Sportfogadas.org

Tippek és fogadások => Forró kása => A témát indította: SPF Előzetes Dátum július 19, 2019, 11:06:55

Cím: Trollkodás, mint marketingtevékenység?
Írta: SPF Előzetes Dátum július 19, 2019, 11:06:55
Angol formátumot nyúlt le a magyar Trollfoci, a vicces képekkel pedig végül akkora lett a hírnév, hogy könyvet írtak és kocsmát nyitottak. A trollkodás egy új fejezet a marketingben? Elég csak Tibi atyára gondolni, vagy fogadás terén a Paddy Powerre. Az utóbbi napokban valószínűleg belefutottál a Huddersfield Town legújabb mezébe, amin egy hatalmas Paddy Power felirat éktelenkedik. Az európai sportsajtó, köztük még a magyar is felháborodott a dolgon, szóval bejött a húzás. Nem most kezdték, profik már ezen a téren. Tovább (https://www.sportfogadas.org/elozetesek/egy-trollkodo-fogadoiroda-ujabb-akcioja)

(https://i.imgur.com/AuFfEy4.png)
Cím: Re:Trollkodás, mint marketingtevékenység?
Írta: csabax Dátum július 19, 2019, 12:36:21
Továbbiak:

Tényleg óriási átverés volt a Huddersfield gigantikus szponzorlógóval elcsúfított meze, de pont nem úgy, ahogy gondolnád
https://444.hu/2019/07/19/tenyleg-oriasi-atveres-volt-a-huddersfield-gigantikus-szponzorlogoval-elcsufitott-meze-de-pont-nem-ugy-ahogy-gondolnad
Cím: Re:Trollkodás, mint marketingtevékenység?
Írta: TiB Dátum július 19, 2019, 13:29:18
Ő például egy tehetséges troll, a hírnevet pedig nem kocsmanyitásra használja, hanem többek között gyerekek segítségére egy alapítványon keresztül, ami a közösségi oldalakon felmerülő problémáktól próbálja óvni a gyerekeket.

https://www.jamesfridman.com/

(https://i.imgur.com/3TXChSE.png)