Ezt nagyon nem kedvelem a közösségi médiában, egyik pillanatban felemel, aztán másnap már mémet csinál belőled. A Manchester United év elején mikor nyert a Chelsea ellen, ment a megosztás, a vicces kép, meg minden, hogy idén bajnokság a cél. Aztán látjuk, hol vannak. Mourinho győzelemmel nyit a Tottenham élén, és kiragadnak egy olyan adatrészletet, ami hoz több tízezer lájkot, hogy na most aztán korszakváltás jött a Spursnél. Ennek a véleménynek most semmi köze Mourinhohoz vagy az angol foci igazából, csak hogy mennyire rapszódikusan megy a megítélés. Nekem ez ilyen közösségi médiás sajátosságnak tűnik, az éppen aktuális eredményből kihozni a legtöbb lájkot, de persze lehet tévedek, de ez teljesen félrevezető és erre a hullámvasútra értelmes ember nehezen tud felülni, mert látja az összképet, nagyobban gondolkodik, mint egyetlen egy meccs.