Korábban voltak negatív megnyilvánulásaim az Unibetről, de úgy korrekt, hogy ha nem csak a problémákról "emlékezünk meg", hanem a pozitív dolgokról is.
A Nyerő Széria tegnapi játékában az volt a kérdés, hogy melyik csapat nyer a német-angol meccsen, én pedig a döntetlenre tippeltem, viszont reggel amikor ránéztem az oldalra, meglepődve láttam, hogy hibás tippként lett kiértékelve. Rögtön írtam egy udvarias levelet az ügyfélszolgálatnak (kivételesen tényleg udvarias voltam), amire egy-két órán belül jött is a válasz azzal a szöveggel, hogy: "Hozzárendeltem 1500 HUF értékű ingyenes fogadást a számlájához". Magáról a játékról, vagy a téves kiértékelésről egyetlen szó sem esett, de úgy voltam vele, hogy végülis meg lehet engem vesztegetni (és különben is van az a pénz, amitől korpásodik az ember haja), úgyhogy megköszöntem, és annyiban hagytam. Ennek ellenére később újra felmentem az oldalra, és örömmel láttam, hogy ki van pipálva a tippem is. Egyszóval egy szavam sem lehetett. Ráadásul ha hozzávesszük azt is, hogy még az este folyamán meg is játszottam ezt a bónuszt egy 4,2-szeres szorzóval, ami össze is jött, így végképp elmondhatom, hogy maximálisan jól jöttem ki az esetből.
Az egész történetben az az érdekes, hogy valószínűleg egy "központi hiba" lehetett ez a rossz kiértékelés (tehát valószínűleg minden játékosnál rosszul lett kiértékelve), és ha nem írok reggel levelet nekik, akkor pár óra elteltével egyszerűen csak javítják a hibát, és szó nélkül megy tovább az élet. 1500 Ft-os bónuszfogadás nélkül.
Vagyis megéri azonnal "reklamálni", mert úgy tűnik, hogy mostanában kezdenek jó fejek lenni.