La Vuelta 2022

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Roglic kiszállt :'(

De mérges lennék, ha megtettem volna összetettben és egy ilyen f@szság miatt esik ki :redchug:

Nem mondanám, hogy várható volt, mert igazi gép, mindig megy előre, de ez most komoly bukás volt. Mindenhol vér, tényleg egy hülyeség volt ez most tőle. Taktikai hiba, ha nem vagy sprinter, akkor nem állsz be egy vonatba 70-nél, mert ez teljesen más közeg...

Idézetet írta: Pozzato Dátum szeptember 07, 2022, 10:46:44Nem mondanám, hogy várható volt, mert igazi gép, mindig megy előre, de ez most komoly bukás volt. Mindenhol vér, tényleg egy hülyeség volt ez most tőle. Taktikai hiba, ha nem vagy sprinter, akkor nem állsz be egy vonatba 70-nél, mert ez teljesen más közeg...

Egyszerűen nem értem; már mind a négy sprinter elment mellette.. :-\
Pedig igazán jó kis Vuelta lehetett volna, mihamarabbi jobbulást neki :ok:

Imádtam az Esbringa fb-felületét, ahol már jöttek a fake defekt kifejezések Evenepoel esetében. Volt az egyik külföldi fórumon egy srác, aki részletesen kiemelezte a dolgokat, miért nem lehet kamu defektje Remcónak ilyen esetben. Szerencsére ez a magyar szurkolókat nem téveszti meg, igazságot messziről kerülik.  ;D 

Az is elég komoly, hogy a zöld trikóért folytatott csatában Marc Soler a 3. helyen áll :laugh:
Mondjuk igaz; megy mostanában, mint a rakéta ;D

VINE Jay (Alpecin-Deceuninck) abandoned the race because of the crash.

Tegnap (szerencsére csak) majdnem megtettem 1,25-ön a pöttyösét, mert már annyira biztosnak gondoltam :angel:
Ezen a Vueltán csak az biztos, hogy semmi sem biztos :laugh: Így most azt mondom, hogy nem Evenepoel fogja megnyerni..

Sajnálatos, hogy így dőlnek el a trikók, Roglic, most Vine, remélhetőleg már nem lesz senki, de gyanítom, hogy még a következő 2,5 etap is tartogat meglepetést (negatív értelemben). Ez a szökés rekord (42 fő), haza fognak érni, senki sem veszélyes összetettben (Carapaz is 26 percre van). Az sem tartom elképzelhetetlennek, hogy egy 10-15 perccel elengedjék őket. Carapaz jól láthatóan (hegyi adatok) nincsen kiemelkedő formában, így hiába nyerné meg harmadik szakaszét és jönne be mondjuk 10-12 percre összetettben, hegyeket most nem bírja úgy, mint a Girón.

Na, utolsó komoly etap, szerintem Urán most már innen simán behúzza az öszetett győzelmet!  8)  Nem lepődnék meg, ha óriási felfordulás lenne zárásként.


Eljutottam arra a szintre, amikor már fel sem húzom magam, szimplán csak nagyon elkeserítő, ami a magyar felületeken megy (Esbringa, korábbi ES disqus oldal stb.). Amikor 2018-2020 környékén az volt a napi aktuális, hogy nincsen tehetséges bringás (miközben már Bernal, Pogacar, Evenepoel és a többiek ott kopogtattak, versenyeket nyertek), illetve a másik véglet az volt, hogy Valverde nem klasszis, csak egy közepes hegyimenő, meg egy türherő dombos versenyző, hogy Nibali szerencsével nyert 4 GT-t (önmagában is vicc a feltételezés), de hogy Zabel és a többiek mekkora versenyzők voltak...

Akkoriban a másik divat volt, hogy szidták Roglicot, hogy tuti cuccol, mert átjött másik sportból, rögtön tényező lett, akkor cuccol. Igen, lehet, nem tudhatjuk, de ez most megint átfordult. Most, hogy Roglic bukott, valaha volt legjobb Vuelta-menő, legenda, miközben Evenepoel egy csaló, kis szarzsák, aki csak szerencsével nyer. Az elmúlt évtizedben olvasgattam külföldi fórumokat is (sportágtól függetlenül), de esküszöm, hogy csak a magyar ennyire rosszindulatú és megkeseredett nép. Nem nagyon láttam hozzánk foghatót, ez tényleg unikum...

Olyan érzésem van, mintha a többség kisebbségi komplexussal küzdene. Ha jön egy magabiztos sportoló, akinek van egy kiállása, mer nyilatkozni, beleállni dolgokba, illetve versenyeket nyer, akkor ez felháborító a magyarok szemében. Olyan, mintha a magabiztosságot nem tudnánk a helyén kezelni. Véleményem szerint, nagyom mély gyűlölet és irigység van a társadalmunkon belül, amit így vetítünk ki. Hol egy sportolóra, hol a szomszédra, hogy a rohadék egy Teslát vett, miből futja neki, többet nem is hívom át sörözni, de lehetne még ezt sorolni.

OFF, de idevág az előző gondolathoz.

Népszámlálóbiztos leszek, annak olvasgatom most az e-tananyagát. Ez is szerepel benne:

Egy interjút követően egy ismerőse megkérdezi Önt, hogy mit látott vagy hallott az interjú során. Mit válaszol, ha az alábbi kérdést intézik Önhöz?

"Jártál Manyiéknál? Úgy hallottam most vettek egy új, nagyon drága konyhabútort. Láttad te is? Mondták, hogy mennyibe került?"

Végem :redchug:  ;D

#56 szeptember 10, 2022, 14:08:01, Pozzato
Nem lehetett fogadni Carlos Rodriguezre (vagyis ellene), de érthető okból. A bukás sajnos nagyon sokat kivett belőle, szóval valószínűleg elköszönünk tőle (top10-ből biztosan), de szerintem, ha már az első hegyet se bírja, akkor ott a limitidő is kérdéses...

*Rodriguez óriásit mentett az első hegy után, visszatértek Geoghegan Hart vezetésével. Kemény napja lesz a spanyolnak, ha tízben akar maradni, de reménykedjünk. Megérdemelné, nagyot megy élete első háromhetesén.

**Evenepoel győzelme pedig azt jelentené, hogy az elmúlt négyben összesen 8 olyan győzelem született, ahol az összetett menő még nem töltötte be a verseny idején a 26. életévét (66%-os arány). Az sem rossz, hogy 33%-ban nyernének u23-as versenyzők GT-t. Szép jövő vár ránk, aminek örülök: Pogacar, Bernal, Ayuso, Evenepoel, Vingegaard, Rodriguez, Arensman, Johannessen és majd remélhetőleg Plapp, Uijtdebroeks és a többiek. Szerencsére lehetne sok fiatalt sorolni.

Itt most kiderül, mekkora klasszis Evenepoel. Két segítője van elől Movistarnak, szóval ez kedvező Masnak, emlékezhetünk rá, hogy szétkapta a Jumbo-Visma Pogacart, akinek elfogytak a segítői a Touron. Evenepoelnak 40 km-t kéne egyedül megoldania. Izgalmas lesz.

A belgák 1978 óta várnak az újabb GT-győztesre. Evenepoel végül megcsinálta, igazolta a tehetségét, nagyon kíváncsi leszek, mert a Vingegaard - Pogacar szinthez még lépni kell egyet minimum, de most már így érthető, miért kötelezte el magát mellette Lefevere, miért mondta azt a Soudal, hogy oké, beszállunk a szponzoriációba, ha építenek egy GT-menő csapatot. Lefevere húzta a száját kezdetben, de ez volt a főpróba. Soha, nem rakott még össze GT-re csapatot, amely csak az összetettért küzd, ez volt az első. Ezért szerintem a legnagyobb szakvezető Lefevere (és Holm, illetve a többiek), nulla tapasztalattal is összehoztak egy GT-győzelmet (egyik interjúban mondta is, hogy fogalmuk sincs, hogy működik ez). Elvileg 2024-től már klasszis összetett csapatokat fognak építeni, kíváncsian várom.

Az utolsó hét útvonala nekem nagy csalódás, lehetett volna keményebb is :-\

Evenepoel győzelme jót tesz a bicónak; Mas sokkal szürkébb versenyző minden értelemben. Igaz magázhoz képest aktívan versenyzett ezen a Vueltán, de ez is kevés volt a kiváló belga ellenében :ok: