November 21, 2019, 21:03:31 pm CET

Szerző Téma: Trollkodás, mint marketingtevékenység?  (Megtekintve 528 alkalommal)

Nem elérhető SPF Előzetes

  • Tősgyökeres
  • ****
  • Hozzászólások: 769
Trollkodás, mint marketingtevékenység?
« Dátum: Július 19, 2019, 11:06:55 am CEST »
Angol formátumot nyúlt le a magyar Trollfoci, a vicces képekkel pedig végül akkora lett a hírnév, hogy könyvet írtak és kocsmát nyitottak. A trollkodás egy új fejezet a marketingben? Elég csak Tibi atyára gondolni, vagy fogadás terén a Paddy Powerre. Az utóbbi napokban valószínűleg belefutottál a Huddersfield Town legújabb mezébe, amin egy hatalmas Paddy Power felirat éktelenkedik. Az európai sportsajtó, köztük még a magyar is felháborodott a dolgon, szóval bejött a húzás. Nem most kezdték, profik már ezen a téren. Tovább

« Utoljára szerkesztve: Július 19, 2019, 13:08:12 pm CEST írta SPF Előzetes »

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Thank-o-Matic 3.0 By Adk Team