Október 23, 2019, 09:18:03 am CEST

Szerző Téma: Kerékpár  (Megtekintve 48704 alkalommal)

Nem elérhető Pozzato

  • Régi motoros
  • *****
  • Hozzászólások: 5441
Re:Kerékpár
« Dátum: Június 12, 2019, 17:33:11 pm CEST »
Igen, mostanában sokat borul Froome, megszokottnál is többet. Ő azért sosem volt híres a bringakezeléséről, de már nem ez az első eset az elmúlt 1-2 évből. Elvileg Poels és Froome pályabejáráson volt, mikor történt az általad említett eset. Azért is érdekes, mert Poels nem esett, csak Froome, pedig elvileg egymás mellett mentek. Sokszor feszegeti a határait. Ha jól emlékszem nem ez az első, mikor pályabejárás során bukik. Közben már biztossá vált, hogy kihagyja a versenyt, mert eltört a medencecsontja.

Marad tehát a Vuelta, Geraint Thomas címet védhet. Kíváncsi leszek rá, mert most óriási esélyt kapott. Mivel az Ineosnál még több pénz lett, mint a Sky-os korszakban, nem lepődnék meg, ha nyáron jönne egy-két komolyabb igazolás (Carapaz??). Akkor már kevesebb esélye lesz a Thomas - Froome párosnak. Közben elnézve ezt a Dauphiné időfutamot... Wout van Aert konkrétan rommá verte a mezőnyt.

Volt neki már 1-2 jobb időfutama, de ez a teljesítmény brutális volt. Erre szerintem senki sem számított, de akkor komolyan kell őt venni kronókon is. Vegyük le Aert űridejét, illetve Tejay van Garderen időfutamán. Bírom őt, nagy küzdő, de mindig valamin elbukik. Jön egy olyan rosszabb nap és vége a versenynek.

Szóval Dumoulin idejéhez képest: Kruijswijk +2 mp, Buchmann +4 mp, Yates +9 mp, Fuglsang +20 mp, Porte +32 mp, Pinot +34 mp, Quintana +49 mp

Azért emelem ezt ennyire ki, mert a Tour de France-on lesz egy nagyon hasonló időfutam, plusz ott a csapatkronó. Ahogyan elnézem, Quintana minimum 1,5-2 perc mínuszból indul majd. Az kegyetlen sok.
Pinot részéről óriási fogadkozások voltak, elvileg időfutamképességeit fejlesztő edzőtáborban volt, bejárta a pályát, erre fél perc egy sérülésből visszatérő Dumoulintől. Esélytelen.
Porte csak a szokásos, ő megint homály, kár lenne reménykedni (szokásos bukás?).
Fuglsang óriásit fejlődött, megindulásai parádésak, de sosem bírta a harmadik hetet. Egész évben csúcsformában volt, nagyon erős tavasz. Meddig bírja ezt még? 34 évesen tanulna meg összetettért versenyezni?
Yates ez nem volt rossz, bizakodó lehet, ahogyan Buchmann is. Kiindulva Majkából és a jó Borás teljesítményekből, megelőlegezek neki egy top10-et.
Kruijswijk. Keveset versenyzett, de ott nagyon jól és lesz egy óriási előnye: harmadik heteken ebből a mezőnyből ő az egyik legjobb.

Egyelőre ez csak találgatás, de amire én gondolok:
- Buchmann és Kruijswijk pozitív meglepetés lesz, egyikük akár top5 is lehet.
- Movistarnál nehogy visszanyaljon a fagyi Nairónak és a sérülésből felépülő és kipihent Valverde, vagy a girós Landa jobb formában legyen
- Dumoulin nagy valószínűséggel a harmadik hétre lesz patika formában, de akkor már nincsen időfutam és mi van, ha Keldermann addig jobb nála?
- Rigoberto Urán jegelve volt idén, nehogy megint a semmiből robbantson egy dobogót
- Adam Yates úgy robbant, mint Simon a Vueltán? A GT-győzelme előtt Simon sem volt győztes típus (lásd Giro), de Adam is hasonló utat jár be a sok második hellyel..
- Enric Mas héten indul a svájci körön, mértékadó lehet. Ő fejben erős, bizonyította, csapat sem kell neki, Movistar szerződésért megy, lehet meglepi majd a mezőnyt
- Bardet és Pinot nálam teljes kérdőjel. Elvileg top10, de olyan ingadozásokra képesek, amikkel simán elszállhatnak

Általam vizionált első tíz, rangsor nélkül: Rigoberto Urán, Adam Yates, Enric Mas, Tom Dumoulin, Steven Kruijswijk, Geraint Thomas (Egan Bernal??), Emanuel Buchmann, Dan Martin, egy Movistaros és egy francia versenyző.

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Thank-o-Matic 3.0 By Adk Team