bet365 Infó

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Az eszközt(gepet, telegont, tabletet) is felismerik nem csak az ipt.
Egyebkent meg a lakcim teljesen mindegy. Az a korlat csak a bónuszozashoz van. Igy is ugy is lekorlatozzak majd azt az accot is, az nem gyorsitja a folyamatot hogy ugyanaz a cim. Ez 100%. Hisz eleve semmi sem tiltja hogy egy lakcimrol tobben jatszanak..

Finomabb szuroik vannak ilyenekre mint hogy azt nezzek ugyanaz e a lakcim..



Idézetet írta: lastmohican Dátum október 05, 2018, 21:26:03
Sziasztok!

Volt egy jó hónapom, s egyből limitált a bet365 a kedvenc bajnokságaimban. Érdeklődni szeretnék, hogy miként érdemes-e új accountot csinálni, illetve mennyire bonyolult, meynnire kell vigyázni dolgokra?
Az ötlet, egy új account családtag bankkártyájával, név, cím nem egyezik, továbbá folyamatosan mobilnettel fogadnék (nem mobilon), így az IP sem lehet gond.

Segítségeteket köszönöm!

Na errőlj mesélj légyszi, milyen fogadásokat tettél és nagyjából mennyi nyeremény után korlátoztak, mert minden ilyen korlátozós téma után általában kiderül, hogy azért volt ott valami furfang. (bet365-re gondolok kizarolagosan)

beten díjtalan a kifizetés?

Nagyjából igen (lásd a csatolt képet):

Üdv! Van kis problémám a legutóbbi kifizetéssel. Bankszámlát váltottam (Rafi/Erste), a régiről volt befizetésem, rendszeresen oda is kértem a kifizetéseket (a számlához társított kártyára). A legutóbbi kifizetésnél elmondtam a supportnak, hogy számlaváltás volt, inkább Netellerre kérem az összeget (onnan is volt már befizetésem, utaltak is már rá korábban 1 v. 2-szer), ha a szokott számlára küldik, nem fogom megkapni. Csak kötötték az ebet a karóhoz, hogy ez a protokoll, csak akkor lehet más kifizetési módról szó, ha a régi bankkártyára nem jön össze. Mondom oké, majd rájönnek. Szept. 26 volt a számla megszüntetés, okt. 02 a kifizetési kérelem, ma ugye 17-e. Pénz sehol, supporttal ma beszéltem, azt mondták két hete elutalták, beszéljek a bankommal (hajlandó vagyok elhinni nekik, eddig sosem volt gond velük). Rafi ügyfélszolgálaton semmit nem tudtak intézni, nem teljesült utalásokra nem látnak rá, azt megerősítették, hogy a számla le van zárva. Utánanéztem a megszűnt számlára utalásnak, rögtön, aznap, esetleg 1-2 napon belül visszapattan magától/visszautalják. Hát ez most nem így van, mondjuk nem számlára, hanem kártyára jött volna a pénz, lehet ennek ilyen hosszú átfutási ideje? Merre induljak?

Idézetet írta: vazul73 Dátum október 17, 2018, 23:38:42
Üdv! Van kis problémám a legutóbbi kifizetéssel. Bankszámlát váltottam (Rafi/Erste), a régiről volt befizetésem, rendszeresen oda is kértem a kifizetéseket (a számlához társított kártyára). A legutóbbi kifizetésnél elmondtam a supportnak, hogy számlaváltás volt, inkább Netellerre kérem az összeget (onnan is volt már befizetésem, utaltak is már rá korábban 1 v. 2-szer), ha a szokott számlára küldik, nem fogom megkapni. Csak kötötték az ebet a karóhoz, hogy ez a protokoll, csak akkor lehet más kifizetési módról szó, ha a régi bankkártyára nem jön össze. Mondom oké, majd rájönnek. Szept. 26 volt a számla megszüntetés, okt. 02 a kifizetési kérelem, ma ugye 17-e. Pénz sehol, supporttal ma beszéltem, azt mondták két hete elutalták, beszéljek a bankommal (hajlandó vagyok elhinni nekik, eddig sosem volt gond velük). Rafi ügyfélszolgálaton semmit nem tudtak intézni, nem teljesült utalásokra nem látnak rá, azt megerősítették, hogy a számla le van zárva. Utánanéztem a megszűnt számlára utalásnak, rögtön, aznap, esetleg 1-2 napon belül visszapattan magától/visszautalják. Hát ez most nem így van, mondjuk nem számlára, hanem kártyára jött volna a pénz, lehet ennek ilyen hosszú átfutási ideje? Merre induljak?

Valószínűleg előbb vagy utóbb az összeg vissza fog érkezni a bet365 számládra, de ez időbe telik. Most valahol bolyong.

Hello, nem tudja véletlenül vki hogy milyen email címen érhető el az angol ügyfélszolgálat? 3 napja ülnek a pénzemen, nem képesek leérvényesíteni vagy törölni egy fogadást, a magyar ügyfelesek meg folyton ugyanazzal a  sablondumával jönnek, hogy az eredményre várnak még mindig. Nem hiszem el. Élő fogadás volt amíg ki nem vették hirtelen az ajánlatból a meccset, azóta semmit nem tudok, nyertem-e vagy se, vagy mi a lesz végül is ezzel a fogadással. Ki lesz ez értékelve egyáltalán, vagy szarnak bele, hátha elfelejtem. Megvárom a válaszukat, lesz-e belőle pénz vagy se, de utána többet hótziher hogy itt nem játszok.

Idézetet írta: Csenii Dátum október 18, 2018, 20:41:25
Hello, nem tudja véletlenül vki hogy milyen email címen érhető el az angol ügyfélszolgálat? 3 napja ülnek a pénzemen, nem képesek leérvényesíteni vagy törölni egy fogadást, a magyar ügyfelesek meg folyton ugyanazzal a  sablondumával jönnek, hogy az eredményre várnak még mindig. Nem hiszem el. Élő fogadás volt amíg ki nem vették hirtelen az ajánlatból a meccset, azóta semmit nem tudok, nyertem-e vagy se, vagy mi a lesz végül is ezzel a fogadással. Ki lesz ez értékelve egyáltalán, vagy szarnak bele, hátha elfelejtem. Megvárom a válaszukat, lesz-e belőle pénz vagy se, de utána többet hótziher hogy itt nem játszok.

A mérkőzést lejátszották?

Nem tudom, mert semmi infót nem találok róla. Ők meg nem mondanak semmit se. Semmi érdemlegeset.
Csatolom a képet. Futsal, de vmi nevenincs liga lehet.

Idézetet írta: Csenii Dátum október 18, 2018, 21:06:03
Nem tudom, mert semmi infót nem találok róla. Ők meg nem mondanak semmit se. Semmi érdemlegeset.
Csatolom a képet. Futsal, de vmi nevenincs liga lehet.

Nem szeretnék én senkit bántani, de az mindig egy "örömforrás" ha valaki olyasmire fogadni, amiről gőze sincs, hogy mi az.

Rákerestem, ez egy ír bajnoki futsal mérkőzés, de nem igazán találtam eredményt. Végülis de, egyik oldalon 0-0-át ír, ami számodra nem pont kedvező, de lehetséges, hogy csak azért, mert nem ismerik a valós tényeket.

Előbb utóbb biztosan feldolgozzák az illető fogadást. Nyilván jelen állás szerint neked kedvezőbb lenne, ha 1.00-ás szorzón értékelnék ki.

Idézetet írta: vazul73 Dátum október 17, 2018, 23:38:42
Üdv! Van kis problémám a legutóbbi kifizetéssel. Bankszámlát váltottam (Rafi/Erste), a régiről volt befizetésem, rendszeresen oda is kértem a kifizetéseket (a számlához társított kártyára). A legutóbbi kifizetésnél elmondtam a supportnak, hogy számlaváltás volt, inkább Netellerre kérem az összeget (onnan is volt már befizetésem, utaltak is már rá korábban 1 v. 2-szer), ha a szokott számlára küldik, nem fogom megkapni. Csak kötötték az ebet a karóhoz, hogy ez a protokoll, csak akkor lehet más kifizetési módról szó, ha a régi bankkártyára nem jön össze. Mondom oké, majd rájönnek. Szept. 26 volt a számla megszüntetés, okt. 02 a kifizetési kérelem, ma ugye 17-e. Pénz sehol, supporttal ma beszéltem, azt mondták két hete elutalták, beszéljek a bankommal (hajlandó vagyok elhinni nekik, eddig sosem volt gond velük). Rafi ügyfélszolgálaton semmit nem tudtak intézni, nem teljesült utalásokra nem látnak rá, azt megerősítették, hogy a számla le van zárva. Utánanéztem a megszűnt számlára utalásnak, rögtön, aznap, esetleg 1-2 napon belül visszapattan magától/visszautalják. Hát ez most nem így van, mondjuk nem számlára, hanem kártyára jött volna a pénz, lehet ennek ilyen hosszú átfutási ideje? Merre induljak?

#7241 október 19, 2018, 15:00:32, Csenii
Idézetet írta: SPF Admin Dátum október 19, 2018, 11:03:26
Nem szeretnék én senkit bántani, de az mindig egy "örömforrás" ha valaki olyasmire fogadni, amiről gőze sincs, hogy mi az.

Rákerestem, ez egy ír bajnoki futsal mérkőzés, de nem igazán találtam eredményt. Végülis de, egyik oldalon 0-0-át ír, ami számodra nem pont kedvező, de lehetséges, hogy csak azért, mert nem ismerik a valós tényeket.

Előbb utóbb biztosan feldolgozzák az illető fogadást. Nyilván jelen állás szerint neked kedvezőbb lenne, ha 1.00-ás szorzón értékelnék ki.

Tudtam mire fogadok. Egy élő ír futsal mérkőzésre. Amit vmiért kivettek az élők közül, félidőben. De nehogy már én szívjak azért mert vhol technikai problémák lépnek fel. Ezt nekik belekéne kalkulálni a fogadásokba, ha egy élő fogadást nem játszanak le, miért nem lehet azt azonnal érvényteleníteni? De lényegtelen végül is mert tegnap este írtam nekik hogy küldjék el az angol ügyfelesek elérhetőségét, aztán most hogy beléptem látom hogy érvénytelenítették a fogadásom. Mármint ezt az egy tételt. Nem értem miért nem lehetett ezt azonnal megcsinálni, nem igaz hogy nincsenek tisztában azzal ha egy meccs félbeszakad. Várnak az eredményre. De milyen eredményre ha nincs eredmény? Meg 3 nap után azt mondják legyek türelmes. Szerintem türelmi időnek a 3 nap épp elég.

Idézetet írta: vazul73 Dátum október 17, 2018, 23:38:42
Üdv! Van kis problémám a legutóbbi kifizetéssel. Bankszámlát váltottam (Rafi/Erste), a régiről volt befizetésem, rendszeresen oda is kértem a kifizetéseket (a számlához társított kártyára). A legutóbbi kifizetésnél elmondtam a supportnak, hogy számlaváltás volt, inkább Netellerre kérem az összeget (onnan is volt már befizetésem, utaltak is már rá korábban 1 v. 2-szer), ha a szokott számlára küldik, nem fogom megkapni. Csak kötötték az ebet a karóhoz, hogy ez a protokoll, csak akkor lehet más kifizetési módról szó, ha a régi bankkártyára nem jön össze. Mondom oké, majd rájönnek. Szept. 26 volt a számla megszüntetés, okt. 02 a kifizetési kérelem, ma ugye 17-e. Pénz sehol, supporttal ma beszéltem, azt mondták két hete elutalták, beszéljek a bankommal (hajlandó vagyok elhinni nekik, eddig sosem volt gond velük). Rafi ügyfélszolgálaton semmit nem tudtak intézni, nem teljesült utalásokra nem látnak rá, azt megerősítették, hogy a számla le van zárva. Utánanéztem a megszűnt számlára utalásnak, rögtön, aznap, esetleg 1-2 napon belül visszapattan magától/visszautalják. Hát ez most nem így van, mondjuk nem számlára, hanem kártyára jött volna a pénz, lehet ennek ilyen hosszú átfutási ideje? Merre induljak?



Ma voltam a Rafinál, megreklamáltam a dolgot. Ügyintéző beszélt a deviza osztállyal, akik megesküdtek, hogy október folyamán nem jött a számlára pénz, magyarán semmi nyoma 100k-nak, Ez gyakorlatilag lehetetlen, hogy az a bank, akinek a számlájára/kártyájára pénz érkezik, az egészről semmit nem tud. Várok november elejéig, ha addig a Bet365 nem rakja vissza a pénzt a számlámra, akkor kikérem az utalás adatait. Nem tudom, a GIRO-tól tudnék-e adatot kapni a tranzakcióról.

Vazul73, élhetsz panasszal, csak az a baj az is a magyar ügyfelesekhez jut el. Régen nem így volt, választani lehetett kivel akarod felvenni a kapcsolatot.
Nem hiába szídják őket a fészbukos oldalukon, bár ahogy látom újabban már a véleményeket is törlik. Nem kell nekik a rossz reklám.

Idézetet írta: Csenii Dátum október 19, 2018, 15:13:42
Vazul73, élhetsz panasszal, csak az a baj az is a magyar ügyfelesekhez jut el. Régen nem így volt, választani lehetett kivel akarod felvenni a kapcsolatot.
Nem hiába szídják őket a fészbukos oldalukon, bár ahogy látom újabban már a véleményeket is törlik. Nem kell nekik a rossz reklám.


Nem akarok panasszal élni egyelőre, volt tőlük kb. 30 kifizetésem, nem hinném, hogy sumákolnak. Az utalás adatait is azért kérném, hátha valami kiderül belőle, elütöttek valamit, ilyesmi, vagy ha nem, akkor azzal tudnék elindulni a Rafi felé. "Ezeréve" még a régi Betandwinnél volt olyanra példa, hogy parkolt a pénz valahol kifizetésnél és következő hónap elején került vissza a számlámra. Lehet a Rafi szivat, mert otthagytam őket és vártak, amíg meg nem unom, azt mondanak, amit akarnak, a rendszerükbe nem látok bele.