------------------

Dear X,

Thank you for contacting Skrill (Moneybookers).

We received the dispute you submitted. Please note that the payments you disputed have been incorrectly duplicated in your Skrill (Moneybookers) account transaction history due to a technical issue. We are aware of it and are working with the relevant parties to get this resolved as soon as possible.

We apologize for any inconveniences caused and appreciate your patience! We expect this to be resolved as soon as possible.

Note that you would also receive an automatic email saying your dispute request has been rejected. Please disregard it as we are working on fixing the issue.

We hope you find this information useful. Do not hesitate to contact us again if you have any further questions.

Best regards,
Petya
Skrill (Moneybookers) Team

Idézetet írta: Knapp Dátum július 13, 2012, 14:49:46
Történt már veletek olyan, hogy egy kártyás vásárlás után kétszer terhelték a számlátokat?
Igen, kb 2 hét után kaptam vissza az összeget, chargeback nélkül. Bár nálad azt irják a második levélben, hogy ez egy technikai probléma miatt volt és dolgoznak rajta és az első levelet meg ne vedd figyelembe.