Mefisto "filozofikus" naplója

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Nah belekezdek.
Terveim szerint ez nem egy szokványos itt vannak a tippjeim és itt az eredmény napló lesz. A fogadások mögötti gondolataimra lesz kihegyezve az egész szóval előfordulhat, hogy konkrét tippsor nem lesz akár egy hétig sem. A fogadásaim típusát és az eredményt persze mindig leírom.
Kezdeném azzal, hogy teljesen zöld kezdő vagyok némi tippmix, totó múlt van mögöttem de az már rég volt....... A másik, hogy (egyenlőre) csak egy mikro bankrollban gondolkodom ez ugye meghatározza a leendő stratégiámat is. Mivel kis összeggel kezdek (2000 ft) úgy gondolom kihagyhatatlan a Betclic, első tipp visszatérítős promója. Ezt még ma este megejtem. Kis szerencsével rögtön nagyobb összegről indulhatok, kockázat pedig nincs.
Az eredményről illetve a kezdeti stratégiáról ma este vagy holnap......

Hello! Sok sikert a fogadásokhoz és a naplóhoz!  :ok: Kíváncsi leszek az írásaidra. Ha megengedsz egy megjegyzést, a Bet365-nél az első befizetésedre kapsz 100% bónuszt 15 eft-ig. Ha Betclicen bejön a kockázatmentes fogadásod mondjuk 2,00-ás oddson és átteszed a 365-re, rögtön lett a 2000-ből 8000 Ft.  :) Persze ha nem jön be, akkor is érdemes lehet áttenni, mert duplázódik. Sok sikert még egyszer!

Üdv! :cya:

Üdv Mefisto!
Szerintem, ha két ezer ft a bankod, ne a betclichez menj vele:
azért, mert ott 11.000 ft-ot megforgathatsz tét nélkül, nincs kockázat és nem kell aztán még 6* 1,5-ös oddson forgatni!
Mindig azt szoktam ajánlani, hogy elsőként a betclic, aztán a többi iroda, de ez esetben, én egy másik irodánál kezdenék: pl. bwin, vagy bet365, összehoznám a 11ezret, átvinném betclicre, majd tovább állnék, miután megvolt az ingyen pénz!
Természetesen ez csak egy javaslat, de szerintem így célszerűbb! Mivel nem ismerem a terveidet, lehet, hogy most nem jó tanácsot adtam!

Sok sikert, és eredményes fogadást!

Alkimista87 köszönöm a jókívánságokat!