SoS segítséget kérnék!!!!!

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Sziasztok!

  Megtudnátok nekem mondani hogyan tudom a Money Bookersról átutaltatni a pénzt a bankszámlámra?
A menetére gondoltam sorba hogy mikre kell katintanom!
Én már próbáltam 3000 ft-ot átküldeni E-mail címemre de úgy semmit nem utaltak át! Az E-mailt megkaptam 3000 ft-ról csak a számlán nincs.


WithDraw-ra is kattintottam hogy majd onnan inditom el az utalást,ott kért kártyaszámot meg ilyesmiket de nem fogadta el a végén kiírta hogy ok de mégse semmi!
Bemásoltam ide az adatokat szeretném kérdezni hogy jól van ez így kitöltve?

Előre is köszönöm a segítséget!    Olivér.


ACCOUNT SUMMARY

Balance 17995.13 HUF
Last transaction +3000.00 HUF 
Last successful login 11 May 2007, 16:53 (CET)



ACCOUNT STATUS

Moneybookers Account  Personal Account
Address [Verify]
Credit/debit card [Add] )))))))))))))  Ide nem tudom beírni az adatokat mert nem fogadja el!
Bank account Registered



ACCOUNT LIMITS

Your credit/debit card deposit limit 0.00 HUF
Remaining 0.00 HUF
Your outgoing transaction limit 1491660.00 HUF [?]
Remaining 1481993.84 HUF [Increase]

   

Amint láttom az adatokból a Bankszámlád ellenőrizték és aktiválva van.
Miért probálod bankkártyára kikérni a pénzt? Probáld direkt a bankszámládra, s ne kártyával.
Bemész a withdraw-ba, ott kiválasztod az általad megadott bankszámlát és oda utalják.

Az első pénzigénylés viszont egy picit több időbe kerül, mert ők ellenőrzik az identitásodat.
Ezért egy kisebb pénzösszeget kell igényelned, mondjuk 5 eurót, s 4-5 nap múlva ellenőrizd a bankszámládat ha bejött a pénz. A pénzzel együtt jön egy kód is, nah ezt el kell kérned a bankból, s ezt meg kell adnod a Moneybookers-on.

 Hello!

Köszi szépen a gyors segítséget!  De lenne még egy gond.
Először is beléptem a WithDraw-ba,ott meg kellett adni a kártyaszámomat meg ami kell még megnyomtam az Ok-t és ezt dobta ki:



upload funds   

bank transfer



Your account is locked for outgoing transfers and credit/debit card payments therefore we cannot complete this transaction.

To unlock your account, you must upload funds into your Moneybookers account via bank transfer.
   
OK 
 
 
Én választottam a bank transfert és ezeket írta ki

CHOOSE A PAYMENT METHOD FEE PROCESSING TIME
Bank transfer

free
2-5 days [?]

Credit Card

1.90 %
Instant [?]


   
I want to upload up to 12430.50 HUF

I want to upload more than 12430.50 HUF



--------------------------------------------------------------------------------

 
Your account is locked for outgoing transfers and credit/debit card payments therefore we cannot complete this transaction.

To unlock your account, you must upload funds into your Moneybookers account via bank transfer. 
 
OK   


Please note that money which was deposited via American Express cannot be used to deposit money to a gaming website later on (e.g. casino or betting).

Please note that money which was deposited via MasterCard cannot be used to deposit money to a gaming website later on (e.g. casino or betting). If you intend to use a website offering gaming services, please send us a bank transfer.











 



--------------------------------------------------------------------------------

Please declare the purpose of this deposit:
 
I will use the money deposited with this credit/debit card for NON-GAMING purposes [?] 
I will use the money deposited with this credit/debit card for GAMING purposes [?] 
 
Remember this choice for future deposits via credit/debit card 


--------------------------------------------------------------------------------

Amount to upload:    (min. 248.61 HUF - max.  12430.50 HUF)   
+ 1.90 % Fee:   HUF 
Total:   HUF 
 
Mobile number:   

--------------------------------------------------------------------------------

Credit/debit card verification:
Upon clicking 'Add' we will send you a text message (SMS) to your mobile/cell phone . If you need to edit your mobile/cell phone number please click here.
The text message will contain a verification code which you must enter where prompted on the next page.



--------------------------------------------------------------------------------

Credit/debit card verification:
We will charge your card for a random verification fee between   - .
You must then check your card statement for the exact transaction amount and enter it into the 'verify credit/debit card' section of your Moneybookers profile.
Upon completion, the verification fee will be refunded to your Moneybookers account and your card will be verified with an upload limit of 124305.00 HUF in any 60 day period.
Due to processing restrictions we cannot refund this transaction back to your card.


  I herewith declare that I am the owner of the above entered credit/debit card and authorise Moneybookers Ltd. to debit a random verification fee between   -  from this card.


 
  Add   




Your upload limit has been exceeded.
CVV2/CVC2:    last 3 digits on the back of your card 

Amount to upload:   (min. 248.61 HUF - max. 0.00HUF) 
+ 1.90 % Fee:    HUF 
Total:    HUF


--------------------------------------------------------------------------------
Please declare the purpose of this deposit:
 
I will use the money deposited with this credit/debit card for NON-GAMING purposes [?] 
I will use the money deposited with this credit/debit card for GAMING purposes [?] 
 
Remember this choice for future deposits via credit/debit card 



Next   


 
Please transfer from a bank account in your name any amount of your choice to:
 
Account holder: Moneybookers Ltd.
Bank: CIB Bank
City/Town: Budapest
Account number: 10700024-23178607-51100005
Account currency: HUF
Reference: 3191729   Your user ID - MUST BE PROVIDED!
 
!!! NO cash / 3rd party deposits !!! Due to anti-money laundering regulations we CANNOT ACCEPT cash deposits or bank transfers made by parties other than OLIVÉR TERNÁK. We will make NO EXCEPTION from this rule. YOU WILL BE CHARGED all banking and administrative costs to return any such payment. Read more

Currency of payments: We recommend you to send the transfer in the above specified account currency. For transfers in other currencies and/or cases where the specified currency differs from the Moneybookers account currency, you may be subject to foreign exchange charges.

We cannot debit the amount from your bank account: You need to instruct the bank transfer by yourself!

Online Banking: Make your payment directly online if you have an Internet banking account with any of the following institutions:

CIB | Citibank | Inter-Europa Bank | Kereskedelmi és Hitelbank | MKB | OTP | Erste Bank 

Ebbe tudsz nekem segíteni hogy mit csináljak?   A Next alatti mondatok pirossal vannak írva valami nem jó,csak angolul meg nem tudok!
Előre is köszi a segítséget!

Valaki le tudná irni pontosan hogy mit kell tenni ahoz hogy a moneybookerszes számlámrol pénzt utaljak valamely fogadoirodához.Mik a léppések?

Idézetet írta: Seckó Dátum július 06, 2007, 21:29:33
Valaki le tudná irni pontosan hogy mit kell tenni ahoz hogy a moneybookerszes számlámrol pénzt utaljak valamely fogadoirodához.Mik a léppések?

Holnap, vagy holnapután el fogom késziteni a teljes menetnek a bemutatását, majd kint lesz a főoldalon is.  ;)

ÜDV. nagyon szépen köszönöm ,magam és mások nevében is .rendes töled mégegyszer kösz.

Szia Milan hol tudom megnézni hogy hogyan lehet a fogadoirodához pénz utalnom a moneybookertól.?-a föóldalon merre találom?

Idézetet írta: Seckó Dátum július 11, 2007, 18:57:59
Szia Milan hol tudom megnézni hogy hogyan lehet a fogadoirodához pénz utalnom a moneybookertól.?-a föóldalon merre találom?

Még sajnos nemkészült el teljesen a cikk, de hamarosan kész lesz.

Amúgy ha a fogadóirodánál a számládat Moneybookers segitségével akarod feltölteni, akkor belépsz a fogadóirodánál nyitott számládra, ott meg a feltöltésnél a Moneybookers-t választod.
A következő lépés, hogy megad a Moneybookers-os e-mail cimed, valamint a kivánt feltöltendő összeget, s ha minden jól megy akkor az összeg ott is van a számládon.

#8 július 11, 2007, 20:45:25, Milan
Hoppá...bocs a melléinformálásért.

Nos vegyünk egy konkrét pl.: Sportingbet-re fel akarsz tölteni pénzt a Moneybookers által.

Beloginolsz a Moneybookers-hoz, ráklikkelsz a Send Money-ra, s a következő cimre küldöd a kivánt összeget:

[email protected]

[email protected]

Olyan pénznemben küldöd, amilyenben a Sportingbet-es számlád van.

S a legfontosabb dolog: a "Subject" mezőbe be kell irnod a Sportingbet felhasználódat.

Sziasztok!

Szeretném feltölteni  a bwin-es számlámat,de nem tudom, mert ezt írja ki...!!!

Your account is locked for outgoing transfers and credit/debit card payments therefore we cannot complete this transaction.

To unlock your account, you must upload funds into your Moneybookers account via bank transfer.


Segítséget ,előre is köszönöm!

THIS IS AN AUTOMATED EMAIL - PLEASE DO NOT REPLY.

TO REPLY YOU MUST LOGIN TO YOUR MONEYBOOKERS ACCOUNT AND SEND US A MESSAGE 
VIA OUR MESSAGING CENTRE.
*******************************************************************************************

You recently requested to verify your address on your Moneybookers account. We would like to inform you that your verification letter has been sent. Please allow 2-5 working days for delivery depending on the speed of the respective local postal service in your country.  Instructions on how to complete the verification will be included in the letter.

Moneybookers Security Reminders

Protect Your Password
Moneybookers and its representatives will NEVER ask you to reveal your password. There are NO EXCEPTIONS to this policy. If anyone asks for your password by phone or by email, or on any website other than moneybookers.com, refuse and immediately report this to [email protected].

Access your account ONLY using the login link on the Moneybookers homepage
Please be advised that Moneybookers and its representatives will NEVER send you an email asking you to provide your login details within a form provided or to click on a hyperlink to access your account! Immediately report any incident to [email protected].

Case Sensitive Login
Please remember your password is case-sensitive, at least 6 characters long and contains at least one number or non-alphabetic character such as '-'.

Sziasztok!

Légyszi, fordítsa le v.ki! Előre is köszi!

Your account is locked for outgoing transfers and credit/debit card payments therefore we cannot complete this transaction.

To unlock your account, you must upload funds into your Moneybookers account via bank transfer.


You recently requested to verify your address on your Moneybookers account. We would like to inform you that your verification letter has been sent. Please allow 2-5 working days for delivery depending on the speed of the respective local postal service in your country.  Instructions on how to complete the verification will be included in the letter.

Idézetet írta: marcos Dátum július 25, 2007, 18:48:07
Sziasztok!

Légyszi, fordítsa le v.ki! Előre is köszi!

Your account is locked for outgoing transfers and credit/debit card payments therefore we cannot complete this transaction.

Jelenleg a számlád zárolva van kimenő, és bankkártyás tranzakciókra, ezért az általad igényelt tranzakciót nem tudják végrehajtani.


To unlock your account, you must upload funds into your Moneybookers account via bank transfer.

Ahozz, hogy a számlád ne legyen leblokkolva, a Moneybookers számládat banki átutalás által kell feltöltened.


You recently requested to verify your address on your Moneybookers account. We would like to inform you that your verification letter has been sent. Please allow 2-5 working days for delivery depending on the speed of the respective local postal service in your country.  Instructions on how to complete the verification will be included in the letter.

Nemrég igényelted a cimed ellenőrzését. Tájékoztatnak benned, hogy egy ellenőrző levélt elküldtek neked, amely 2-5 munkanap alatt jön meg. A levélben találni fogsz egy kódot, azt majd a Moneybookers weboldalán kell megadnod.

Sziasztok!

Légyszi, fordítsa le v.ki! Előre is köszi!

Please be kindly informed that according to our Terms and Conditions you are only allowed to hold and manage one Moneybookers account. You have violated this rule, this your account, registered with this email - has been terminated.

Please note that your other account - is open. However, as it is temporally suspended we will need clear and readable scanned copies of these documents - your official identification document with a photo (identity card, driving licence, international passport) AND address proof (such as recent bank statement or utility bill, where your current address is printed) in order to unlock it.

You should upload the requested documents in our messaging interface - please go to the 'Contact' section of your account at moneybookers.com > > 'Messaging Centre' > > 'Account / Security' > > 'You have requested information and/or documents from me'. Then you have to fill in the ticket ID relating to the case 42228360.

Awaiting your soonest reply.