BetClic Infó

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Kedves Iván egy olyan kérdésem volna hozzád mivel irtad is hogy nem vagy űgyfélszolgálatos tehát nem az iroda alkalmazásában állsz ha jól értelmezem szavaid bár ki tudja ::) akkor hogyan és milyen alapon is tudsz ráhatással lenni a probléma megoldására. Egyszerűen számomra ez rejtély. Komoly irodánál ez nem hiszem hogy csak igy műkődne a dolog.Hidd el egy korrekt cég házon belűl megoldást talál bármilyen gondra panaszra kérésre a lehető leghamarabb ez az érdekűk.  :)

Idézetet írta: Atika Dátum október 13, 2010, 19:30:50
Kedves Iván egy olyan kérdésem volna hozzád mivel irtad is hogy nem vagy űgyfélszolgálatos tehát nem az iroda alkalmazásában állsz ha jól értelmezem szavaid bár ki tudja ::) akkor hogyan és milyen alapon is tudsz ráhatással lenni a probléma megoldására. Egyszerűen számomra ez rejtély. Komoly irodánál ez nem hiszem hogy csak igy műkődne a dolog.Hidd el egy korrekt cég házon belűl megoldást talál bármilyen gondra panaszra kérésre a lehető leghamarabb ez az érdekűk.  :)

Iván alias Csapó Dudi ;)

Idézetet írta: Atika Dátum október 13, 2010, 19:30:50
Kedves Iván egy olyan kérdésem volna hozzád mivel irtad is hogy nem vagy űgyfélszolgálatos tehát nem az iroda alkalmazásában állsz ha jól értelmezem szavaid bár ki tudja ::) akkor hogyan és milyen alapon is tudsz ráhatással lenni a probléma megoldására. Egyszerűen számomra ez rejtély. Komoly irodánál ez nem hiszem hogy csak igy műkődne a dolog.Hidd el egy korrekt cég házon belűl megoldást talál bármilyen gondra panaszra kérésre a lehető leghamarabb ez az érdekűk.  :)
Válaszolok én Iván helyett: ő a magyarországi részlegért felelős csapat egyik tagja (marketing stb). Az ügyfélszolgálatot meg egy másik csapat látja el. Minden irodánál igy működik.

Sziasztok!

Igen, ahogy a kedves adminisztrátor is írta. Mi elsősorban a marketingért felelünk, és magyarországról is dolgozunk, tehát nem külsősként próbálok hatni a dologra :)
Az aktuális befizetési probléma kapcsán el tudtuk érni, hogy régiós vezetők is értesültek a problémáról, amiért egyébként egyes egyedül a pénzügyi osztály a hibás. Az ügyfélszolgálatot szidja ugyan mindenki jogosan - én is úgy kezdtem - de minden jel szerint itt nem ők a hunyók, mert ennek a megoldására nincs a kezükben semmi fegyver.

De nyugodtan mondhatom, hogy kiadós levelet kapott a nyakába az az osztály, amelyik ezért a gondért a felelős, és a cég több, magas beosztású vezetője is tájékoztatva lett a problémáról. Úgyhogy nagyon reméljük, hogy hamar lesz megoldás - tartósan. Amint tudok többet, jelzem.

Üdv, Iván


#19 október 16, 2010, 18:03:12, vmlinuz
Tegnap úgy döntöttem Betclic tesztet fogok végezni. A jelenlegi ajánlat szerint 6.000 forint kockázatmentes fogadás bónusz van, tehát az első fogadásod értékét 6.000 forintig visszakapod és utána ki is veheted. Ezekkel a feltételekkel régebb mintha lett volna egy kis kavarodás is, van aki azt mondta, hogy kell forgatni, van aki azt, hogy nem.

Tegnap 10:11-kor regisztráltam, és rögtön be is fizettem Moneybookers-szel 20 eurót (ennyi a bónusz értéke euróban). A befizetés simán ment, egyből jóvá is iródott. Beléptem a live fogadásba, az első teniszmeccsen rányomtam a 2. szett nyertesére a nagyobb odds-ra. A lényeg az volt, hogy lehetőleg veszitsem el a 20 eurót és kapjam vissza, mint első fogadás.
11:29-kor már vesztes volt a fogadás és vissza is kaptam egyből a teljes összeget. Egyből rámentem a kifizetésre és Moneybookersre kértem ki. Perceken belül jött a mail, hogy személyi vagy útlevél másolatot töltsem fel. Ezt meg is tettem azonnal és kb. 10 perc múlva el is fogadták. A kifizetési kérelem még mindig függőben volt. Úgy döntöttem adok 24 órát, hogy teljesitsék, addig nem szólok az ügyfélszolgálatnak.

Ma reggelig nem mozdult semmi, ezért az oldalon beküldtem a kérdésem (nem live chaten!). A válaszmail pontosan 6 percen belül meg is jött Bencétől. Azt irta, hogy a kérésem továbbitották a pénzügynek. Ez történt 9:39-kor, 12:03-kor pedig megérkezett a kifizetés az mb számlámra.

Összegzésként, a régi panaszokkal szemben sokat javult az ügyfélszolgálat, hétvégén is perceken belül válaszoltak még akkor is, ha nem volt live chat épp elérhető. A kifizetés lassabb, mint máshol, de ha szólsz az ügyfélszolgálatnak, lehet gyorsitani. Ez persze lehet amiatt is, hogy előbb a dokumentumokat kellett volna feltöltsem és csak utána kérjem a kifizetést, de én igy akartam látni a működést.

Szerintem sokat javult az iroda és amint Iván is mondja, folyamatosan próbálkoznak javitani a dolgokon.

Mellékesen megjegyzem, hogy erről a próbálkozásomról Iván vagy a BetClic csapat többi része nem tudott semmit, én akartam titokban tesztelni az irodát. Átment a teszten, Moneybookers fizetésekkel biztosan nincs gond.

A bónusz is érdekes, mivel valóban nem kell forgatni. Tehát ha kockázatmentesen ki akarod próbálni az irodát, akkor simán lehet. A pénzt egyből visszakapod és kikérheted, ha nem tetszik. Kártyára és bankszámlára természetesen lassabb a kifizetés.

Idézetet írta: vmlinuz Dátum október 16, 2010, 18:00:44
Tegnap úgy döntöttem Betclic tesztet fogok végezni. A jelenlegi ajánlat szerint 6.000 forint kockázatmentes fogadás bónusz van, tehát az első fogadásod értékét 6.000 forintig visszakapod és utána ki is veheted. Ezekkel a feltételekkel régebb mintha lett volna egy kis kavarodás is, van aki azt mondta, hogy kell forgatni, van aki azt, hogy nem.

Tegnap 10:11-kor regisztráltam, és rögtön be is fizettem Moneybookers-szel 20 eurót (ennyi a bónusz értéke euróban). A befizetés simán ment, egyből jóvá is iródott. Beléptem a live fogadásba, az első teniszmeccsen rányomtam a 2. szett nyertesére a nagyobb odds-ra. A lényeg az volt, hogy lehetőleg veszitsem el a 20 eurót és kapjam vissza, mint első fogadás.
11:29-kor már vesztes volt a fogadás és vissza is kaptam egyből a teljes összeget. Egyből rámentem a kifizetésre és Moneybookersre kértem ki. Perceken belül jött a mail, hogy személyi vagy útlevél másolatot töltsem fel. Ezt meg is tettem azonnal és kb. 10 perc múlva el is fogadták. A kifizetési kérelem még mindig függőben volt. Úgy döntöttem adok 24 órát, hogy teljesitsék, addig nem szólok az ügyfélszolgálatnak.

Ma reggelig nem mozdult semmi, ezért az oldalon beküldtem a kérdésem (nem live chaten!). A válaszmail pontosan 6 percen belül meg is jött Bencétől. Azt irta, hogy a kérésem továbbitották a pénzügynek. Ez történt 9:39-kor, 12:03-kor pedig megérkezett a kifizetés az mb számlámra.

Összegzésként, a régi panaszokkal szemben sokat javult az ügyfélszolgálat, hétvégén is perceken belül válaszoltak még akkor is, ha nem volt live chat épp elérhető. A kifizetés lassabb, mint máshol, de ha szólsz az ügyfélszolgálatnak, lehet gyorsitani. Ez persze lehet amiatt is, hogy előbb a dokumentumokat kellett volna feltöltsem és csak utána kérjem a kifizetést, de én igy akartam látni a működést.

Szerintem sokat javult az iroda és amint Iván is mondja, folyamatosan próbálkoznak javitani a dolgokon.

Mellékesen megjegyzem, hogy erről a próbálkozásomról Iván vagy a BetClic csapat többi része nem tudott semmit, én akartam titokban tesztelni az irodát. Átment a teszten, Moneybookers fizetésekkel biztosan nincs gond.

A bónusz is érdekes, mivel valóban nem kell forgatni. Tehát ha kockázatmentesen ki akarod próbálni az irodát, akkor simán lehet. A pénzt egyből visszakapod és kikérheted, ha nem tetszik. Kártyára és bankszámlára természetesen lassabb a kifizetés.


Van egy kérdésem, vm. Én megkérdeztem a supportot azt mondták romániai játékosoknak csak ilyen refer - a -friend bónusz van.  Te akkor milyen ingyen fogadást is próbáltál ki?

Szerintem a supportosok rosszul mondták, mert a bónusz érvényes a romániai játékosokra is. Ezt Ivántól tudom, mert erdélyi magyar weboldalakon is inditottak reklámkampányt.

Idézetet írta: vmlinuz Dátum október 16, 2010, 18:12:18
Szerintem a supportosok rosszul mondták, mert a bónusz érvényes a romániai játékosokra is. Ezt Ivántól tudom, mert erdélyi magyar weboldalakon is inditottak reklámkampányt.

tudsz evvel a bonusszal kapcsolatban adni egy linket? mert en nem latom.


Egyébként nemrég én is írtam rosszakat a Betclicről és a magyar ügyfélszolgálatosokról, de ez megváltozott. Iván rendesen válaszol, időben az e-mailekre. Az eddigi sok mínusz pont mellé én adok nekik egy piros pontot! ;)

#25 október 16, 2010, 19:36:44, mikerta
Én még mindig várom a befizetésem jóváírását. Már három hete.
Remélem hogy Iván ténylegesen tud intézni valamit, Ő legalább szóba áll velem.

Nemrég fizettem be a BetClic-hez, ab_aevo meghívójával. Kissé zavaros itt pár dolog:

1., kombi tippet csak úgy tudok tenni, ha a SZÁMLÁM menüpont alatt, az Online súgó szintjét kezdőről normálra állítom. Ezt valahogy még mindig nem értem, bár mindegy is már.
2., az ügyfélszolgálatos (Kornél) szerint az MBs kifizetés max 24 óra. Nálam a 24 óra szépen lejárt, de a kifizetés mellett még mindig ez olvasható: x € összegű kifizetetlen kifizetése van. Hamarosan feldolgozzuk kifzetési kérelmét. A visszavonáshoz kattintson ide.


Az alábbi beszélgetést folytattam ma az ügyfélszolgálattal:

Azzal h "fenyegeted" Őket, ill utolsó időpontot adsz Nekik, semmit sem érsz el, legfeljebb egy jót röhögnek Rajtad. Miután itthon a netes fogadás illegalitásba kényszerít bennünket, így kb semmi jogunk sincsen, és ezt a bukik is jól tudják.