Nekem is ajánlottak újratöltési bónuszt, de amikor befizettem, egy barátajánló bónusz aktiválódott helyette, amire valószínűleg szintén aznap váltam jogosulttá. (viszont ahhoz nem kellett befizetni...)
Több, mint egy hónapja írtam nekik ezzel kapcsolatban, kicsit nehéz a kommunikáció, mivel másfél hét kell nekik egy válaszhoz.
Kedvesen mindig összefoglalom nekik az "előző részek" tartalmát a levélben, nehogy elfelejtsék, hol tartunk!
Legutóbb "szerencsére" azt írták, hogy én nem barátajánló bónuszt kaptam, hanem egy sportfogadásit, amit el is vesztettem már, sajnálják.
Ez azért jó, mert látszik a barátaim listáján, hogy akkoriban váltam jogosulttá 15 euróra, amit ezek szerint nem kaptam meg...
(az aktivált bónuszom kódja egyébként a FRIENDBETTING lett, ez látszik a bónusztörténetben, tehát igazából a barátajánló bónuszt kaptam meg, ami viszont akkor aktiválódott, mikor befizettem a feltöltési bónusz reményében.)
Ezt az egészet csak azért nem hagyom, mert időnként nyerek különböző játékokban bónuszt hozzájuk és ezek szerint technikailag képtelen kettő, egy időben megjelenő ajánlatot kezelni a rendszerük.
Már megírtam nekik, hogy gondoljanak rám a legközelebbi bónuszosztáskor, de nem akarják érteni a célzást!
Igazából odáig kéne eljutni a pénztől függetlenül, hogy belássák, valami nincs rendben az oldalon, de fogalmam sincs, hogy eljut-e a levél az informatikusokhoz vagy az ügyfélszolgálatról pattog le rendszeresen.