BetClic Infó

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


január 31, 2022, 17:06:09, Admin
BetClic Infó


A hétvégén egy hosszabb megbeszélésünk volt a Betclic magyarországi képviselőivel. Elmagyarázták miért voltak a kezdeti problémák, és azt is, hogy nagyon sajnálják és elismerik, hogy ezek a problémák valóban léteztek.

Szeretnének mindent tiszta lappal kezdeni a Sportfogadas.org-on, igy első lépésként lekerülnek a fekete listáról, a következő okok miatt: az utóbbi időben nem érkezett negativ visszajelzés, megigérték, hogy több probléma nem lesz, ha mégis akkor akár itt a fórumon is megpróbálnak segiteni.

A Betclic csapata az indulás óta sokkal nagyobb lett, a magyar részleggel most már többen foglalkoznak. Az ügyfélszolgálatot biztositó magyar nyelvű csapat is megnőtt, és azt a 'titkot' is elárulták, hogy az Expekt ügyfélszolgálatát is ugyanaz a magyar csapat biztositja, mint a Betclic-ét.


Ha bármilyen kérdésed van a BetClic-kel kapcsolatban, akkor ebben a témában tedd fel.

Kiváncsian várjuk hogy ez a valóságban is műkődni fog-e majd. Talán rájőttek hogy a piacból élnek és igenis mindent meg kell tenni az űgyfeleik megtartásáért mert ez csak igy műkődik. Kivánom hogy ezek a szép igéretek valóra is váljanak és a jővőben a Betclic is egy valóban korrekt iroda legyen. :)

Sziasztok!

Röviden akkor vmlinuz bevezetőjére reagálva. A továbbiakban azt szeretnénk elérni, hogy ha bárkinek is problémája van a BetClic-en, és a probléma, a panasz jogos, tehát megoldást kíván, akkor az se tartson sokáig. De lehetőség szerint ne is legyen vitás ügy, mert nem szabad lennie.

A BetClic közel egy éve indult Magyarországon, akkor elég szűkös volt még a marketing és a customer service csapat is, ami mostanra jelentősen megerősödött. A cég ott követett el hibát, hogy túl hamar kiadta a start jelet, amikor még nem volt minden funkció tesztelve. Ez nagy hiba volt, és utólag is elnézést kérek, kérünk mindenkitől.

Annyi kulisszatitkot tudhattok, hogy a CS csapat összesen most 5 fős, ők mindannyian magyarok, és csak a magyar ügyekkel foglalkoznak, legyen az bármilyen, és érkezzen bármilyen fórumon. Tudomásunk szerint ilyen jelentős, magyar nyelvű ügyfélszolgálata nincs más irodának, vagy legalábbis ez nem annyira jellemző. Papíron tehát semmiféle probléma nem lehet immár. Ha mégis, akkor azért van ez a fórum, hogy mi is tudjunk segíteni. Ez a célunk legalábbis. A későbbiekben erről fogok még írni majd. De ahogy lehetett itt olvasni, a BetClic és az Expekt csapata szinte közös, átfedés mindenesetre van, és ugyanarról a helyről is dolgoznak.

A kifizetési és befizetési problémák meg kellett oldódjanak, ha mégis van gond, jelezzétek itt, és utána fogunk járni.

Az Expekttel kapcsolatban is lesznek új híreink nagyon hamarosan, aminek bizonyára sokan örülni fognak, hiszen pontosan tudjuk, hogy az Expekt nem véletlenül vált nagyon megbecsült irodává a közösségben.

Hamarosan újból jelentkezem:)

Üdv, Iván



Idézetet írta: BetClic Dátum október 11, 2010, 20:32:20
A továbbiakban azt szeretnénk elérni, hogy ha bárkinek is problémája van a BetClic-en, és a probléma, a panasz jogos, tehát megoldást kíván, akkor az se tartson sokáig. De lehetőség szerint ne is legyen vitás ügy, mert nem szabad lennie.

Ez egy olyan szép és utópisztikus mondat volt, hogy betettem magamnak a szentenciák közé ;D Szerintem nem az a jó fogadóiroda, ahol nincsen vitás ügy, hanem az, amely gyorsan megoldja a felmerülő kérdéseket. Amíg a fogadóirodák az akcióikban rendre félretájékoztatják, illetve nem tájékoztatják minden részletre kiterjedően az ügyfeleket, addig lesznek ügyek, és ez így is van rendjén... Csak legyen jó sok akció :D

Szép Napot!
Nekem olyan kérdésem lenne Kedves Betclic hogy a kifizetés milyen gyorsan történik meg? hitel kártyára kértem a kifizetést.
A választ előre is köszönöm

Sziasztok !

Még 2010.09.27-én indítottam banki átutalási tranzakciót a fogadószámlám feltöltésére. A befizetési oldalon full-extrás menüből ki lehet választani hogy melyik országból és melyik bankhoz stb. Én ki is választottam a nekem leginkább megfelelőt, ami egy holland bank ui. ennél van folyószámlám. Tapasztalatból tudom hogy a bankon belüli utalásaimkor néhány perc alatt megérkezik az összeg a kívánt számlára. Itt annyival bonyolultabb a helyzet hogy a Betclic-hez egy pénzügyi cég juttatja el a befizetéseket.

De könyörgöm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ez két hétig tart ? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Az online "ügyfélszívatókat" több ízben megkerestem, a türelmemet kérték, utána néznek. Rendben. Vártam.
De most már elég !!!!!!!!!!!!!!!!! Hol János jelentkezik  (vagy nem), hol Kolos vagy valamelyik más hasonló álnevű szájbergyerek.

Legutóbbi megkeresésem vasárnap volt, hétfőre ígérték a választ. Ma kedd van, de még arra sem méltatnak hogy szóljanak valamit, pl. fogd meg a f.....szom nem találjuk a pénzed.


Nem találják !!!!!!! Mit nem találnak ????????????? Elküldtem a számlakivonatom képernyőlenyomatát amin tisztán látszik a tranzakció minden részlete.


Ez egy csaló , lusta, tolvaj banda sz...nak az emberre ahogy kell. Fizessél be kapsz majd bónuszt !!!!!  Persze, kapok. Hogyne.


Mit lehet ezekkel kezdeni? Tud valaki okosat mondani ?

Köszi

#6 október 13, 2010, 11:13:04, tibi181818
Lehet, hogy igyekeznek meg nagyobb lett az ügyfélszolgálatos csapat, de még mindig lassúak. 2 napja írtam itt egy pü-t Ivánnak, de még azóta sem kaptam választ. Az iroda chatjében is megkerestem őket azt mondták majd értesítenek. Szerintetek értesítettek? Pedig azért jártam utána a dolgoknak, mert gondoltam, ha elkezdődött náluk egy új fejezet akkor esetleg náluk is fogadok v. reklámozom őket az oldalamon.

EDDIG ESZEMBEN SINCS!!!

Lehet jók a promók, meg jó a kezelőfelület, de van ugyanilyen promó és felület más irodánál is, amely pár órán belül válaszol, akár mit kérdezel és MAGYARUL!!!

"Tudomásunk szerint ilyen jelentős, magyar nyelvű ügyfélszolgálata nincs más irodának'

Ezek szerint mégis van vagy jobban és gyorsabban kezelik az emberek problémáit!

Sokat kell még teperned Betclic! ;)

Szia mikerta,

Én megértem a gondjaidat, de első hozzászólásként egy picit másképp is leírhattad volna a dolgokat, nem muszáj egyből ilyen hangnemben írni. Talán ha nyugodtabban veszed a dolgokat, akkor normális emberi módon el lehet ezt intézni.

Eddig csak annyi jött át nekem, hogy te banki átutalással akartál befizetni, s a befizetett összeg még nem érkezett meg a számládra.
Nem lehet, hogy a bankkal van valami gond?

Pontosan milyen bank által fizettél be? Ha talán pontosan leírod, hogy hogyan is ment a dolog, akkor lehet könnyebben tudunk segíteni.

Idézetet írta: tibi181818 Dátum október 13, 2010, 11:09:14
Lehet, hogy igyekeznek meg nagyobb lett az ügyfélszolgálatos csapat, de még mindig lassúak. 2 napja írtam itt egy pü-t Ivánnak, de még azóta sem kaptam választ. Az iroda chatjében is megkerestem őket azt mondták majd értesítenek. Szerintetek értesítettek? Pedig azért jártam utána a dolgoknak, mert gondoltam, ha elkezdődött náluk egy új fejezet akkor esetleg náluk is fogadok v. reklámozom őket az oldalamon.

EDDIG ESZEMBEN SINCS!!!

Lehet jók a promók, meg jó a kezelőfelület, de van ugyanilyen promó és felület más irodánál is, amely pár órán belül válaszol, akár mit kérdezel és MAGYARUL!!!

Sokat kell még teperned Betclic! ;)

Miért, nem magyarul válaszoltak?  :D

Idézetet írta: Milan Dátum október 13, 2010, 11:13:13
Miért, nem magyarul válaszoltak?  :D

:D

Nem, csak olyan nagy hangsúlyt fektetnek a Magyarokra, de ezt egyelőre sehol sem látom. Később ki is egészítettem a hozzászólásom! ;)

Idézetet írta: mikerta Dátum október 13, 2010, 00:28:27



Legutóbbi megkeresésem vasárnap volt, hétfőre ígérték a választ. Ma kedd van, de még arra sem méltatnak hogy szóljanak valamit, pl. fogd meg a f.....szom nem találjuk a pénzed.


Szia!

Azonnal utánajárok a dolognak, teljesen jogos a panasz szerintem, persze a részletekbe nem látok bele, de itt elvileg nem is kell.  Légyszi küldd el nekem a felhasználóneved, és ha gondolod a kronológikus leírását a problémának. Személyesen veszem fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatnál dolgozó emberekkel.

Köszi szépen a fáradozást, és én elnézést kérek ezúton is.
Üdv, I.

Idézetet írta: tibi181818 Dátum október 13, 2010, 11:09:14
Lehet, hogy igyekeznek meg nagyobb lett az ügyfélszolgálatos csapat, de még mindig lassúak. 2 napja írtam itt egy pü-t Ivánnak, de még azóta sem kaptam választ. Az iroda chatjében is megkerestem őket azt mondták majd értesítenek. Szerintetek értesítettek?

Valóban nem válaszoltam eddig privátban, mivel nem vettem észre az üzenetet. Majd megnézem, hogy lehet-e egy adott mailcímre beállítani értesítést privátokról. Ami viszont inkább ide tartozó kérdés:

Milyen ügyben kerested az ügyfélszolgálatot chaten? És ki volt az, aki nem reagált a kérdésre? Egyébként mi volt a kérdés, vagy panasz? Ezek mind fontos infók. A félreértések elkerülése végett én ugyanis nem vagyok ügyfélszolgálatos, viszont hatással tudok lenni a folyamatokra, most is ezen vagyok  :) Ha gondolod privátban is válaszolhatsz ezekre, ahol egyébként a te privátodra már küldtem választ.

Üdv, I.


#12 október 13, 2010, 15:33:57, mikerta
Szia Milán !
Igazat adok neked abban hogy a hangnem kissé durva így első hozzászólás gyanánt. De tudod, az első 5-6 alkalommal szépen, nyugodtan, emberi hangon kértem az ügyfélszolgálat segítségét. A végeredmény midig ez volt: "Kérjük szíves türelmét"
Persze mindig tájékoztattak arról- és ezt minden egyes alkalommal, mintha már nem beszéltünk volna róla vagy ötször- , hogy a banki tranzakció 3-5 napot is igénybe vehet. Egy későbbi beszélgetésben 5-7 napot mondtak.

Nem ez volt az első befizetésem ily módon ebbe az irodába, a 3. napon mindig megérkezett a pénz. Akkor is holland bankszámlára ment és ismerve a holland bankok ügyintézési sebességét, nem is csalódtam.
A mostani befizetésem a Rabobank számlájára ment, ahol nekem is van folyószámlám. Ezért nem értem miért nem találják a tranzakciót, az elküldött számlakivonaton feketén-fehéren rajta van a célszámla száma is, a tranzakció dátuma természetesen és az összeg 20 EUR ami le is vonódott a számlámról.
Megkérdeztem a saját bankomat is erről a dologról. Azt mondták, hogy ha valami nincs rendben az utalással (pl. téves számlaszám vagy név vagy cím), akkor a 2. hét után visszakerül a pénz. Ez is eredmény lenne.

A legbosszantóbb mégiscsak az, hogy az ígéretek ellenére sem válaszolnak a megbeszélt időpontban, még csak annyira sem méltatnak hogy azt mondják: Nincs elfelejtve a dolog, dolgozunk az ügyön
És én nem tehetek mást, csak várok. Míg nem unom és befizetek kártyával. Az azonnal ott van.
DE NEM FOGOK !
Keressék meg a pénzem!

Üdv! mikerta

Idézetet írta: mikerta Dátum október 13, 2010, 15:28:35
Szia Milán !
Igazat adok neked abban hogy a hangnem kissé durva így első hozzászólás gyanánt. De tudod, az első 5-6 alkalommal szépen, nyugodtan, emberi hangon kértem az ügyfélszolgálat segítségét. A végeredmény midig ez volt: "Kérjük szíves türelmét"
Persze mindig tájékoztattak arról- és ezt minden egyes alkalommal, mintha már nem beszéltünk volna róla vagy ötször- , hogy a banki tranzakció 3-5 napot is igénybe vehet. Egy későbbi beszélgetésben 5-7 napot mondtak.

Nem ez volt az első befizetésem ily módon ebbe az irodába, a 3. napon mindig megérkezett a pénz. Akkor is holland bankszámlára ment és ismerve a holland bankok ügyintézési sebességét, nem is csalódtam.
A mostani befizetésem a Rabobank számlájára ment, ahol nekem is van folyószámlám. Ezért nem értem miért nem találják a tranzakciót, az elküldött számlakivonaton feketén-fehéren rajta van a célszámla száma is, a tranzakció dátuma természetesen és az összeg 20 EUR ami le is vonódott a számlámról.
Megkérdeztem a saját bankomat is erről a dologról. Azt mondták, hogy ha valami nincs rendben az utalással (pl. téves számlaszám vagy név vagy cím), akkor a 2. hét után visszakerül a pénz. Ez is eredmény lenne.

A legbosszantóbb mégiscsak az, hogy az ígéretek ellenére sem válaszolnak a megbeszélt időpontban, még csak annyira sem méltatnak hogy azt mondják: Nincs elfelejtve a dolog, dolgozunk az ügyön
És én nem tehetek mást, csak várok. Míg nem unom és befizetek kártyával. Az azonnal ott van.
DE NEM FOGOK !
Keressék meg a pénzem!

Üdv! mikerta

A Betclic első hozzászólása neked szólt, úgyhogy ad meg az azonosítóneved, hogy utána nézzenek az ügynek...

Felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, kértem részletes beszámolót a részükről, illetve mielőbbi megoldást, valamint a te tájékoztatásodat.

Ezek alapján jogos a panasz, úgyhogy én még egyszer elnézést kérek, hajtom a dolgot, ahogy tudom :)
Üdv, Iván