William Hill Infó

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Az mondjuk nem volt meg, de nem is erre hivatkozik a support.

Idézetet írta: Mocorka2010 Dátum szeptember 22, 2017, 21:51:34
Az mondjuk nem volt meg, de nem is erre hivatkozik a support.

Van iroda, ahol - talán az unibet - ahol kártyára kifizetés előtt direkt rákérdeznek, hogy a bankodnál ellenőrizted-e, hogy a bankkártyáddal fogadható-e pénz.
Ezek szerint ez nem törvényszerű.
Máshonnan érkezett már pénz a kártyádra?
Még az is elképzelhető, hogy a bankod menet közben korlátozta le ezeket a tranzakciókat, hisz a magyar pénzügyi szolgáltatók nem segédkezhetnek a fogadóirodáknak a kifizetésben, a bankkártyára utalás meg lényegében ennek kijátszása.

Ez elképzelhető, a support is arra hivatkozik, hogy a bankomnál lehet valami.
Most járt le az előző kártyám, de ezzel utaltam ki az első befizetést.

Érdemes valamit intézni a banknál vagy válasszak másik befizetési/kifizetési módot? Neteller?

Amig nincs legalabb age verification addig nem fizetnek ki. Van hogy ez elég, vagyis egy jogsi, szemelyi de neha lakcim igazolot is kernek. Amig nem csinalod meg, van ilyen a chaten, addig visszadobjak a kifizetest. A chates aki meg nem emlitette egy idiota.

A wh brit iroda. Nincs olyan brit iroda amelyik verification nelkul kifizetne. Pl bet365, coral, wh, stb stb

Mivel nincs age verification megcsinalva igy korlatozva van a szamlad ezert dobjak vissza a kifizetest. Ha megcsinalod chaten 5perc alatt a csates azt fogja irni hogy 'all restriction has been lifted from your account'

Köszi a segítséget!

Azt nem értem én sem, hogy akkor miért nem kérdeznek rá, hogy megvan-e az age verification?

Egyébként nekem kell elindítanom ezt a chaten?
Szkennelt, lefényképezett irat kell?

A chaten van olyan menu h age verficiation. Mint a sports, vegas,games,casino stb

Köszi, láttam ezt a menüpontot a chaten.

Sziasztok,

Néhány update az ügyemben, megoldás egyenlőre nincs...

Megcsináltam a chaten az "Age Verification"-t, azt a választ kaptam, hogy minden rendben ebben a kérdésben.
Negyedszer is megpróbáltam a kártyámra hazautalni, az eredmény ugyanaz, néhány órán belül visszautasításra került, az összeg visszament a számlámra.
Beregisztráltam Netelerre, kiutaltam a minimum 10€-t, majd nem sokkal később csak próbából megnéztem a WH-n, tudnék a hazautalást kérni Netelerre.
Hát természetesen nem, pirossal kiemelve figyelmeztet, hogy hiába van már két különböző befizetési módom, csak az első  módra kérhetek kifizetést, a pénzmosás miatt.
Na, az ugye meg a kártyás opció lenne, amire pedig minden alkalommal visszautasítja a rendszer a kérelmet.
Most ott vagyok, hogy hiába játszanék és nyernék, hazautalni semmilyen módon nem tudok...

Kérdésem tőletek, érdemes megpróbálni érdeklődnöm a bankomnál a kártya miatt?
Mert a support továbbra is azt állítja, hogy a bankomtól fordul vissza a kifizetési kérelem.

Köszi mindenkinek!

Ha tudsz angolul, feltetelezem igen, akkor azzal s szoveggel irj nekik chaten hogy mittudomen blokkolva van az oldal morol, nem tolti be a kifizetes oldalt es utalja ki manualisan a penzed s Finance team. Na a chates par perc alatt elintezi. Tedd hozza hogy a netelleredre szeretned lekerni, vagy lehet o is megkerdi. Ha nem mukodik akkor kerd oket hogy toroljek a kartyat mint brfizetesi opció es ird nekik hogy a bankszamladra kerned le. Elvileg oda barmikor lekerheted.

nekem nemrég 140 eurót fizettek ki, és semmi age verificationt nem csináltam. sőt, ráírtam chaten az emberükre, azt mondta hogy nem kell semmit csinálnom. kifizetés, megjött. csak úgy mondom, látom már túl vagytok ezen

Nos, sok év alatt először vettem ki pénzt free spinekből tőlük, rögtön kaptam is egy korlátozást, semmilyen ingyen promóban nem vehetek részt többet. Komoly. Az nem számít persze, hogy sok pénzt elvertem már náluk, ha egyszer veszel el te tőlük, rögtön letiltanak róla. :noway:

""...szeretnénk tájékoztatni Önt egy fontos változásról. Sajnálatos módon és az ellenőrzési körünkön kívül álló okok miatt nem tudunk többé hitelkártyás befizetéseket vagy pénzfelvételeket ajánlani a magyarországi illetőségű ügyfeleink számára."

Idézetet írta: RedMunchen Dátum október 19, 2017, 19:24:54
""...szeretnénk tájékoztatni Önt egy fontos változásról. Sajnálatos módon és az ellenőrzési körünkön kívül álló okok miatt nem tudunk többé hitelkártyás befizetéseket vagy pénzfelvételeket ajánlani a magyarországi illetőségű ügyfeleink számára."

Én is megkaptam ezt a levelet, ezek szerint a Visa is kiesik, nemcsak az MC, kár érte.