Paysafecard

Indította ncis88, december 28, 2012, 00:55:28

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Tinyo

** Kezdő
Senkinek nem ajánlom a Paysafecardot mostanában. Nálam sajnos másodszor furdul elő hogy benyelték a pénzt és bár az ügyfélszolgálat az elején lekesen válaszol, utána már válaszra sem méltat.

MessiÁs

**** Tősgyökeres
Ez nem segítség nekünk ha nem írod le konkrétan mi a gond..

Nekem amúgy simán visszaadták a pénzt amikor gond volt a voucherrel. Meg van erre a procedúra.

Tinyo

** Kezdő
Idézetet írta: MessiÁs Dátum június 02, 2022, 19:22:06Ez nem segítség nekünk ha nem írod le konkrétan mi a gond..

Nekem amúgy simán visszaadták a pénzt amikor gond volt a voucherrel. Meg van erre a procedúra.

A legutóbbi történetem pár hetes:

külföldön voltam, 75CHF-es kártyát vásároltam, nem akartam egyből felhasználni az összeset, de az első fizetési kísérletem alkalmával blokkolták a kártyát valamiért.
Ügyfélszolgálatot felkerestem, készségesen válaszoltak pár órán belül. Ők sem tudták mi lehetett a gond. Kérték hogy töltsek ki egy formulát, megtörtént. Majd mailben kértek képeket és azonosításhoz adatokat. Megtörtént, elfogadtak mindent pár napon belül. Kérdezték hogy feloldják a kártyát vagy visszatértítést kérek. Én az utóbbit választottam még úgy is hogy az költséges. Elküldem minden adatot a kérésükre. Innen jött a várakozás, eltelt 1 hét semmi. Írtam nekik. Válaszban újra kezdődött a procedúra, elküldtem mindent ismét, mostmár angolul mert az angol ügyfélszolgálat keresett meg. Lejátszottuk ugyanazt (bár érdekes módon itt a visszatérítési díjra fele annyit mondtak), kértem tőlük hogy adjanak választ miért lett blokkolva illetve mennyi a visszatérítés ideje. Erre már csak terelés jött hogy folyamatban van.
1 hetet vártam, semmi. Írtam nekik semmi... írtam nekik majdnem minden másnap, még válaszra sem méltatnak... Ez már 3 hete volt. Azóta sem érkezik semmi válasz.
Ezek után hogy merjen az ember vásárolni? Ugyan ezt eljátszották egy 10ezres kártyával pár éve akkor azt kértem oldják fel a kártyát, az se történt meg, reméltem hogy azóta változott a rendszer de ezek szerint nem. Benyúlják az így szerzett pénzt minden indok nélkül és egyszerűen nem válaszolnak.

MessiÁs

**** Tősgyökeres
Én úgy tudom hogy magyar számlához csak magyar kódot lehet hozzáadni. Mondjuk ez nem segít.

Velem korrektek voltak és kb 1hét alatt visszakaptam a pénzem ugyanebben a procedúrában.
Írogass nekik és ne hagy magad.


Tinyo

** Kezdő
Idézetet írta: MessiÁs Dátum június 02, 2022, 19:57:43Én úgy tudom hogy magyar számlához csak magyar kódot lehet hozzáadni. Mondjuk ez nem segít.

Velem korrektek voltak és kb 1hét alatt visszakaptam a pénzem ugyanebben a procedúrában.
Írogass nekik és ne hagy magad.



Svájci webshopban akartam vele fizetni, mivel nem volt nagy összeg nem kért regisztrációt csak a kártya számot. Jobb ötletnek tűnt mint bankkártyával, de sajnos nem így lett...

MessiÁs

**** Tősgyökeres
Nem kellett hozzá bejelentkezni?

patrikk05

* Újonc
3 hete szenvedek Veluk.. botrany az ugyfelszolgalat hetek ota alig jon valasz.. a problema mindegy, ujraregisztralas, de anno nem volt ilyen baj.. raadasul az aztomatauzeneten kivul mintha nem fognak mi a bajom, pedig aztan marha egyszeru. botrany!!!