Skrill Infó

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában


Idézetet írta: kalmanmettler Dátum február 15, 2013, 01:06:12
Sziasztok!

Próbálom érvényesíteni a bankkártyámat (MKB, Mastercard), de állandóan a következő hibaüzenetet kapom:

"Your credit/debit card verification deposit attempt has failed."

Common reasons and/or advice :
        Transaction rejected by your bank - probable reason is the "gaming" description sent to your bank. We recommend you to contact your bank directly and communicate the issue with them.
        Incorrect credit/debit card details submitted – we recommend you to double check your card data entered in our system.
        Insufficient funds – we can advise you to check with your bank whether your available balance is sufficient to cover the amount due.
    WARNING: This is your second failed credit/debit card deposit within the last 24 hours. If you make 3 failed credit/debit card deposits within a 24 hour period, you will not be able to make further credit/debit card deposit attempts for 24 hours.


Pénz van rajta, az adatok is jók.

A Gaming purposes-t jelöltem meg, mivel BetFair-en tevékenykednék.


Hasonlót tapasztalt-e valaki? Bármiféle tanácsot, útbaigazítást köszönök.

Lehet esetleg bankspecifikus a probléma? Anno még Rafi-ügyfélként volt MB-számlám, s semmi gond nem volt.

Amennyiben igen, melyik bankot ajánljátok?
Vagy valamiképp fel tudnám tölteni esetleg a bankszámláról is az MB-t? (Aztán úgyis igényelnék Skrill Mastercardot).


Ha jól adtad meg az adatokat, akkor valószínűleg a bank utasítja el a "gaming purposes" miatt.
Megpróbálhatod az nélkül, bár az esetleges 3. sikertelen kísérleted után kapsz egy 24 órás tiltást a skrilltől.

Igen, utalhatsz is a bankszámládról, egyszerű belföldi utalásként a skrill számládra!
Mármint ha forint számlád van náluk...

Az "Upload funds / Bank transfer" pontban látod a szükséges Uni Credit számlaszámot és pirossal ki is emelik, hogy közleményben milyen customer ID-t kell megadnod.
Belföldi utalás, tehát banki munkaidőben max. 4 órán belül megérkezik hozzájuk a gyűjtőszámlára a pénz, de utána 1-2 napig eltarthat, míg ráteszik a skrill számládra.
(régen csináltam ilyet, talán 2 munkanapot vártam rá az utalás után)

Ja nagyon vszínű a MKB nem engedi szerencsjátékra használni.Akkor az a bank is mehet a feketelistára.Neked meg marad az utalás,azért azzal is el lehet boldogulni

Idézetet írta: pukk Dátum február 15, 2013, 09:52:52
Ja nagyon vszínű a MKB nem engedi szerencsjátékra használni.Akkor az a bank is mehet a feketelistára.Neked meg marad az utalás,azért azzal is el lehet boldogulni
MKB kártya nem jó. (CIB vagy Raiffeiesen)

Sziasztok

Két irodánál játszom, Willhill-Bet365, közöttük Moneybookers. Gyakorlatilag, átbuktam a teljes bankom Willhill-től, és most ugye fel kéne tölteni pénzt, és itt jön a probléma. Kezdetben forintos számlám volt bet365-ön, és Mb-n is, csak aztán Willhillen Eur számlát nyitottam, majd pár hete Bet-en megváltoztattam a valutát, ez így tök jó, szépen össze tudom egyeztetni a dolgokat. Csak most Eur-Huf-Eur tranzakciót kellett csinálnom, amivel gyak. elestem kb. 1Eur-tól.

Gondolkodtam Neteller-es számlán, de azt írják, hazautalásnál 7,5Eur a költség :eek:
Ez rengeteg, ezért inkább nyitnék egy másik Skrill account-ot, mivel a jelenlegin már nem változtathatom meg a pénznemet. Ehhez úgy tudom,egy új e-mail, másik bankkártya/Bankszámlaszám szükséges ami nem gond, illetve jelezni kell nekik, hogy a korábbi számlámat zárják be, lakcím maradhat.

Valakinek ezzel kacsolatban tapasztalata? Pl. nem tudom a fogadóiroda hogyan reagálna, ha holnaptól más MB számláról utalnék be/ki mert ugye más lenne az e-mail cím,stb... (régen olyat hallottam, hogy egyeznie kell az Skrill-Fogadóirodánál használt mail címeknek, nem tudom ez mennyire igaz)

Válaszokat előre is köszi.

Megkérdeztem Bet365 magyar Chat-et, hogy használhatok-e új Skrill account-ot Be/Kifizetéshez
Válasz: nem,nem, mert meg kell egyeznie a két e-mail címnek >:(.

Inkább megkérdeztem az angolokat, ők mégiscsak előbb kezdték a szakmát: Természetesen használhatok, csak előtte nullázni kell a bet365 számlát.


MB számla pénzemének változtatása úgy zajlik ahogy írtad.Az irodákkal meg le tudod levelezni hogy másik MB-es emailt használnál.Leírod nekik az igazat hogy miért.Pont bet365-nél nem volt rá szükségem de gagyibb irodáknál is sikerült.

Sziasztok!

1-2 napja csináltam én is egy számlát, utalni szeretnék de ezt írja ki:

"Unfortunately, you are not allowed to make a payment to xxxxxxxxxx.com using the money deposited via TRN xxxxxxx as this transaction was completed via our SMS verification procedure.
When making this deposit you have been informed that these funds can be used to make deposits to Skrill (Moneybookers)' merchants only. Please view the deposit options in the 'Upload funds' section of your account.,"

Nem nagyon értem, hogy mit akar, elvileg már az smsben kapott kódon túl vagyok...

pls help...


Sziasztok!

A skrill vip megszerzésével kapcsolatban lenne egy olyan kérdésem, hogy egyszeri 2000eur tranzakció(irodába befizetés) után rögtön vip account lesz vagy több hónapban is el kell érni ezt az összeget, hogy megkapja az ember?Aki mostanában lett vip megirhatná hogy zajlott le az egész.

Idézetet írta: Döme Dátum február 18, 2013, 13:39:36
Sziasztok!

A skrill vip megszerzésével kapcsolatban lenne egy olyan kérdésem, hogy egyszeri 2000eur tranzakció(irodába befizetés) után rögtön vip account lesz vagy több hónapban is el kell érni ezt az összeget, hogy megkapja az ember?Aki mostanában lett vip megirhatná hogy zajlott le az egész.
Legalább 3 hónap kell, ami eléri a 2000 eurot (Pénz küldés egymásnak nem érvényes). de még akkor is egyéni elbírálás függvénye, lehet, hogy az egy darab tranzakció nem lesz elég, hiába over 2000 euro)

Idézetet írta: georgeboyd Dátum február 18, 2013, 16:21:40
Legalább 3 hónap kell, ami eléri a 2000 eurot (Pénz küldés egymásnak nem érvényes). de még akkor is egyéni elbírálás függvénye, lehet, hogy az egy darab tranzakció nem lesz elég, hiába over 2000 euro)

Értem,Köszönet a gyors válaszért!

Ma délután kifizetést igényeltem volna bankszámlára, de ez az üzenet fogadott:

Identity verification required!

Unfortunately we were unable to verify the data in your profile with an independent information source. Under UK anti-money laundering regulations we are therefore required to obtain an additional proof of identity before we can process your first redemption request.

We offer you the following fast and easy options:

   Option 1:  Charge the redemption fee to your credit/debit card (instant)
   We will charge the redemption fee to your card.

   Option 2:  Verify your bank account (within 3 banking days)
   We will make a payment to your bank account. In the reference field of the payment we will include a unique verification code which you will have to enter back at our site.

Please excuse any inconvenience caused. We hope for your understanding that such measures are imperative in order to comply with anti-money laundering legislation and prevent misuse of the Skrill (Moneybookers) system.

Kb. 1 hónapja már kértem ki pénzt, ugyanígy bankszámlára, akkor simán ment minden.

Az 1. opciónál levonnak a kártyámról valamennyi összeget és azt kell beírnom az oldalon?
Ha a 2. lehetőséget választom, akkor banki utalással fel kell töltenem a Moneybookers számlámat és valami azonosító kódot kell majd megadnom a Moneybookers oldalán?(ezt a kódot hol fogom megtalálni?)
Feltöltésnél a Gaming opciót válasszam majd?(szerencsejátékra használnám)

Előre is köszönöm a segítséget!

Az elsőt jól gondolod, viszont a pontos összeg kell euróban vagy dollárban (amit kér). A másodiknál pont forditva, kiküldenek a bankszámládra egy kis összeget és közleményben egy kódot amit meg kell adnod 3 banki napon belül.

Sziasztok!

Töltöttem fel pénzt a Skrill számlámra, de figyelmetlenségből a non gaming pöttyöt jelöltem be, ennek következtében nem enged fogadóoldalra továbbítani. Első kérdésem az lenne hogy ezen lehet valahogy segíteni? Megpróbáltam átküldeni a tesómnak hogy aztán visszaküldje, de jött a hibaüzi. Rendben, gondoltam akkor visszautalom a kártyára elbukva azt az 500 forintot, de azt sem engedi, bármit írok be az "Account number - first 8 digits" mezőbe semmit nem fogad el.
Mit lehetne tenni?

Milyen hibaüzenetet kaptál? Mert ezzel a módszerrel lehet segíteni a non-gamingen. Nem lehet hogy máskor is volt már így és letiltással fenyegetnek? Mindenesetre egy gépről két felhasználóval ne próbálkozz, inkább keress valakit itt aki tud segíteni.

Idézetet írta: Lacapi Dátum március 05, 2013, 20:14:52
Milyen hibaüzenetet kaptál? Mert ezzel a módszerrel lehet segíteni a non-gamingen. Nem lehet hogy máskor is volt már így és letiltással fenyegetnek? Mindenesetre egy gépről két felhasználóval ne próbálkozz, inkább keress valakit itt aki tud segíteni.

Unfortunately, you are not allowed to make a payment to [email protected] using the money deposited via TRN ID 826117902 as this transaction was completed via our SMS verification procedure.
When making this deposit you have been informed that these funds can be used to make deposits to Skrill (Moneybookers)' merchants only. Please view the deposit options in the 'Upload funds' section of your account.

Ez volt a hibaüzenet. Most először fizettem be hozzájuk.