Ennyire sokáig tart amíg odér a pénz utalásnál?

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Már több,mint 20 napja utaltam 2 kaszinóba(william hill,777 dragon casino) is pénzt,de még egyik se jelent meg.Helyi banki átutalást használtam,az egyik k&h másik mkb-s számlára ment(mkb-s számláról).Nektek is ilyen sokáig tartott,vagy csak velem szórakoznak?Nem tudom elképzelni,hogy miért van szükségük 15 munkanapra(mikor a leírásnál meg az van,hogy a helyi banki átutalás max 5 munkanap).

Idézetet írta: ricsi046 Dátum január 06, 2014, 15:07:40
Már több,mint 20 napja utaltam 2 kaszinóba(william hill,777 dragon casino) is pénzt,de még egyik se jelent meg.Helyi banki átutalást használtam,az egyik k&h másik mkb-s számlára ment(mkb-s számláról).Nektek is ilyen sokáig tartott,vagy csak velem szórakoznak?Nem tudom elképzelni,hogy miért van szükségük 15 munkanapra(mikor a leírásnál meg az van,hogy a helyi banki átutalás max 5 munkanap).
Ha minden szükséges azonosítót megadtál, akkor ez már túl sok idő. Írj az Ügyfélszolgálatoknak, utalás napja, összeg , bank neve, azonosítók, vagy ha el tudod küldeni a bizonylatot az e-mail mellé az utalásról az még jobb. Az angol nyelvűre írj.   Telefonálni felesleges, csak leráznak.

már próbálkoztam az ügyfélszolgálattal,2 hete elküldtem egy számlatörténetet,amit az interneten állított ki a bank(pdf),papír alapú bizonylatom nincs
rákérdeztem tegnap,hogy mi a helyzet,és azt mondták,hogy a pénzügyesek még nem adtak nekik választ...
de nem arra van a referenciaszám,hogy az ilyenek el legyenek kerülve?én megadtam pontosan
amúgy a support.hu@williamhillcasino.com-ra írtam,nem az angol nyelvűre

Lehet, hogy az ünnepek miatt ellustultak, de akkor folyamatosan írni kell nekik e-mailokat.
A referenciaszám elvileg azért van,hogy ilyen probléma ne legyen. Elvileg.


En ugy tudom, hogy van elo csat is, magyarul. Ott nyugottan rakerdezhetsz.


ez vicc,ezt írták:
Szeretnénk értesiteni önt, hogy a beküldött dokumentum alapján Pénzügyi csapatunk nem találta meg befizetését. Megkérem bankjától kérelmezen egy banki kivonatot melyen szerepelnek a tranzakció adatai annak érdekében, hogy az ügyet továbittani tudjuk.

Idézetet írta: ricsi046 Dátum január 06, 2014, 15:07:40
Már több,mint 20 napja utaltam 2 kaszinóba(william hill,777 dragon casino) is pénzt,de még egyik se jelent meg.Helyi banki átutalást használtam,az egyik k&h másik mkb-s számlára ment(mkb-s számláról).Nektek is ilyen sokáig tartott,vagy csak velem szórakoznak?Nem tudom elképzelni,hogy miért van szükségük 15 munkanapra(mikor a leírásnál meg az van,hogy a helyi banki átutalás max 5 munkanap).

A William Hillnek van k&h-s vagy mkb-s számlája?!
Én nem látok ilyet sehol.

Melyik menüpontból nézted ki, hogy hova kell utalni?

bejelentkezel,rámész a pénztárra,ott bal oldalt rámész a továbbra és kiválasztod a helyi bankon keresztüli átutalásokat
ott ezt írja:
Helyi Banki Átutalásnál, kövesse az alábbi lépéseket:
A pénztárban válassza a Helyi Banki Átutalás lehetőséget, majd nyomja meg a "Befizetés" gombot.
Egy lista jelenik majd meg különböző bankokkal, amelyek segítségével befizetést hajthat végre egy helyi Envoy bankszámlára.
A listából válassza ki az Önnek legmegfelelőbb bankot.
Használja a bankadatokat és a hivatkozási számot bankjából ezen Envoy számlára való átutaláshoz.
Ne feledje el megadni a hivatkozási számot; ez megkönnyíti az összeg késedelem nélküli jóváírását William Hill Casino Club számlájára.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy akár 2-5 munkanapot is igénybe vehet az összeg megjelenése William Hill Casino Club számláján.

Itt rányomtam a betétre,és előjött egy internet exploreres ablak,ott rámentem a fast bank transferre és kiválasztottam a k&h-t(mivel csak azt lehetett)

Idézetet írta: ricsi046 Dátum január 07, 2014, 09:38:24
ez vicc,ezt írták:
Szeretnénk értesiteni önt, hogy a beküldött dokumentum alapján Pénzügyi csapatunk nem találta meg befizetését. Megkérem bankjától kérelmezen egy banki kivonatot melyen szerepelnek a tranzakció adatai annak érdekében, hogy az ügyet továbittani tudjuk.
Nekem volt ilyen a Bet-at-home-nál kb 3 éve. Több mint egy hónapig nem találtak 20.000 Ft befizetést átutalással. Ugyanezt írták végül nekem is.
Beszkenneltem az internetbankról letöltött igazolást, majd a levélben megírtam, hogy amennyiben 48 órán belül nem lesz a számlámon a pénz, a székhely szerinti ország szerencsejáték felügyeleténél fogok panaszt tenni az eljárásuk miatt. Másnap a számlámon volt a pénz, sűrű elnézések között és még adtak 10 EUR bónuszt is forgatási kötelezettség nélkül.  ;D.
Nem tudom a Willhill mennyire fél az ottani felügyelettől, de lehet, egy próbát megér.

Ja, és a levelet magyarul és angolul is megírtam.

küldtem nekik bankszámlakivonatot,ha szórakoznak még pár napig én is azt fogom csinálni,eddig nem akartam bunkózni vagy fenyegetőzni de lassan nincs más

Idézetet írta: ricsi046 Dátum január 07, 2014, 13:40:40
bejelentkezel,rámész a pénztárra,ott bal oldalt rámész a továbbra és kiválasztod a helyi bankon keresztüli átutalásokat
ott ezt írja:
Helyi Banki Átutalásnál, kövesse az alábbi lépéseket:
A pénztárban válassza a Helyi Banki Átutalás lehetőséget, majd nyomja meg a "Befizetés" gombot.
Egy lista jelenik majd meg különböző bankokkal, amelyek segítségével befizetést hajthat végre egy helyi Envoy bankszámlára.
A listából válassza ki az Önnek legmegfelelőbb bankot.
Használja a bankadatokat és a hivatkozási számot bankjából ezen Envoy számlára való átutaláshoz.
Ne feledje el megadni a hivatkozási számot; ez megkönnyíti az összeg késedelem nélküli jóváírását William Hill Casino Club számlájára.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy akár 2-5 munkanapot is igénybe vehet az összeg megjelenése William Hill Casino Club számláján.

Itt rányomtam a betétre,és előjött egy internet exploreres ablak,ott rámentem a fast bank transferre és kiválasztottam a k&h-t(mivel csak azt lehetett)

Közben rájöttem, hogy ez két különböző oldal
(http://casino.williamhill.com/hu/index/  és
http://hu.williamhillcasino.com/befizetes.htm)
és ahol én vagyok (az első, a sportfogadásos), ott egyáltalán nem jelenik meg a befizetési opciók között magyar bankszámlaszám, csak a WH saját számlaszáma...

Te meg ezek szerint az Envoynak utaltál és nem közvetlenül a William Hillnek, ami ugye egy "köztes megálló" (ezért is írnak max. 5 napot a feldolgozásra).
Ők számtalan szolgáltatónak, irodának, kaszinónak gyűjtik a pénzt számos országban, náluk lehet a hiba...
Próbáld őket megkeresni közvetlenül!
(ha a WillHill-nek írsz, ők is ugyanezt fogják tenni)



akkor majd annak is utánanézek
csak azt kéne tudni,hogy kinek kell ott írni,http://www.envoyservices.com/ ez az oldal lehet az?