Trollkodás, mint marketingtevékenység?

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


július 19, 2019, 13:08:12, SPF Előzetes
Angol formátumot nyúlt le a magyar Trollfoci, a vicces képekkel pedig végül akkora lett a hírnév, hogy könyvet írtak és kocsmát nyitottak. A trollkodás egy új fejezet a marketingben? Elég csak Tibi atyára gondolni, vagy fogadás terén a Paddy Powerre. Az utóbbi napokban valószínűleg belefutottál a Huddersfield Town legújabb mezébe, amin egy hatalmas Paddy Power felirat éktelenkedik. Az európai sportsajtó, köztük még a magyar is felháborodott a dolgon, szóval bejött a húzás. Nem most kezdték, profik már ezen a téren. Tovább


Továbbiak:

Tényleg óriási átverés volt a Huddersfield gigantikus szponzorlógóval elcsúfított meze, de pont nem úgy, ahogy gondolnád
https://444.hu/2019/07/19/tenyleg-oriasi-atveres-volt-a-huddersfield-gigantikus-szponzorlogoval-elcsufitott-meze-de-pont-nem-ugy-ahogy-gondolnad

Ő például egy tehetséges troll, a hírnevet pedig nem kocsmanyitásra használja, hanem többek között gyerekek segítségére egy alapítványon keresztül, ami a közösségi oldalakon felmerülő problémáktól próbálja óvni a gyerekeket.

https://www.jamesfridman.com/