Sportvilág és nem csak > Forró kása

Trollkodás, mint marketingtevékenység?

(1/1)

SPF Előzetes:
Angol formátumot nyúlt le a magyar Trollfoci, a vicces képekkel pedig végül akkora lett a hírnév, hogy könyvet írtak és kocsmát nyitottak. A trollkodás egy új fejezet a marketingben? Elég csak Tibi atyára gondolni, vagy fogadás terén a Paddy Powerre. Az utóbbi napokban valószínűleg belefutottál a Huddersfield Town legújabb mezébe, amin egy hatalmas Paddy Power felirat éktelenkedik. Az európai sportsajtó, köztük még a magyar is felháborodott a dolgon, szóval bejött a húzás. Nem most kezdték, profik már ezen a téren. Tovább

csabax:
Továbbiak:

Tényleg óriási átverés volt a Huddersfield gigantikus szponzorlógóval elcsúfított meze, de pont nem úgy, ahogy gondolnád
https://444.hu/2019/07/19/tenyleg-oriasi-atveres-volt-a-huddersfield-gigantikus-szponzorlogoval-elcsufitott-meze-de-pont-nem-ugy-ahogy-gondolnad

TiB:
Ő például egy tehetséges troll, a hírnevet pedig nem kocsmanyitásra használja, hanem többek között gyerekek segítségére egy alapítványon keresztül, ami a közösségi oldalakon felmerülő problémáktól próbálja óvni a gyerekeket.

https://www.jamesfridman.com/

Szabcsi151:
 :ok:

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

Teljes verzió megtekintése