Áruljátok már el, legyetek szívesek, hogy a harmadik lépésben, amikor az ellenőrzés történik, hogy igazoljam a címem, milyen dokumentumot küldtetek, mert nekem az égvilágon semmit nem fogad el. Telefon+internetszámlát küldtem, vízszámlát, Skrill account képernyőképet, mobilost és számítógépest egyaránt. Lakcímkártya mindkét oldalát is küldtem. A 8000 Ft bónusz jóváírása után megtettem kb. 25 fogadást, kis tétekkel, egy eseményre csak egy fogadással, a pókerszoftver letöltése után egyetlen partiban sem vettem részt, vajon milyen megfontolásból nem enged immár ötödik napja játszani? A skrilles és a betfaires e-mail-címem ráadásul meg is egyezik, onnan kapták a befizetést. 15 év alatt ez már legalább a nyolcadik iroda, ahová regisztráltam (egynéhányról kidobták a magyar usereket), de ennyire szánalmasan, mondhatni betegesen ,,verifikáltatni" valakit, aki megtett eddig úgy 2000 Ft tétet, hát nem tudom... Írtam nekik, hogy amennyiben nem felelnek meg a beküldött dokumentumok (szám szerint nyolc), akkor töröljék a bónuszom és a maradék pénzem utalják vissza, ha nincs szükségük új felhasználókra. De a support eddig egy e-mailt küldött csak, ahol azt a dokumentumot kérik, ami a címemet igazolja, és amiből már kaptak ötöt. Ha lehetőségem lesz rá, innen marha gyorsan lépek, de a pénzemet jó lenne, ha nem nyelnék le.