Betfair programozás - robotok írása

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Sziasztok,

van-e itt valaki rajtam kívül, aki betfair alá programozik fogadó robotokat illetve van-e kedve itt a fórumon egy kis eszmecserét folytatni a témával kapcsolatban :)
Gondolok itt arra, hogy milyen algoritmusokkal próbálkozott már, ami nem vált be (csak hogy ne kelljen a szamárlétrát másnak is végigjárni). Nyilván a nyerő algoritmust nem várom el, hogy publikálva legyen, de akár 1-2 jótanács is jöhet  :)

1-2 vitatéma:
- min fogadjunk: lóverseny/foci/egyéb
- a sportokon belül milyen típusú marketeken érdemes a botokat járatni (melyik a legkiszámíthatóbb)
- in-play vs nem in-play
- money management a botokra
- stb...

Néhány mondat, amit eddig én elértem. Fél éve kezdtem el foglalkozni igazán a sportfogadással. Előtte nem is fogadtam igazán semmire. Mivel gyakorlatilag kezdő vagyok a témában, ezért (is) közelítem meg informatikai szemszögből a dolgot. Kis túlzással egy fogadórobot is mondható kezdő fogadónak (ennek minden előnyével és hátrányával).
Szóval megcéloztam a lóversenyeket az odds-ok gyors ingadozása miatt. Többé kevésbé jól elkapta a bot az odds-ok hullámzását, de általánosságban elmondható volt, hogy amit megnyert, azt el is vesztette (-4 tick-es stop loss).
Ezután átnyergeltem in play piacra mondván, az in-play-es odds-ok valamennyire reálisan tükrözik a verseny aktuális állását és az erőviszonyokat. Ezzel úgy ahogy egész jól ment a fogadás. 30euróról feltornáztam 150-re magam. Tudom, ez nem sok nyereség, de ha azt nézzük, hogy a bot-nál egy jó tétből származó haszon 0,2 euró, akkor sztem elég jó (jó, ebbe volt 1-2 programhiba is, ami miatt néha a szerencsének köszönhetően több pénz jött be a kelleténél :) - a hiba javítva  ;D ). De valahogy itt is úgy éreztem, hogy talán a szerencsének köszönhető ez a haszon. Úgyhogy fogtam magam, megvettem a geek toy-t, és két nap alatt el is vesztettem 100 eurót  :bash: