A minap történt, hogy kaptam egy emailt a skrill-től arról, hogy megváltozott a jelszavam, úgy, hogy én semmiféle jelszó változtatást nem kezdeményeztem!
Ezután jött egy második email egy bejelentkezéshez szükséges authentikációs kóddal.
Megpróbáltam bejelentkezni az ismert jelszavammal, de nem sikerült, szóval valóban megváltozott a jelszavam. Ezután beállítottam egy új jelszót és visszaállítottam a fiókom. Írtam a dologgal kapcsolatban a skrill-nek, ők pedig azt válaszolták, hogy nem tudnak több információt adni az incidensről, mert a hatókörükön kívül áll a dolog. Az ügyfélszolgálatos kolléga szerint ők nem is regisztráltak jelszó változtatási kérést abban az időben... WTF? (Egyébként pont 1 nappal előtte a ggbet-ről vettem ki pénzt, miután eléggé lekorlátozták az ottani fiókomat)
Tény ami tény: megváltozott a jelszavam a skrill-en és megpróbált valaki bejelentkezni a fiókomba, úgy, hogy az emailemhez/telefonomhoz nem fért hozzá senki. A jelszavam nincs benne egy publikus adatbázisban sem és csak otthoni hálózatról jelentkeztem be mindig. Értetlenül állok a helyzet előtt mint felhasználó (és mint IT-s), hogy itt mi történt és miért nem adnak információt. Fontolom, hogy bezárom a fiókomat ezek után, de az biztos, hogy pénzt ott nem fogok tárolni többé. Ti mit lépnétek ilyen helyzetben?